Restsalg av cupfinalebilletter lørdag 22/10

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

Opprinnelig skrevet av egil
    Litt uenig med Nordby her, for det er mange som ble medlemmer i god tid før cupfinalen som ikke har fått sjansen enda fordi de ikke betalte før sommeren. De sto således ikke på lista til LSK/KFL. Ved lørdagens salg likestilles en som betalte i juni med en som betalte i september.

Men det er heldigvis ikke mitt problem, for jeg har billett....
    Ja sorry jeg tenkte ikke over dette. Da hadde det beste vært med salg til ALLE KF medlemmer på Lørdag, og frittsalg til alle på Mandag, men men...nå er det jo sånn, og da er det bare å møte opp TIDLIG på Lørdag så er du sikra bilett...Tror det er igjen "en del".

Nordby

Har bilett. \/

Kommentar

• Gullars
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 355

Opprinnelig skrevet av petter
      Opprinnelig skrevet av Gullars
      Hei,

Jeg har fem billetter i coca cola svingen til overs, 3 av de er sammen og 2 av de er sammen. Jeg ga ganske mye for de, og må desverre ta en del for å selge de igjen.

Men ønsker selfølgelig at disse havner til fugla fans, hvis noen trenger billetter og ønsker å kjøpe, så send meg en mail på
      lsk-molde@hotmail.com
      Selges de til pålydende eller skal du ha mere for de?

Petter
      Hei, jeg må nok gå litt over, med skjerf og flagg, jeg kommer selv ikke til å tjene penger på dette, men ønsker at de havner hos fugla fans og ingen andre.

Kommentar

• sniper
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 5254

Hei,

Jeg har fem billetter i coca cola svingen til overs, 3 av de er sammen og 2 av de er sammen. Jeg ga ganske mye for de, og må desverre ta en del for å selge de igjen.

Men ønsker selfølgelig at disse havner til fugla fans, hvis noen trenger billetter og ønsker å kjøpe, så send meg en mail på
        lsk-molde@hotmail.com

Petter
        Hei, jeg må nok gå litt over, med skjerf og flagg, jeg kommer selv ikke til å tjene penger på dette, men ønsker at de havner hos fugla fans og ingen andre.
        Hvis du skal ha mere enn det du kjøpte de for, så kan du ha deg vekk. Hvis de er til pålydende er det helt ok.

Petter

Kommentar

• sniper
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 5254

Opprinnelig skrevet av Rønnern
          Noen spesiell grunn til at dere ikke vil prioritere de som er medlemmer og som ikke har fått mulighet til å kjøpe billett?
          Arbeidsmengde, vi er rimelig slitne og presset om dagen. Dette er den enkleste løsningen for oss. Skal man ha billett er det bare å å stille seg opp, enkelt og greit. Synes ikke det er urettferdig heller, selv om jeg ser poenget.

Petter

Kommentar

• Gullars
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 355

Hei,

lsk-molde@hotmail.com

Petter
            Hvis du skal ha mere enn det du kjøpte de for, så kan du ha deg vekk. Hvis de er til pålydende er det helt ok.

Petter

Skjønner ikke at du kan si at jeg skal ha meg vekk, for det første så tjener jeg ikke en dritt på og gjøre dette, for det andre så er prisen over pålydene 600 og noe, men det er fordi jeg kan få tak i de dyrere, hadde jeg gitt faen, kunne disse billettene blitt solgt til andre for mer en jeg selger de for her.. Jeg har mine egene billetter, prøver å gjøre en tjeneste til de som ikke har fått tak i, og prøver å gjøre det på en måte som er mest hensiktsmessig for de gule og svart, og få fles lsk mennesker på cupfinalen. Men hvis du mener jeg ikke kan selge de via forumet på denne måten, så gi meg beskjed, da legger jeg de heller ut på det åpne markedet, til høyest byende!

Kommentar

• Ted Nugent
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2004
              • 851

I utgangspunktet er jeg enig med deg Petter men vi må jo betale dobbel pris stil klubben da er det jo ikke så rart at men vil ha litt ekstra betalt. Skjønner Gullars her.

Kommentar

• sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

Hei,

lsk-molde@hotmail.com

Petter

Petter

Skjønner ikke at du kan si at jeg skal ha meg vekk, for det første så tjener jeg ikke en dritt på og gjøre dette, for det andre så er prisen over pålydene 600 og noe, men det er fordi jeg kan få tak i de dyrere, hadde jeg gitt faen, kunne disse billettene blitt solgt til andre for mer en jeg selger de for her.. Jeg har mine egene billetter, prøver å gjøre en tjeneste til de som ikke har fått tak i, og prøver å gjøre det på en måte som er mest hensiktsmessig for de gule og svart, og få fles lsk mennesker på cupfinalen. Men hvis du mener jeg ikke kan selge de via forumet på denne måten, så gi meg beskjed, da legger jeg de heller ut på det åpne markedet, til høyest byende!
                Det eneste jeg sier er at det ikke skal være børsing av billetter til noe annet enn PÅLYDENDE, dvs at du ikke skal tjene penger på å legge de ut her.

Svartebørshandel er vi nemlig ikke noe for.

Petter

Kommentar

• sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
                  I utgangspunktet er jeg enig med deg Petter men vi må jo betale dobbel pris stil klubben da er det jo ikke så rart at men vil ha litt ekstra betalt. Skjønner Gullars her.
                  Altså, gir du 620 kr for en billettpakke med skjerf og flagg, så selger du billettpakka med skjerf og flagg videre for 620 kr. Beholder du skjerf og flagg selv, selger du billetten til 320 kr.
                  Det finnes virkelig ikke en eneste grunn i hele verden at enkeltpersoner skal tjene på andre Fuglers ulykke ved at de ikke har skaffet seg billett enda.

Det er det som er poenget.

Petter

Kommentar

• Gullars
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 355

Hei,

lsk-molde@hotmail.com

Petter

Petter

Det eneste jeg sier er at det ikke skal være børsing av billetter til noe annet enn PÅLYDENDE, dvs at du ikke skal tjene penger på å legge de ut her.

Svartebørshandel er vi nemlig ikke noe for.

Petter
                    Helt enig med deg, men i mitt tilfelle har jeg gitt mer enn 620 kr for billetter, og selge dem (uten fortjeneste til meg) videre til lsk fans, allternativt blir disse lagt ut på det åpne markedet, så nå kan faktisk du få lov til å velge, skal jeg gjøre dette eller ikke. Du kan få velge om disse billetene skal gå til kanarifans for noe mer en 620 kr (men uten fortjeneste til meg) eller skal de legges ut på det åpnet markedet og selges høyestbyende til f.eks molde fans. hvis du ønser at jeg skal selge de til kanarifans, så håper jeg på at jeg slipper å krangle mer for å gjøre fansen en tjeneste!

Kommentar

• Franken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1036

Petter og KFL vil ikke at noen skal tjene penger på dette. Hvor mye måtte du betale for billettene? Om du betalte mer enn 620kr pr billett, så har jo noen gått i mot Petter og KFL sin moral allerede...
                      Fra Baillsund

Kommentar

• RoyVaadal
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2004
                        • 4055

Jeg synes de foregående innlegga er eksempler på dårlig bruk av sitering.
                        Siteringa er veldig lang og inkluderer det meste i 5-6 direkte forutgående innlegg. Da er det bedre å ikke bruke sitering (Quote).
                        RoyVaadal.

Kommentar

• Gullars
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 355

Hei, beklager hvis noen føler at jeg gjør noe feil, og jeg driter i hele greia, jeg ber den personen jeg kunne skaffe billetter fra om og heller legge de ut for salg på det åpnet markedet.

Prøvde faktisk bare å hjelpe til her, og trodde faktisk at det viktigste var å få fles mulig kanarifans på cupfinalen!

Kommentar

• Optimist
                            Juniormedlem
                            Ferskenpels
                            • Oct 2005
                            • 1

Løsningen dere har valgt for salg av restbillettene er utrolig dårlig for de medlemmene som hittil ikke har fått mulighet til å kjøpe billett. Vi må nå stå i kø (i mulige minusgrader), i steden for at salget kunne ha blitt organisert på samme måte som forrige runde. Og i tillegg må vi 'konkurrere' med alle som allerede har fått billett, men som (forståelig nok) ønsker en til!

Det er altfor enkelt å skylde på arbeidsmengde og at dere er rimelig slitne og presset om dagen. Dere har tatt på dere en oppgave, og må fullføre den. Hvorfor får ikke resten av medlemmene samme mulighet som de andre? Ikke urettferdig!? Selvsagt er det urettferdig!

Dette er den enkleste løsningen for dere, men den stinker for oss andre.

Kommentar

• Fugla
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 1718

Rønnern og jeg har fortsatt ikke fått svar!
                              Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• RoyVaadal
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2004
                                • 4055

Opprinnelig skrevet av Optimist
                                Hvorfor får ikke resten av medlemmene samme mulighet som de andre? Ikke urettferdig!? Selvsagt er det urettferdig!
                                Er litt enig i det. Jeg har tidligere foreslått at det blir en prioritering av de gjenværende medlemmene også. Når man inkluderer oktober-medlemmer og allerede-fått-billett-medlemmer i samme bås som de som betalte i mai, da blir det litt risky. Og nå er det også så uttrygt at de mest desperate må bruke sovepose. Nei, dette er ikke ideelt.

KFL og LSK skal ha ros for den enorme innsatsen i å lage et ganske rettferdig og enkelt system i første runde. Men nå har de valgt en enklere løsning.

Nå ligger det kanskje en vurdering om at det er såpass mange billetter i restsalget at det skal være godt håp for de fleste som møter på formiddagen. Men det er vel litt risky?
                                RoyVaadal.

Kommentar

• iL
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 10771

Opprinnelig skrevet av Fugla
                                  Rønnern og jeg har fortsatt ikke fått svar!
                                  Jo det har dere, han (Petter) sa at de var veldig slitne og dette var den enkleste løsningen.

Jeg ser at det er veldig mange billetter igjen, og jeg spår at det blir lett å få billett.

Jeg kommer selv til å stikke innom rett før tolv for å sjekke stova. Er det billetter igjen så kjøper jeg til søs og mor, som sjelden er på kamp men er fugla fans.
                                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Kanariz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2005
                                    • 2507

greit ordna detta her da. Bare å stelle seg i kø det, for de som ikke har billett... men hvis det er igjen 500++ billetter igjen så trur jeg d skal holde med å komme ett par timer før åpning

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2994

er litt dritt at kanarifansen har fått plass oppe egentlig. hadde vært kulere å stå nede...
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Kanarijenta
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 504

Som noen andre her sier, så syns jeg og det er dårlig at de som har fått kjøpt billett på kortet sitt også kan kjøpe flere på restsalget. Synes først og fremst at de som ikke har fått noen billett bør bli prioritert først.
                                        Jeg er en av de som ikke har fått noen billett, og for meg så er det vel ingen stor mulighet for å møte opp flere timer før salget begynner pga av at jeg bor ganske langt unna.

Og i og med at alle som nå har et form for kort kan kjøpe billett, så er det nesten så jeg regner med at det vil være for seint å komme litt før ti. Jeg skal uansett møte opp utenfor shopen og se om jeg får tak i en billett, men for meg så virekr det litt urettferdig hvis f.eks en medlem til slutt kommer unna med to billetter, mens en annen ikke har fått noen..
                                        Super Kanaris

Kommentar

• Bekkis
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 441

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                          er litt dritt at kanarifansen har fått plass oppe egentlig. hadde vært kulere å stå nede...
                                          mener å huske at det blir best lyd oppunder taket... :-k

Kommentar

Working...