Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I og med det er overhengende fare for at Ole Bøffels ildvanns-pick up vællver på vei fra Flateby til Fugla By (Nedre Rælingsvei stenges i seksten timer), tror jeg teltet byr på iskald fugle-pils som back up. Hamnes godkjent bevillinga likevel etter at han fikk tilbud om å låne LSK-supporter Henriksens jaktbrakke i Afrika hele køppfinalehælja.
Men tilbake til Fuglas spørsmål: Blir det litt rabatt på pilsen? Typ vanlig KFL-pris, kanskje?
Skjer da? Dette som kalles "off-topic" på tuftespråket?
Ikke skjenkebevilgning? Dette tar jeg som en dårlig spøk, og venter enda på svar på det jeg spurte om.
Men, lønner det seg å være medlem av KFL i teltet? Eller spiller dette ingen rolle?
Spiller ingen rolle hva du er medlem av. Samme pris til alle, ikke noe Kanari-priser denne gangen gitt. Fælt hvor opptatt alle er av disse kronene hele tiden da? Har dere ikke spart penger til detta i 13 år?
Og Vegar : nei, jeg har ikke kledd av meg i forbindelse med noe Tom Jones stønt førrut, du husker feil.
For min egen del så har jeg definitivt ikke spart, men likevel skal det nok la seg gjøre å få til en bra helg. Ja, det koster å se laget sitt spille cupfinale. Men den prisen må en vel bare betale.
Og ja, jeg er opptatt av kronene ettersom jeg prinisipielt er imot måten billettene er solgt på. Men nok om det, penger er papir, og papir har jeg nok av!
Men, lønner det seg å være medlem av KFL i teltet? Eller spiller dette ingen rolle?
Spiller ingen rolle hva du er medlem av. Samme pris til alle, ikke noe Kanari-priser denne gangen gitt. Fælt hvor opptatt alle er av disse kronene hele tiden da? Har dere ikke spart penger til detta i 13 år?
Petter
Lett for deg å si som er hotshot tv anker i stor fancy tvkanal, værre for oss fra arbeiderklassen som må snu på kronene for å få økonomien til å gå rundt :wink:
Kommentar