Opprinnelig skrevet av petter
Restsalg av cupfinalebilletter lørdag 22/10
Collapse
X
-
VÆÆH.. Jeg får ikke kommi dit før halv ti cirka. Sikkert akkurat seint nok til ikke å få billett det. Med min flaks så blir det sånn..
Men men, skal i allefall prøve meg. Spådd sludd og 2 grader :shock:Super KanarisKommentar
-
Nå begynner klokka og dra seg mot midnatt.
Noen som har gått/kjørt forbi Sportshuset de siste timer ??
Blir det køer ??
Regner med at Petter legger ut en meld. når han har besøkt køen ??
Jeg HAR billett (og sesongkort, og LSK-medlemskap, og KFL-medlemskap.... :lol: Trenger man noe mer..... :?: )Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av AlexanderOpprinnelig skrevet av CC 7Jeg HAR billett (og sesongkort, og LSK-medlemskap, og KFL-medlemskap.... :lol: Trenger man noe mer..... :?: )
Derav hersker ingen tvil hos meg.
Satser på at spillerne og ikke minst KFL (og evt. andre LSK-supp.) skremmer Molde så hart, at vi ikke bare vinner, men vinner stort :!: :!:
Har vært på alle Cup-finalene siden beg. av 70-tallet, og nå skal VI vinne igjen :!:Kommentar
-
Var akkurat nede på Sportshuset. Ca 250-300 personer i kø 40 minutter før åpning. De som sto forrerst har etter ryktene vært der i hele natt.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbVar akkurat nede på Sportshuset. Ca 250-300 personer i kø 40 minutter før åpning. De som sto forrerst har etter ryktene vært der i hele natt.
-okb!Kommentar
-
Hm. Det var langt flere enn 100 i køen 09:20.
-okb!Kommentar
-
Kanskje mange ble frosne og gikk hjem? Tror heller at anslagene spriker litt. Skal vi si det var 100-200 i køen? Køen var ganske langstrakt (til inngangen ved Mega), men det var maks 1 i bredden og store mellomrom, da mange søkte ly for regnet under takutspring. Tror uansett det er gode muligheter for etternølere å skaffe seg billett.Kommentar
-
Greit Torolf. Vi røyker fredspipe og enes om 100-200 personer.
-okb!Kommentar
-
Nei, sier'u det? ;-)
Køen var visstnok borte i løpet av en kort time.
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbVar akkurat nede på Sportshuset. Ca 250-300 personer i kø 40 minutter før åpning. De som sto forrerst har etter ryktene vært der i hele natt.
-okb!
Kan bare si at det var både kaldt og vått å stå 3-4 timer i kø i dag, tiden gikk sinnsykt sakte Uansett deilig å få billett til finalen. Absolutt verdt å fryse i 3-4 timer for å få billett.Kommentar
-
Jeg blir seriøst flau om vi ikke har klart å selge ut billettene enda.. :shock:Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Kom dit halv ti! Må si det var en skremmende LITEN kø utenfor shopen! Jeg kan vel nesten ikke tro det var så veldig mange flere enn 100 der. Etter bare en halvtime så var hele køen borte.. Begynner å lure på om det i det hele tatt blir fullt i øvre cola... Såpass dårlig oppmøte var det virkelig
Men men, jeg har hvertfall fått meg billettSuper KanarisKommentar
-
Opprinnelig skrevet av MagnetMagneJeg blir seriøst flau om vi ikke har klart å selge ut billettene enda.. :shock:
Det er da ikke noe mål at billettene skal selges ut første salgsdag, men i stedet har LSK og KFL ordnet med et system som gjør at hele opplegget har gått som smurt og man har klart å selge til prioriterte grupper først.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er faktisk mulighet til å skaffe seg billett til Cup- finalen enda. Det er noen igjen på Sportshuset. Dette er billetter som er skaffet til veie via forskjellige kanaler for å tilfredstille så mange supportere som mulig .Kommentar
Kommentar