Gratulerer Gilberto

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
    Ok, da er du vel ikke fullt så ille som den første kommentaren tilsa. Men ikke kom med kritikk av Arildo, prøv heller å ta deg tid til å følge ham gjennom en hel kamp(gjerne mot Molde siden den ikke betyr så mye).

Bevegelsen hans på målet i dag er tilnærmet verdensklasse. Han ser posisjonen og pasninga lenge før noen i FFKforsvaret oppfatter noe som helst. Legg også merke til at han stort sett er spillbar uansett situasjon. Ofte får han ballen spilt foran seg, og dette bidrar til at folk får et negativt inntrykk av ham. Arildo skal ha ballen I BEINA!!! Arild er etter min mening det nærmeste vi kommer til å komme en Bergkamp i Norge, noe alle perlene og de geniale pasningene gjennom de siste 7-8 årenen beviser på en alldeles brillefin måte.

Arild kunne gått til et storsatsende Brann, og ble hos oss selv om klubben ikke var videre hissige på å beholde ham. Big up. Han har heller aldri klaget på den minste ting, aldri bidratt til konflikter, aldri vært grådig. Han kommer til å spille for oss til han er godt opp i tredveåra, og kommer til å score over 100 mål for oss. Om 20 år kommer vi til å nevne Arild i samme åndedrag som Torgeir Bjarmann, og det kommer til å være fortjent. En stor spiller som ofte blir undervurdert(hovedsakelig på grunn av fysikken, stor og tilsynelatende litt treg i bevegelsene), men som har en fotballhjerne få er forunt.

Faktisk, Arildo er favorittspilleren min. Det gikk nettopp opp for meg. Pussig at jeg ikke har skjønt det før. Så nå, ned på kne, arma opp, og bøy deg aller ærbødigst ned, og hyll Arild som om du aldri skulle ha gjort annet.
    Amen !!!

Gratulerer Arild Sundgot. En mer trivelig, lojal og fin fyr kan ingen ønske seg på et lag. At han i tillegg scorer fine mål som det idag, er bare fantastisk. Og husk at spisser skal og brenne sjanser, målene kommer til den som prøver. Med 65 mål er Arild vår toppscorer gjennom alle tider, måtte nr. 100 komme i løpet av de to neste sesongene, der han spiller for LSK som topplag som kjemper om gull, gull, gull
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

masse velfortjent hyllest her.. håper arild leser eller får med seg alt dette.. så vet han hvor mye folk setter pris på at han er gul og svart.

one more thing:
      hadde Arild truffet målet hver gang hadde han spilt med nr 18 "Gilberto" i AC Milan eller Barcelona
      Kim
      Styremedlem KFL

Kommentar

• vaadahl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Feb 2004
        • 156

I Lørdagens kamp mellom Arsenal og City ble det hyllet at Henry hadde overtatt tronen som den mest scorende spilleren i klubben.Før kampen ble dette feiret med at blandt annet den tidligere rekordholderen Ian Wright kom inn midt på banen og gratulerte Henry.Et sterkt fotballbilde når de to store profilene holdt rundt hverandre.Det hadde vært et utrolig øyeblikk hvis Tommy kommer inn på samme måte til Lørdag ,håper Fjøra har tenkt på dette
        Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

Kommentar

• xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

vil dette bli markert på noen måte mot molde seriekamp/cupfinalen? mannen fortjener dette....morro at han fikk til dette...bra belønning for mange års tro og lojal tjeneste!
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

Gratulerer, Arild.
            Måtte det bli minst 65 mål til !

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

Også jeg henger meg på her: Gratulerer Arild ! Måtte det bli mange, mange fler....

Kommentar

• ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

Er ikke så mye mer å si enn Gratulerer...Takk for alt du har gjort hitill, og alt du skal gjøre for fugla i fremtiden.

Skål for Arild!

Kommentar

• Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

Er det ikke noen som kjenner Arild som kan tipse ham om denne tråden? Han fortjener å få vite hva vi ordentlige supportere synes om ham etter den respektløse og kunnskapsløse episoden mot Glimt der laverestående vesener pep mot ham. At ikke Arild har fått prøve seg på landsen er en jævla skam. Det er jo ingen som ser at han er like mye spillopplegger som målscorer.

Fotballens svar på Einstein. Hvis jeg noen gang møter deg skal jeg gi deg en skikkelig bamseklem, Arildo!
                  Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

Opprinnelig skrevet av vaadahl
                    I Lørdagens kamp mellom Arsenal og City ble det hyllet at Henry hadde overtatt tronen som den mest scorende spilleren i klubben.Før kampen ble dette feiret med at blandt annet den tidligere rekordholderen Ian Wright kom inn midt på banen og gratulerte Henry.Et sterkt fotballbilde når de to store profilene holdt rundt hverandre.Det hadde vært et utrolig øyeblikk hvis Tommy kommer inn på samme måte til Lørdag ,håper Fjøra har tenkt på dette
                    Hør, hør !!!
                    Dette bør markeres i hjemmekampen mot Molde. I cup-finalen blir det så mye annet styr likevel, gi han honnør foran hjemmepublikummet mener nå jeg. Det kommer sikkert noen hundre ekstra tilskuere for å se det, vi trenger 6800 tilskuere minst for å knekke 100000 tilskuere i år

Da kan man kanskje vurdere en liten honnør til mega-viktige markedførings-ansvarlige (de som ikke spiller på banen)?
                    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

For ikke å snakke om positive innslag i media. NRK burde for f... se og lage en kavalkade av Tom Lund-mål, etterfulgt av en Sundgot-kavallkade. Det er snakk om å kjenne sin besøkelsestid...

DET er fuglemat det - og god jounalistikk, i en tid hvor alt i media eller synes å dreie seg om et hypet bydels-og bygdatullingslag, og der alt gis søppel-vinkling (ref. "VIF tar gullet i kveld" 23.10.2005. Det stemte jo ikke heeeelt da...)

PS VIF Hockey fikk flyttet matchen sin fra søndag til mandag for at den ikke skulle kollidere med hjemmetapet mot RBK, den femte på rad uten scoring for rævpulerne fra Oslo Øst. Klanen viste sin sanne verdi, og stilte hele 744 (!) apeskaller i en fisslete liten klynge i den skakke, rustne containern på Jordal.

F-L-A-U-T !!!!!
                      LSK Norges beste lag

Kommentar

• pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari

PS VIF Hockey fikk flyttet matchen sin fra søndag til mandag for at den ikke skulle kollidere med hjemmetapet mot RBK, den femte på rad uten scoring for rævpulerne fra Oslo Øst. Klanen viste sin sanne verdi, og stilte hele 744 (!) apeskaller i en fisslete liten klynge i den skakke, rustne containern på Jordal.

F-L-A-U-T !!!!!
                        Dette havner av hvilken årsak på KFL-forumet????????

Går det an å kunne forvente litt mer av folk om hvordan man ordlegger seg????
                        Greit at man misliker Plata IL, men man behøver jo ikke bekrefte for alle at man ikke er ferdig med analfikseringen sin vel????

Til sist, men ikke minst:
                        GRATULERER ARILD!!!!
                        ------eLSKe-------

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7154

Gratulerer til Arild, en spiller jeg har stor respekt for. Nå er det 100 neste, og så skal du ta rekorden til Brattbakk.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

Her må jeg bli med...

GRATULERER ARILD !!!!

Måtte det bare blir flere.. mange flere..

.
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

Kommentar

• gilbert
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 3228

Om enn noe seint (men forhåpentligvis godt), må jeg naturligvis slutte meg til gratulantene.

Gratulerer med 65 mål i serien, 102 mål i alt, i løpet av 219 obligatoriske kamper i serie, cup og Europa-cup, pluss et sekstitall mål i privatkamper og sikkert omtrent samme størrelsesorden målgivende pasninger bare i obligatoriske kamper (i år: 11 mål og fem assist i serien, hittil).

Noen høydepunkter: Tre mål og to målgivende ved 6-0 over Tromsø hjemme i 2000, hat-trick i to kamper (Brann og Viking) etter hverandre i fjor.

gilbert

som bygger på den historiske databanken på lsk.no og på de samme sidenes løpende statistikk for 2005. Ut fra dette får jeg 88 obligatoriske mål på 189 (191 ?) obligatoriske kamper, og 129 mål totalt medregna treningskamper, for 1997-2004, og 14 mål i serie og cup på 30 obligatoriske kamper i 2005.

Kommentar

• demian
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Apr 2005
                                • 228

Det er fantastisk bra!

GRATULERER SUNDGOT!!

Håper du får spille spiss hele neste sesong med Miffe, og blir foret med pasninger fra Robbie, Kasey og Mouheli (pluss et og annet innlegg fra Riise, Olsen, Strand osv.)
                                ULTRAS FELT C

Kommentar

• ThejaSundgot
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Sep 2005
                                  • 57

Faktisk, Arildo er favorittspilleren min. Det gikk nettopp opp for meg. Pussig at jeg ikke har skjønt det før. Så nå, ned på kne, arma opp, og bøy deg aller ærbødigst ned, og hyll Arild som om du aldri skulle ha gjort annet.
                                  Jaa.. Skal vi gjøre det sammen?? :wink:
                                  LSK Foralltid,

-ThejaMor <33

Kommentar

• ThejaSundgot
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Sep 2005
                                    • 57

&lt;3

Gratulerer Arild !

...du er bare best asså<3