Opprinnelig skrevet av kulfugl
Cupfinalehelgen
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av kulfugldårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
Dette arrangementet hadde dessverre ikke latt seg gjøre uten 18-årsgrense.
Så enkelt er det.
PetterForza fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av YiddoOpprinnelig skrevet av kulfugldårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
Hadde du virkelig trodd at oss over 18 skulle sitte og sitte brus gjennom hele cupfinalehelga?
:?
:roll:
menne, uansett, så burde det vel kanskje vært et sted for de under 18 òg...Forza fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av YiddoForresten; finnes det noen fare for at cupfinaleshow'et kan bli utsolgt før cupfinalehelga?
Prisen er bra, 300 kr for 2 hele dager, Molde krever 350 for noen få timer på Rockefeller på lørdag, så da skal vi ihvertfall ikke ha en masse mas om pengeutpressing her :wink:
PetterKommentar
-
Norge er Norge. J*vlig synd for de som ikke er myndige, da. I f.eks. Italia er det en selvfølge at man tar med seg ungene ut. Samtidig serveres ungene vin til maten fra de er 12-14 år...
For dere som er under myndighetsalder (inkludert ungene mine) får vi håpe at det kommer flere tog, selv om det KAN gå nye 13 år.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av kulfuglOpprinnelig skrevet av YiddoOpprinnelig skrevet av kulfugldårlig med 18 års-grense ass... :evil: burde jo være et sted å være for oss under 18 òg! hva skal vi gjøre når spillerne kommer inn i teltet etter kampen da? stå og smugtitte?! faen ass... jævla kjipt, når vi først kommer til finalen... :shock:
Hadde du virkelig trodd at oss over 18 skulle sitte og sitte brus gjennom hele cupfinalehelga?
:?
:roll:
menne, uansett, så burde det vel kanskje vært et sted for de under 18 òg...
Peppes pizza :wink:
Dessverre er Norge et strengt land når det gjelder slike ting. Vi har alle vært mindreårige, og vet hvor kjipt det er å ikke komme inn på steder.
Synes forøvrig at 300 er et helt kurant pris. Jeg har betalt mer kun for å se postgirobygget tidligere, og denne gangen er postgirobygget kun en liten del av showet :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. HopperstadHva med å gi Teigen billett til finalen(om han ikke har det allerede)?Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Blir helt konge helg.
Kan nesten ikke vente altså. Får litt sånn hjertebank bare jeg tenker på det. :-)
Tror det kommer ei tåre eller to hvis vi hever pokalen.
Ekstase. Sex kan ikke måle seg.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av rælingen kanarisHVorfor er det 18 års aldersgrense??? selges det sprit der?
PetterCustodesI med og motgangKommentar
-
Opprinnelig skrevet av rælingen kanarisOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av rælingen kanarisHVorfor er det 18 års aldersgrense??? selges det sprit der?
PetterKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Jan Teigen - har han kuttet ut deler av fornavnet? Kanarifansen - har vi kuttet ut bindestreken og den store F'en? Avsluttning med dobbel t? Lørdag 05.11. 13.00-24-00? "Team Strømmen jentene" uten bindestrek mellom Strømmen og jentene?
Alle som kjenner meg vet jeg tilter når navnet på foreningen jeg er medlem av ikke skrives som grunnleggerne en gang bestemte... Håper det blir MYE folk på Stortorvet etter kampen søndag!Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudJan Teigen - har han kuttet ut deler av fornavnet? Kanarifansen - har vi kuttet ut bindestreken og den store F'en? Avsluttning med dobbel t? Lørdag 05.11. 13.00-24-00? "Team Strømmen jentene" uten bindestrek mellom Strømmen og jentene?
Alle som kjenner meg vet jeg tilter når navnet på foreningen jeg er medlem av ikke skrives som grunnleggerne en gang bestemte... Håper det blir MYE folk på Stortorvet etter kampen søndag!Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Bare ikke legg skylda på oss ;o) Veit ikke hvem som har lagd detta banneret, men essensen er vel det viktigste, selv om jeg også hater skriveleifer og ord delinger....
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOpprinnelig skrevet av NordbyDama til Lasse Bergan Foss (?) Julianne Olstad er også en ganske søt jente..19 år..................Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenNoen grunn til at det stenger ved midnatt i teltet? Skal da samtlige mann inn på Martins?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av FrankenNoen grunn til at det stenger ved midnatt i teltet? Skal da samtlige mann inn på Martins?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernReis hjem. Husk at cupfinaledagen starter kl. 08.00 og bussene går ved ellevetiden, så det er ingen grunn til å drikke seg kanakas på lørdag.
Tror og håper det kan bli litt lengre enn det. Men klart, jeg skal komme meg opp søndagsmorgen. Helt om natten, helt om dagen!
Kjøper hensynet til naboer, spørs om det blir tatt så mye hensyn når vi har slått Molde på søndag.Fra BaillsundKommentar
Kommentar