Trening lørdag 22. oktober

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3197

    Trening lørdag 22. oktober

    På Åråsen lørdag 11.00-12.30, i kald og ufyselig sludd og med en snau håndfull tilskuere, trente alle unntatt Kasey Wehrman. Magnus Powell deltok i fellestreninga under oppvarminga, men trente deretter for seg sjøl med fysioterapeuten.

    Den ene av de afrikanske 17-åringene tilbrakte treninga på tribunen, mens den andre deltok for fullt i treninga. En av dem sies å være en defensiv midtbanespiller, den andre kantspiller. Hvem som er fra Mali og hvem som er fra Elfenbeinskysten veit jeg ikke.

    Lagoppstillinga mot FFK så ut til å bli

    Reitmaier
    Andersson-Andresen-Kippe-Strand
    Riise-Mouelhi-Søgård
    Korén
    Sundgot-Myklebust

    Med Wehrman og Powell begge sannsynligvis ute og Rambekk med et spørsmålstegn (?) er det vel greit med retur til 4-4-2 (med diamant), og med to sunnmøringer fra Hødd sammen på topp.


    gilbert

    fortsatt kald på fingra
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Takk for nok en opplysende rapport, Gilbert !

    Kampen i morgen viktig med tanke på en mulig bronse; et FFK i poengnød vil nok gi alt, men normalt skal vi være et klart bedre lag. Ellers glad for at Koren ser ut til å skulle spille bak spissene.

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      hvordan var afrikaneren som trente? Så han ut som noe å spare på?
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3197

        #4
        Som nesten alltid (også de to fra Senegal tidligere i år) er unge talenter fra Afrika sør for Sahara raske, teknisk gode og har harde skudd. Det som vil være avgjørende er hvordan de er i banespill etter norsk mønster og hvordan de glir inn i kulturen i laget på og utafor banen (jf f.eks. Mamadou Diallo og Romanus "Agga" Orjinta). Det er det umulig å si noe om uten å ha sett dem i banespill (og helst i treningskamp), og det har jeg ikke verken forrige trening eller i dag. Rösler og Halle har vel sett dem i trening på kunstgraset hver dag denne uka og har mer inntrykk som grunnlag for å følge opp, nå eller siden. Alt jeg kan si er at de naturligvis er unge og lovende, ellers ville de ikke vært her på prøvespill.

        gilbert

        Kommentar

        Working...