Opprinnelig skrevet av seniorfugl
Restsalg av cupfinalebilletter lørdag 22/10
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av BekkisTrudde bilettene skulle gå som hakka møkk jeg... det er vel bilettpakkene som setter en bremser...TS05 - Felt CKommentar
-
Noen som vet noe om hvor mange billetter det eventuelt er igjen etter i dag? Petter?Super KanarisKommentar
-
Jaja, dette var jo gøy. For å sette noen rykter på plass: Førstemann i køen sto der fra 5 om morran (jeg vet dette fordi gjengen min var neste, og vi kom tydeligvis et par minutter etter ham). Bikkjekaldt på føttene med ikke akkurat vanntette sko, men en løpetur rundt Senter Syd og groovy musikk på ghettoblastern (vel...) varma jo litt.
Uansett, nå har jeg billett og er fornøyd. Skal si det blir interessant med en natt i senga igjen... sikleKommentar
-
Kanskje på tide å legge ut dissa billettene for åpent salg til resterende medlemmer i KFL eller?? eller er det kanskje kult med 200 tomme seter..Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Kutt ut billettpakkene på de 200 resterende billettene, så får dere solgt dem.
Opprinnelig skrevet av KanarijentaEr det mange igjen på lørdag, så ta dem med på åråsen og prøv å selge der! Lag en stand der hvor de selger supporterutsyrLSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Er det mange igjen på lørdag, så ta dem med på åråsen og prøv å selge der! Lag en stand der hvor de selger supporterutsyrSuper KanarisKommentar
-
Nå er også jeg forvirret. Finnes det fortsatt "flere hunder igjen"? Hva skjer med dem?
Jeg har bøttevis av venner som for lengst har gitt opp cupfinalen, fordi de f eks ikke er medlem. Er det sånn at disse nå kan gå å kjøpe, eller kan jeg kjøpe flere på mine medlemsskap?
Hva skjer?
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
tror faktisk du bare kan gå inn å kjøpe. På lørdag var det vel nesten ingen som viste fram kortet sitt, så går ut ifra at det er åpent salg. Skader jo ikke å stikke innom hvertfallSuper KanarisKommentar
-
Var innom i går ca. 17:00 og da var det flere igjen.
Han jeg så kjøpte ble ikke spurt om noe som helst.
Så han skvatt litt til når penga ble forlangt men.....
Remsa som ble lagt tilbake i kassa var såpass stor at det var litt vanskelig å
få lagt den ned mellom alle penga så det er sikkert fler å hente fortsatt.
Hilsen
GBKommentar
-
Jeg var der og kjøpte tre ekstra til noen Fugla-folk i familien i kveld, ikke noe problem. Tipper at det var ca 40-50 igjen kl 19.30. Nå er det åpent salg.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gamle-pertaNå er det åpent salg.
Mvh
Gammer`neLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
hvordan kan semifinalen bli solgt ut til bare kfl og sesongkort folk iløpet av 3-4 dager, men finalebilletene ikke i løpet av 5-6(?) dager.. med en del færre billetter å selge til finalen ogsåKim
Styremedlem KFLKommentar
Kommentar