Opprinnelig skrevet av _Jonern
Cupfinalehelgen
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av FrankenOpprinnelig skrevet av RønnernReis hjem. Husk at cupfinaledagen starter kl. 08.00 og bussene går ved ellevetiden, så det er ingen grunn til å drikke seg kanakas på lørdag.
Tror og håper det kan bli litt lengre enn det. Men klart, jeg skal komme meg opp søndagsmorgen. Helt om natten, helt om dagen!
Kjøper hensynet til naboer, spørs om det blir tatt så mye hensyn når vi har slått Molde på søndag.
Da kan alle tilhengere av bydels laget endelig forstå hvem som eier denna byen. Blir fortsatt arg når jeg tenker på at man prøvde å selge VIF brød i byen vår. Skam og atter skam.
Men til helga er byen kledd i sort og gult, det blir kult.
Konge dersom alle i kanarifansen klinte til med optimist på tribunen på søndag og.
Gleder meg ihvertfall som en unge.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av othoMen la cupflagget og cupskjerfet være hjemme.
Bruk andre effekter…. :wink:¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av andeeDet blir heldigvis nummerert i teltet også! Sykkel er i gang med å skrive ansinitets-bordkort etter hvor mange 2. og 3. lagsmatcher de respektive med todagerspass har sett de siste sju åra...::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"
Support UFCKommentar
-
Opprinnelig skrevet av guldhaughahahah . Stiller du sterkt el??TS05 - Felt CKommentar
-
at moldefansen tar 350kr for noen timer :shock: på rockefeller for stå for deres regning, at det koster 200 spenn dagen i teltet vårt tar vi på vår..? :oops:
vurderte å starte vorspielet i teltet lørdag (var veldig spent på "storskjermen" - 8 meter lang og 4,5 meter bred..? :lol: - noe enda nyere enn wide screen??), men å betale 200 kr for å komme inn? da tråkker jeg heller inn på martins mens det ennå er plass der! trokke jeg gidder å punge ut med 200kr etter finalen heller, hvertfall ikke når pokalen skal løftes fra en eller annen balkong i nærheten av kino´n.. jeg synes ikke cupfinalehelgen er kul fordi det er så mange "bra" konserter lissom.
Cash.Rules.Everything.Around.Me! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
! ja for faen, fra dag 1 for faen !Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av officialat moldefansen tar 350kr for noen timer :shock: på rockefeller for stå for deres regning, at det koster 200 spenn dagen i teltet vårt tar vi på vår..? :oops:
vurderte å starte vorspielet i teltet lørdag (var veldig spent på "storskjermen" - 8 meter lang og 4,5 meter bred..? :lol: - noe enda nyere enn wide screen??), men å betale 200 kr for å komme inn? da tråkker jeg heller inn på martins mens det ennå er plass der! trokke jeg gidder å punge ut med 200kr etter finalen heller, hvertfall ikke når pokalen skal løftes fra en eller annen balkong i nærheten av kino´n.. jeg synes ikke cupfinalehelgen er kul fordi det er så mange "bra" konserter lissom.
Cash.Rules.Everything.Around.Me
PetterKommentar
-
Petter:
Blir teltet så varmt at man kan gå i T-skjorte eller genser? Eller blir det jakketemperatur?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaPetter:
Blir teltet så varmt at man kan gå i T-skjorte eller genser? Eller blir det jakketemperatur?
PetterKommentar
-
Kommentar