RB: Børsen: LSK-Bodø/Glimt
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)synes det vitner om lite ballkunskaper å avspise Espen med en firer. Faktisk helt utrolig dårlig av RB.Kommentar
-
hva var det egentlig dommeren gjorde galt i går?bortsett fra den lille blemma med korta?han ga lillestrøm 2 straffer, de var korrekte. han ga sundgodt gult for filming, det var riktig. synes han var en av de bedre vi har hatt..la seg på en fin linje og dømte likt for begge lag!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Er etter en kjapp titt synes jeg at karaktergivningen er helt grei bortsett fra den håpløse fireren til Søgård og jeg syntes også Wehrman var god før han måtte av banen. At Søgård tok fullstendig luften ut av Runar Berg var et voldsomt viktig bidrag til kampen og RB ser ut til å verdsette dette mindre enn de fleste.
At Koren var bedre enn Riise synes jeg faktisk, men de fleste hadde vel gjort opp den meningen på bakgrunn av Riises glimrende 1. omgang. Koren var så god i andre og spesielt mot slutten at jeg syntes han gikk forbi, men det er bare pirk uansett. Begge var gode.FerdigskåraKommentar
Kommentar