Gratulerer Gilberto

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

Gratulerer Gilberto

Grattis med målrekorden Arild Sundgot!!
    Kim
    Styremedlem KFL
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

Grattis med målrekorden.
    Grattis med å treffe keeperen når resten av målet var tomt og du kunne avgjort kampen, etter innlegg fra Haddad, som forøvrig virket god i dag.

Kommentar

• Cruz
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 398

Gratulerer, Arild!! klappp

Gilbert: en ekte Fugla-mann. Nå også med en velfortjent plass i historiebøkene!
      Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• Ola
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 1651

Gratulerer Arild! Samma hva idiotene sier... du har gjort en jæevli bra innsats for Fugla i mange år. Denne rekorden kan bli stående i mange år.

Kommentar

• bøllefrø
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2004
          • 462

Jepp det er fullt fortjent. Så får viu gratulere, og jeg synes det er liten vits i å hakke på missede målsjanser, jeg har til gode å se spisser som setter 100%. I dag så jeg minst 5-6 spisser som sløste på større sjanser enn det, bl.a. landslagsspissen Iversen og toppscoreren Årst. Så det er ikke noe spesielt Sundgot-syndrom.

Kommentar

• Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

En viss Bala Garba bomma på ei så å si kliss like sjanse i Bodø, og den sjansen ville garantert seriegull. Så hvorfor driter vi ikke bare i å kritisere Arildo på en dag han befestet sin rettmessige posisjon som en av klubbens aller beste spillere gjennom historien!?

Hill Arildo!
            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• 007

Når han bommer etter det glimrende framspillet fra Haddad-Haddad-Haddad, da gidder ikke jeg å hylle han...... :evil:

Kommentar

• Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

Med mindre du var ironisk der, vil jeg gjerne få være den første til å gratulere deg med at du er en fullkommen og komplett idiot, og den typen fan vi egentlig ikke trenger. Latterlig og tragikomisk ting å si.
                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• mr.Jordbakke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3845

Her må da lages et gedigent tifo-show for vår kjære Gilbert på lørdag! Og til alle dere som klager på Sundgot: "Hold kjeft!" :P
                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                  Mr.Jordbakke

Kommentar

• 007

Hvis han er en så god spiss som du sier, kunne han vel score, når han får en glimrende passning på 9 meters hold, er helt alene, og blåser den over..... :?:

Men jeg er litt enig med deg, er bare så jævlig skuffa etter kampen...... :cry:

Så jeg kryper til korset, og hyller Gilbert litt likevel.....

OK :?: :?:

Kommentar

• Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

Ok, da er du vel ikke fullt så ille som den første kommentaren tilsa. Men ikke kom med kritikk av Arildo, prøv heller å ta deg tid til å følge ham gjennom en hel kamp(gjerne mot Molde siden den ikke betyr så mye).

Bevegelsen hans på målet i dag er tilnærmet verdensklasse. Han ser posisjonen og pasninga lenge før noen i FFKforsvaret oppfatter noe som helst. Legg også merke til at han stort sett er spillbar uansett situasjon. Ofte får han ballen spilt foran seg, og dette bidrar til at folk får et negativt inntrykk av ham. Arildo skal ha ballen I BEINA!!! Arild er etter min mening det nærmeste vi kommer til å komme en Bergkamp i Norge, noe alle perlene og de geniale pasningene gjennom de siste 7-8 årenen beviser på en alldeles brillefin måte.

Arild kunne gått til et storsatsende Brann, og ble hos oss selv om klubben ikke var videre hissige på å beholde ham. Big up. Han har heller aldri klaget på den minste ting, aldri bidratt til konflikter, aldri vært grådig. Han kommer til å spille for oss til han er godt opp i tredveåra, og kommer til å score over 100 mål for oss. Om 20 år kommer vi til å nevne Arild i samme åndedrag som Torgeir Bjarmann, og det kommer til å være fortjent. En stor spiller som ofte blir undervurdert(hovedsakelig på grunn av fysikken, stor og tilsynelatende litt treg i bevegelsene), men som har en fotballhjerne få er forunt.

Faktisk, Arildo er favorittspilleren min. Det gikk nettopp opp for meg. Pussig at jeg ikke har skjønt det før. Så nå, ned på kne, arma opp, og bøy deg aller ærbødigst ned, og hyll Arild som om du aldri skulle ha gjort annet.
                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• 007

Har vært nede på knærne og hyllet Gilbert, er du fornøyd nå :?: :?:

Jeg har ikke greie på fotball, som du sikkert har skjønt.... 8)

Han er jo toppscoreren vår også......

Tre ganger "hipp-hurra" for Gilbert :!: :!:

Har pratet endel med Gilbert opp gjennom årene, og han er en kjempe-fin fyr. For dem som lurte på det.....

Kommentar

• Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

Opprinnelig skrevet av CC 7
                          Når han bommer etter det glimrende framspillet fra Haddad-Haddad-Haddad, da gidder ikke jeg å hylle han...... :evil:
                          Hadde jeg visst hvor du bodde skulle jeg faen meg vurdert å sende et brev med hvitt pulver i til deg! Makan til idiotisk uttalelse er det ikke ofte en hører...

Men siden du har endret mening ,ser jeg, så skal jeg la det gå for denne gangen... :wink:

Men faen, Sundgot har fått så utrolig mye ufortjent pepper opp igjennom åra, det er til å bli kvalm av....

Kommentar

• Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2602

Arildo! Jej!
                            Ferdigskåra

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Gratulerer Arild Gilbert Sungodt! En av Lillestrøms viktigste spiller gjennom klubbens 88 år gamle historie...
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• heidar
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2004
                                • 2131

Velfortjent hyllest til en ev de største spillerne i gult og svart gjennom alle tider fra undertegnede også!!!!! Satser på markering av dette mot molde....
                                En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• heidar
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2004
                                  • 2131

Velfortjent hyllest til en ev de største spillerne i gult og svart gjennom alle tider fra undertegnede også!!!!! Satser på markering av dette mot molde....
                                  En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

Endelig er mørketida over.

Kommentar

• sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

Arild, du er stor. Den aller største målscoreren LSK noengang har hatt.

Jeg hyller deg!

I am not worthy!

Petter

Kommentar

• Rønnern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6690

Gilbert er stor, jeg hyller deg. Min desiderte favoritt i LSK og det vet du!

Herregud så glad jeg er for at du er LSK-spiller.
                                      Mvh Ronnie "The Runner"
                                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Do'h
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 1891

Takk Arild, Takk for 65 herlige mål og utallige gode kamper.
                                        Takk for at du spiller i Lillestrøm, og takk for at du skal fortsette med det.

Flere år i Fugla - Flere mål

Hyll Arild!
                                        LSK FOR GULL 2006

Kommentar

Working...