Opprinnelig skrevet av petter
Cupfinalehelgen
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaOpprinnelig skrevet av petter
Det veit jeg egentlig ikke. Jeg vet det er ovner der, og når det er fullt med mennesker, så blir det vel t-trøyetemperatur. Jeg skal ihvertfall ikke ha med meg mye klær
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugla
Det blir isåfall fra din side og ikke Petter (får jeg håpe :P )
Hvis Petter føler for å strippe i teltet skal iallefall jeg heie på han :wink:Kommentar
-
Jeg skal vel ikke strippe. Det får holde med at dere fantaserer om den strøkne kroppen som befinner seg under klærne mine, nesten på høyde med Ronnie sin kropp.
Petter
Med klær på :lol:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterJeg skal vel ikke strippe. Det får holde med at dere fantaserer om den strøkne kroppen som befinner seg under klærne mine, nesten på høyde med Ronnie sin kropp.
Petter
Med klær på :lol:
Hvis du kaster klærne er det sikkert flere som gjør det samme, og da kan jo plutselig festen bli VELDIG interresant.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaOpprinnelig skrevet av petterJeg skal vel ikke strippe. Det får holde med at dere fantaserer om den strøkne kroppen som befinner seg under klærne mine, nesten på høyde med Ronnie sin kropp.
Petter
Hvis du kaster klærne er det sikkert flere som gjør det samme, og da kan jo plutselig festen bli VELDIG interresant.
hvorfor er du ikke på msn forresten?------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaOpprinnelig skrevet av petterJeg skal vel ikke strippe. Det får holde med at dere fantaserer om den strøkne kroppen som befinner seg under klærne mine, nesten på høyde med Ronnie sin kropp.
Petter
Hvis du kaster klærne er det sikkert flere som gjør det samme, og da kan jo plutselig festen bli VELDIG interresant.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaDu kan vel strippe for Fugla Petter? :wink:
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av petter
Det var da voldsomt da. Jeg skal ikke strippe. Jeg har nemlig ikke kropp til det. Ikke lyst heller :oops:
Petter
Gjør du det så stiller jeg også opp 8)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okb
Med alle respekt for stripping. Festen bør vel være interessant uten stripping også? Er vel ikke så ofte vi er i cupfinale, eller hva sier du? ;-)
-okb!
Men uansett om noen stripper eller ikke så skal vi jaggu feste like it´s 1999 :wink:Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaMen uansett om noen stripper eller ikke så skal vi jaggu feste like it´s 1999 :wink:
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av TurboJentaMen uansett om noen stripper eller ikke så skal vi jaggu feste like it´s 1999 :wink:
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av TurboJentaDu kan vel strippe for Fugla Petter? :wink:
-okb!
men vi klarer nok å feste bra uten
hvilke artister kommer på når foresten?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av TurboJentaDu kan vel strippe for Fugla Petter? :wink:
-okb!
hvilke artister kommer på når foresten?
hvilket klokkeslett de forskjellige artistene kommer på er enda ukjent. Skal se om jeg får hosta opp noen ca-tider jeg.
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av TurboJentaDu kan vel strippe for Fugla Petter? :wink:
-okb!
hvilket klokkeslett de forskjellige artistene kommer på er enda ukjent. Skal se om jeg får hosta opp noen ca-tider jeg.
Petter
Høres litt mye ut med 6 timer med konsert synes jeg. Eller er det mer snakk om 3 siste timene?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av petterOpprinnelig skrevet av iLOpprinnelig skrevet av okbOpprinnelig skrevet av TurboJentaDu kan vel strippe for Fugla Petter? :wink:
-okb!
Petter
Høres litt mye ut med 6 timer med konsert synes jeg. Eller er det mer snakk om 3 siste timene?
PetterKommentar
-
Opprinnelig skrevet av semper fiOg når skal Petter strippe? Før eller etter Jahn Teigen? :lol:Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
Kommentar