RB: Satser overskuddet - styrker stallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Satser overskuddet - styrker stallen

    Fra RB:

    RoyVaadal.
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    #2
    Igjen jeg ber om ett eget forum for dette. Skal vi ha en ny tråd for hver avisartikkel så blir det for mye på hovedforumet!

    Ingen klage til deg Roy, kult at du gidder dette.
    Kanarifugla flyr høyt i år!

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Men for å diskutere artikkelen så forbauser det meg stort at LSK ledelsen/styret/sponsorer mm fremdeles ikke har skjønt hvorfor vi reagerer så sterkt på den billett pakka.

      makan.

      Hva skal til for at de skjønner det da?
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • ole
        Medlem
        Hoffnarr
        • Nov 2003
        • 64

        #4
        Opprinnelig skrevet av iL
        Men for å diskutere artikkelen så forbauser det meg stort at LSK ledelsen/styret/sponsorer mm fremdeles ikke har skjønt hvorfor vi reagerer så sterkt på den billett pakka.

        makan.

        Hva skal til for at de skjønner det da?
        Dette uttalte Fjørtoft i rb.no 12. oktober:

        – Dette er en happening som vi ønsker å lage til en fest. Det koster en del å få det til, og det er ikke slik at cupfinalen i Norge er noe overskuddsprosjekt. Enkelte norske klubber har gått underskudd på cupfinalen. Vi ønsker i det minste å gå i balanse, og derfor så vi det nødvendig å selge finalebillettene i pakker med skjerf og flagg, sier Fjørtoft.
        Og på rb.no i dag antydes det ett cupoverskudd på 1.5 - 2 mill.

        Det er ikke kanarifugler lengre, det er gribber!

        Kommentar

        • Gjest

          #5
          Det er jo helt konge att LSK bruker overskuddet til styrking av stallen! Bra de bruker penga på oss, og ikke seg selv. Hvem har vell ikke råd til et skjerf? Skjønner ikke helt sutringa over de 300 spenna. Hvor ofte er vi i finalen da? Å få alle til å bruke 300 kr på en ny spiller er jo helt fantastisk. Å betale 300 ,- for the double neste år er helt greit spør du meg..

          Kommentar

          • Liakanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 181

            #6
            Opprinnelig skrevet av biggie
            Det er jo helt konge att LSK bruker overskuddet til styrking av stallen! Bra de bruker penga på oss, og ikke seg selv. Hvem har vell ikke råd til et skjerf? Skjønner ikke helt sutringa over de 300 spenna. Hvor ofte er vi i finalen da? Å få alle til å bruke 300 kr på en ny spiller er jo helt fantastisk. Å betale 300 ,- for the double neste år er helt greit spør du meg..
            Selvsagt. Det var mer en prinsippsak, om du fortsatt ikke har skjønt det.

            Men for all del - bruk gjerne penga til å styrke stallen.

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #7
              Per Berg vil styrke spillerstallen med cup-penger, men det er også penger å hente hvis vi gjør en god figur i Royal League. Jeg skjønner godt at folk reagerer på at Cupfinale-pakka , men jeg håper også folk har forståelse for uttalesen til Fjørtoft.

              Kommentar

              • jan-erik
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2004
                • 171

                #8
                Leser at noen syns de er Gribber !!! Hmmm Hva hadde du selv gjort hvis du hadde kommet til en cup finale? det er snakk om 620 kr hver 13 år :shock: nei da men jeg syns den pakka er helt grei jeg, fint at de ser dette som en mulighet for å få ned underskuddet.... som Per Berg sier så vil han jo lønne en toppspiller med de penga ! tenker du får en annen mening jeg når vi har en knall god spiller neste år som var like rå som Gylfi var 2001 !! er LOV Å DRØMME .. men jeg mener alle ville ha prøvd å fått noen kroner ut av en cupfinale:=) ha en fin fin kveld !!

                :roll:
                FORZA FUGLA


                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  iL: jeg må bare få kommentere dette, det har irritert meg i lang tid. Når i all verden ble du forumpoliti? På nesten hver eneste tråd som kan ha sammenheng med en tidligere tråd, er du fremme å kommenterer. Hva er vitsen? Du er da ikke moderator? Eller har jeg misforstått noe? Og dette er en splitter ny sak, det er ingen grunn til at den ikke skal få sin egen tråd. Hadde det vært opp til meg, kunne vi slått sammen alt i hop, og fått et mye mer levende og interessant forum. Hvorfor du (og flere med deg) skal være pådrivere for at dette ikke skjer, forstår jeg bare ikke.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    #10
                    Hva f..., er LSK fans en gjeng FATTIGLAPPER??

                    Trodde det var VIF-skum som gikk på trygd jeg...

                    Hold kjeft, vær glade de som fikk billetter, og bare tenk på hvor rått vi kommer til å vinne på tribunen med masse gule effekter i tillegg til å overdøve vestlendinga
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • masta
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Mar 2004
                      • 143

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av jan-erik
                      tenker du får en annen mening jeg når vi har en knall god spiller neste år som var like rå som Gylfi var 2001 !! er LOV Å DRØMME ..
                      :roll:
                      Det var vel faktisk året til godeste mr. Zane det vel? Men det er lov til og drømme om gylfi fordet.. Om noen vil... :wink:

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                        Hva f..., er LSK fans en gjeng FATTIGLAPPER??

                        Trodde det var VIF-skum som gikk på trygd jeg...

                        Hold kjeft, vær glade de som fikk billetter, og bare tenk på hvor rått vi kommer til å vinne på tribunen med masse gule effekter i tillegg til å overdøve vestlendinga
                        Poenget er vel ikke akkurat summen, vel.
                        Poenget for de fleste som har reagert er at det ikke er noen valgfrihet, men noe vi er PÅLAGT! Jeg tror at dersom klubben hadde tilbudt flere forskjellige pakkeløsninger, så hadde saken vært en annen. For eksempel med én løsning med kun billetter, én med Billetter+flagg+skjerf, én med billetter+drakt, osv, osv.
                        Jeg tror det faktisk er sånn at dersom man hadde kunnet kjøpe kun billett, så ville en god del valgt å bruke penger på øvrige supportereffekter etter fritt valg. det hadde holdt om Fjørtoft hadde bedt om at Ullevål skulle bli farget gul og sort.

                        Og forøvrig så er de flaggene ikke spesielt pene heller. Gulfargen er ikke bra, og så den billige plastrørstanga... :roll:

                        Og dersom du lurer på dét, så har jeg to av hver... :wink:
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                          , og så den billige plastrørstanga... :roll:
                          Den billige plastrørstanga er en billig stang av plastrør for at du ikke skal denge så mange "tornekrattere" på tribunen! Du veit, Leif - kan fort bli vel mye følelser i sving når Buskerud-ultras ser sin første kamp live på flere par år :wink: Og køppfinale atpåtil, 'a gitt!

                          Men gulfargen er ikke helt bra, nei! Heldigvis legger vi igjen det flagget hjemme. Men hva kjøper vi vel ikke for en ny spiller alà Robbie neste år! Selv om man selvsagt isolert sett kan være uenig i prinsippet. Neste gang vi kommer til køppfinalen er heldigvis en feit tv-avtale i havn, så da blir det vel ikke frivillig tvang med lysegule flagg og billige plastrørstenger.
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • Do'h
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 1891

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                            Og forøvrig så er de flaggene ikke spesielt pene heller. Gulfargen er ikke bra, og så den billige plastrørstanga... :roll:
                            Ja fy faen, hvis du tar en nøye titt på flagget så legger du merke til at den er kuttet litt skeivt. :P
                            LSK FOR GULL 2006

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av jan-erik
                              Leser at noen syns de er Gribber !!! Hmmm Hva hadde du selv gjort hvis du hadde kommet til en cup finale? det er snakk om 620 kr hver 13 år :shock: nei da men jeg syns den pakka er helt grei jeg, fint at de ser dette som en mulighet for å få ned underskuddet.... som Per Berg sier så vil han jo lønne en toppspiller med de penga ! tenker du får en annen mening jeg når vi har en knall god spiller neste år som var like rå som Gylfi var 2001 !! er LOV Å DRØMME .. men jeg mener alle ville ha prøvd å fått noen kroner ut av en cupfinale:=) ha en fin fin kveld !!

                              :roll:
                              Jeg mener at det hadde vært bedre om Lsk hadde sagt at dem selger billetter i pakker fordi dem vil få mest mulig penger ut av en cupfinale istedenfor å si at man selger dem i pakker fordi man vil farge Ullevål gul på cupfinalen.
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • jan-erik
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2004
                                • 171

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av masta
                                Opprinnelig skrevet av jan-erik
                                tenker du får en annen mening jeg når vi har en knall god spiller neste år som var like rå som Gylfi var 2001 !! er LOV Å DRØMME ..
                                :roll:
                                Det var vel faktisk året til godeste mr. Zane det vel? Men det er lov til og drømme om gylfi fordet.. Om noen vil... :wink:

                                Ja ja noen spilte bra det året vel :P hehe ikke lett å huske alt heller
                                FORZA FUGLA


                                Kommentar

                                • jan-erik
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • May 2004
                                  • 171

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                                  Opprinnelig skrevet av jan-erik
                                  Leser at noen syns de er Gribber !!! Hmmm Hva hadde du selv gjort hvis du hadde kommet til en cup finale? det er snakk om 620 kr hver 13 år :shock: nei da men jeg syns den pakka er helt grei jeg, fint at de ser dette som en mulighet for å få ned underskuddet.... som Per Berg sier så vil han jo lønne en toppspiller med de penga ! tenker du får en annen mening jeg når vi har en knall god spiller neste år som var like rå som Gylfi var 2001 !! er LOV Å DRØMME .. men jeg mener alle ville ha prøvd å fått noen kroner ut av en cupfinale:=) ha en fin fin kveld !!

                                  :roll:


                                  Jeg mener at det hadde vært bedre om Lsk hadde sagt at dem selger billetter i pakker fordi dem vil få mest mulig penger ut av en cupfinale
                                  istedenfor å si at man selger dem i pakker fordi man vil farge Ullevål gul på cupfinalen.
                                  JO SANT det men jeg syns det er verdt 620 kr. men helt enig i at de kunne markedført dette anderledes men gjort er gjort. vil man ha billett til kampen så kjøper man det så leeeeenge det ikke er helt urimlig. men det er jo fint at man får et stygt flagg og et stygt skjerm !(som noen sier) jeg har ikke sett det selv men tenk hva får man får 300 kr i dag da ? det er ikke mye .,du får vel film deal hos peppes det er alt
                                  FORZA FUGLA


                                  Kommentar

                                  • demian
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Apr 2005
                                    • 228

                                    #18
                                    Håper vi kan bruke pengene på å BEHOLDE Robbie
                                    og ikke miste spillere som Gylfi på den måten vi gjorde.

                                    Flagget la jeg forresten igjen på toget.
                                    ULTRAS FELT C

                                    Kommentar

                                    Working...