Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ikke bestemt ennå, Pål Steffen var iallfall litt usikker i går. Sikkert usikkert pga. frost osv., + at de fleste av de 1000 Kanarifansa som skal synge og blusse sikkert vil være med på kick off av køppfinaleteltet klokka ett. Kanskje rundt halv tolv ikke er et så altfor verst tips?
Edit: Eller akkurat 12 som "LSKOG" var litt kjappere enn meg på tastaturet med. Aberet da blir jo at vi ikke rekker åpninga av teltet, men... det sportslige går selvsagt foran!
Hva med å gi Teigen billett til finalen(om han ikke har det allerede)?
Kjenner jeg Teigen rett, og det gjør jeg faktisk fra 15-16 år tilbake, drar han garantert igang "Sha-la-la-la-la-la-la-la Vidar Davidsen er h*mo". Vet ikke helt om vi trenger det på Cup-finalen mot Molde... :lol:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Strømmen-logo på Kanari-Fansens hjemmeside....
Denne dagen trodde jeg aldri skulle komme [-(
mvh
Gammer`n
Unnskyld. Jeg har gjort om. Gikk litt fort i svingene her, bare la ut det jeg fikk tilsendt. La til en annen logo jeg, så da ble det MYE bedre, eller hva??
HVorfor er det 18 års aldersgrense??? selges det sprit der?
Hadde det vært sprit, hadde det vært 20-årsgrense. Øl serveres, og dermed er det 18-årsgrense. Vi beklager, men det er dessverre svært lite vi kan gjøre med det.
dårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
dårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
Hadde du virkelig trodd at oss over 18 skulle sitte og sitte brus gjennom hele cupfinalehelga?
Spillerne skal ikke inn i teltet etter matchen, men på en terrasse på kinokvartalet, så her får alle ta del i det.
Dette arrangementet hadde dessverre ikke latt seg gjøre uten 18-årsgrense.
Så enkelt er det.
Kommentar