La oss ta en helt hypotetisk problemstilling her, sett i sammenheng med hva som skjedde da Djurgården av vant den svenske serien forrige uke. Fansen invaderte banen, banka opp en purk, reiv løs seter, utløste en tåregassampull, og tok generelt helt av. Klubben er bøtelagt med 155000 kroner(nå er jo ikke svenskekrona verdt noenting, men lell da gitt).
Hva skjer så hvis det utenkelige skjer, og vi blir seriemestere hjemme mot Molde? Skal vi bare stå i ro på tribuna og juble for oss selv? Jeg mener ikke at vi skal rive løs seter, banke purken eller gasse noen som helst(jeg håper det er dette som utgjør grunnlaget for bota DIF fikk), men en baneinvasjon må da jammen være på sin plass. Eller? Er det bare jeg som ikke ser hvorfor slikt skal sees ned på? Er det ikke naturlig å ta av hvis det utenkelige skjer?
Diskuter(eller kjeft meg ned, som jeg regner med at blir resultatet av dette).
Hva skjer så hvis det utenkelige skjer, og vi blir seriemestere hjemme mot Molde? Skal vi bare stå i ro på tribuna og juble for oss selv? Jeg mener ikke at vi skal rive løs seter, banke purken eller gasse noen som helst(jeg håper det er dette som utgjør grunnlaget for bota DIF fikk), men en baneinvasjon må da jammen være på sin plass. Eller? Er det bare jeg som ikke ser hvorfor slikt skal sees ned på? Er det ikke naturlig å ta av hvis det utenkelige skjer?
Diskuter(eller kjeft meg ned, som jeg regner med at blir resultatet av dette).
Kommentar