Cupfinalehelgen

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

Opprinnelig skrevet av kulfugl
    dårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
    Noe må være forbeholdt oss voksne! :P
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
    Mr.Jordbakke

Kommentar

• Yiddo
      Medlem
      Hoffnarr
      • Sep 2005
      • 41

Forresten; finnes det noen fare for at cupfinaleshow'et kan bli utsolgt før cupfinalehelga?

Kommentar

• kulfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 256

Opprinnelig skrevet av petter
        dårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
        Spillerne skal ikke inn i teltet etter matchen, men på en terrasse på kinokvartalet, så her får alle ta del i det.

Dette arrangementet hadde dessverre ikke latt seg gjøre uten 18-årsgrense.
        Så enkelt er det.

Petter
        okay... meen før kampen på søndagen, det er ikke noe sted for oss under 18 i lillestrøm da, har jeg forstått rett? bortsett fra å være i sentrum??
        Forza fugla!

Kommentar

• kulfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 256

Opprinnelig skrevet av Yiddo

Hadde du virkelig trodd at oss over 18 skulle sitte og sitte brus gjennom hele cupfinalehelga?

:?
          seff ikke...
          :roll:
          menne, uansett, så burde det vel kanskje vært et sted for de under 18 òg...
          Forza fugla!

Kommentar

• sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

Forresten; finnes det noen fare for at cupfinaleshow'et kan bli utsolgt før cupfinalehelga?
            Veit ikke, det hadde ikke gjort noe for å si det slik

Prisen er bra, 300 kr for 2 hele dager, Molde krever 350 for noen få timer på Rockefeller på lørdag, så da skal vi ihvertfall ikke ha en masse mas om pengeutpressing her :wink:

Petter

Kommentar

• mr.Jordbakke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3845

Norge er Norge. J*vlig synd for de som ikke er myndige, da. I f.eks. Italia er det en selvfølge at man tar med seg ungene ut. Samtidig serveres ungene vin til maten fra de er 12-14 år...

For dere som er under myndighetsalder (inkludert ungene mine) får vi håpe at det kommer flere tog, selv om det KAN gå nye 13 år.
              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
              Mr.Jordbakke

Kommentar

• Yiddo
                Medlem
                Hoffnarr
                • Sep 2005
                • 41

Hadde du virkelig trodd at oss over 18 skulle sitte og sitte brus gjennom hele cupfinalehelga?

:?
                seff ikke...
                :roll:
                menne, uansett, så burde det vel kanskje vært et sted for de under 18 òg...

Peppes pizza :wink:

Dessverre er Norge et strengt land når det gjelder slike ting. Vi har alle vært mindreårige, og vet hvor kjipt det er å ikke komme inn på steder.

Synes forøvrig at 300 er et helt kurant pris. Jeg har betalt mer kun for å se postgirobygget tidligere, og denne gangen er postgirobygget kun en liten del av showet :wink:

Kommentar

• fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1509

Opprinnelig skrevet av Mr. Hopperstad
                  Hva med å gi Teigen billett til finalen(om han ikke har det allerede)?
                  Konge forslag!! Kan han dra igang med live optimist når vi står med pokalen i hånda!
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

Kommentar

• fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1509

Blir helt konge helg.

Kan nesten ikke vente altså. Får litt sånn hjertebank bare jeg tenker på det. :-)

Tror det kommer ei tåre eller to hvis vi hever pokalen.
                    Ekstase. Sex kan ikke måle seg.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

Kommentar

• rælingen kanaris
                      Kaptein Reketråler
                      Myklebust Light
                      • Jul 2005
                      • 1446

Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                      HVorfor er det 18 års aldersgrense??? selges det sprit der?
                      Hadde det vært sprit, hadde det vært 20-årsgrense. Øl serveres, og dermed er det 18-årsgrense. Vi beklager, men det er dessverre svært lite vi kan gjøre med det.

Petter
                      det selges øl på martins også. man burde ihvertfall satt opp et sted som vi under 18 ogsåkunne være med, slik at vi får være med på litt av morroa....
                      Custodes
                      I med og motgang

Kommentar

• iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

HVorfor er det 18 års aldersgrense??? selges det sprit der?
                        Hadde det vært sprit, hadde det vært 20-årsgrense. Øl serveres, og dermed er det 18-årsgrense. Vi beklager, men det er dessverre svært lite vi kan gjøre med det.

Petter
                        det selges øl på martins også. man burde ihvertfall satt opp et sted som vi under 18 ogsåkunne være med, slik at vi får være med på litt av morroa....
                        Og der kommer du heller ikke inn (på kvelden) hvis du er under 18.
                        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 423

Jan Teigen - har han kuttet ut deler av fornavnet? Kanarifansen - har vi kuttet ut bindestreken og den store F'en? Avsluttning med dobbel t? Lørdag 05.11. 13.00-24-00? "Team Strømmen jentene" uten bindestrek mellom Strømmen og jentene?

Alle som kjenner meg vet jeg tilter når navnet på foreningen jeg er medlem av ikke skrives som grunnleggerne en gang bestemte... Håper det blir MYE folk på Stortorvet etter kampen søndag!
                          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Per Arne
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2347

Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                            Jan Teigen - har han kuttet ut deler av fornavnet? Kanarifansen - har vi kuttet ut bindestreken og den store F'en? Avsluttning med dobbel t? Lørdag 05.11. 13.00-24-00? "Team Strømmen jentene" uten bindestrek mellom Strømmen og jentene?

Alle som kjenner meg vet jeg tilter når navnet på foreningen jeg er medlem av ikke skrives som grunnleggerne en gang bestemte... Håper det blir MYE folk på Stortorvet etter kampen søndag!
                            For ikke å glemme "konfransier" Glenn Due..
                            Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

Kommentar

• sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

Bare ikke legg skylda på oss ;o) Veit ikke hvem som har lagd detta banneret, men essensen er vel det viktigste, selv om jeg også hater skriveleifer og ord delinger....

Petter

Kommentar

• _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4401

Opprinnelig skrevet av Franken
                                Opprinnelig skrevet av Nordby
                                Dama til Lasse Bergan Foss (?) Julianne Olstad er også en ganske søt jente..19 år
                                Typisk!
                                Grovt ass!! Lucky maddafakka 8) Dama er faen meg fin!!
                                ..................

Kommentar

• Franken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1036

Noen grunn til at det stenger ved midnatt i teltet? Skal da samtlige mann inn på Martins? Koster vel noen kroner å komme seg inn der også, om de har forstått hva god business er
                                  Fra Baillsund

Kommentar

• RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

Jeg vil tippe at stengetid kl.24 for teltet er av hensyn til beboere i området. Det fins jo leiligheter tett opp til dette torget.
                                    RoyVaadal.

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Noen grunn til at det stenger ved midnatt i teltet? Skal da samtlige mann inn på Martins?
                                      Reis hjem. Husk at cupfinaledagen starter kl. 08.00 og bussene går ved ellevetiden, så det er ingen grunn til å drikke seg kanakas på lørdag.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• King_Raymond
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4987

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                        Noen grunn til at det stenger ved midnatt i teltet? Skal da samtlige mann inn på Martins?
                                        Reis hjem. Husk at cupfinaledagen starter kl. 08.00 og bussene går ved ellevetiden, så det er ingen grunn til å drikke seg kanakas på lørdag.
                                        Det finnes alltid en grun til å drikke seg kanakas :wink:
                                        Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Franken
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2004
                                          • 1036

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Ærlig talt! Jeg flyr nedover for å oppleve cupfinalehelgen i Lillestrøm. Jeg har booket meg inn hos Thon, og du mener jeg skal gå hjem ved midnatt? :?

Tror og håper det kan bli litt lengre enn det. Men klart, jeg skal komme meg opp søndagsmorgen. Helt om natten, helt om dagen!
                                          Kjøper hensynet til naboer, spørs om det blir tatt så mye hensyn når vi har slått Molde på søndag.
                                          Fra Baillsund

Kommentar

Working...