ARNE, hold deg unna!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

ARNE, hold deg unna!

Arne vil hente Gilbert! :evil:
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
    Mr.Jordbakke
  • Ted Nugent
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 851

Tviler på at det blir noe av. Han har vel kontrakt et par år til vel?

Kommentar

• sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

Arild blir.
      De må jaggu ut med 10 mill ++ for å få tidenes målscorer i LSK, og det skjer ikke.

Makan til frekkhet!

Petter

Kommentar

• RSP
        Moderator
        • Aug 2004
        • 10498

Bra Fjøra ! Kontant svar til AE:

Kommentar

• ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

Nydlig Fjøra. Fjøra gjør virkelig en bra jobb!

Kommentar

• 50 Kent
            Medlem
            Hoffnarr
            • Jun 2005
            • 55

Detta blir vel som å pisse på høyspenten, men er jo ikke umulig at et miljøskifte hadde vært bra for Sundgot..
            Han må hvertfall brukes som spiss, ikke i ingenmannsland der han til tider har vassa rundt nå på høsten.
            Men Powell er vel så godt som ute av porten på Åråsen så Arild blir vel her så fremt vi ikke får Occean OG Suffo..
            \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
            -Zlatan-

Kommentar

• RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

En del tyder vel på at Powell forsvinner. Men la oss for all del beholde Arild ! Målene for 2005-sesongen ser ut til å bli nådd (Cupfinalen er i boks, og til RL skal vi også) !

I 2006 må målet være at LSK skal slåss om det edleste metallet, og da trenger vi god dekning på alle plasser: Arild, Haddad (som jeg håper blir), Mifsud (snart tilbake), Myklebust (ett år eldre) og minst en forsterkning i angrep (Occean !) - da begynner det å lukte fugl...

Kommentar

• RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

Føyer til denne og. Fjøra er aktiv i media i dag:

Kommentar

• 50 Kent
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Jun 2005
                  • 55

Opprinnelig skrevet av RSP
                  Føyer til denne og. Fjøra er aktiv i media i dag:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294356
                  Vel, skal ikke se bortifra at Fjøra veit hvordan man forhandler om spillere.. Om man skal selge en toppscorer fra en klubb til en annen regner jeg nesten med at førsta linja går omtrent sånn her:
                  Nei. Nei. NEI! Helt uaktuelt!! Men........ (20 mill, 15, 12, 8, 7, 4.5, vårsågod!)
                  \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
                  -Zlatan-

Kommentar

• ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

Kommentar

• Rønnern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6690

Opprinnelig skrevet av 50 Kent
                      Detta blir vel som å pisse på høyspenten, men er jo ikke umulig at et miljøskifte hadde vært bra for Sundgot..
                      Bra for Sundgot? Hvordan kan et miljøskifte bli bra for Sundgot? Trives han ikke som storscorer i LSK?
                      Mvh Ronnie "The Runner"
                      LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Kimito
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 2602

Ikke gidd! Det er noen som aldri vil forstå at Sundgot er god og jeg begynner, i alle fall personlig, å bli skikkelig lei av runde etter runde for å forklare de som ikke har øyne selv.
                        Ferdigskåra

Kommentar

• 50 Kent
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Jun 2005
                          • 55

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Bra for Sundgot? Hvordan kan et miljøskifte bli bra for Sundgot? Trives han ikke som storscorer i LSK?
                          Jo det er klart han trives i Lillestrøm, hvem hadde ikke gjort det! :wink:
                          Men tror du ikke han har fått med seg kritikken? Jeg velger hvertfall å tro at dette er noe han er fullt klar over, bortimot hver eneste gang han demper ballen med kneet eller tråkker på kula aleine med keeper og hele Åråsen sukker tungt...
                          Jeg er ingen utprega Sundgot-kritiker jeg altså, jeg anerkjenner den jobben han har gjort og gjør for Fugla. Så jeg ser gjerne at han blir.
                          Men får vi inn en toppspiss neste år, får beholde Koren så lenge som mulig (knestående jeg folder mine hender) så ser jeg ikke hvor han kan spille.
                          Men detta blir spekulasjoner, og det ække vi gutta dårlig på!
                          -Zlatan-

Kommentar

• Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

Veit du ikke hvor Arild skal spille? Da kan jeg fortelle deg det. Arild skal spille spiss de neste fem åra, og gjerne et par år til etter det også. Jeg driter i om vi henter Suffo, Occean, Årst, Friend og Winters, Arild skal være førstevalg uansett. Den mest lojale og stabile spissen i eliteserien. Vår egen Bergkamp.
                            Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

Men tror du ikke han har fått med seg kritikken?
                              I veldig liten grad, i følge ham selv. Og så lenge han nyter stor tillit fra kapasiteter og legg merke til ordet kapasiteter, som Uwe, Gunnar og sine medspillere, så burde det spille mindre rolle hva nolduser på tribunen mener.

I tillegg har en stor del av KFL vært flinke til å støtte oppunder Arild, selv om det finnes noen idioter der også.
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Arild er en hedersmann for klubben, og fortjener æresmedlemskap.
                                Lojal og oppriktig glad i klubben.

Han er kanskje ikke den mest tekniske, men tror målprotokollen hans sier det meste. Alltid greit å ha en slik erfaren og sikker spiller som Arild i troppen. Tror nok det blir hard kamp på plassen med folk som myklebust, mifsund, haddad (håper han blir), men han har jo gjort bra nytte for seg på den "ingenmannsland" plassen hans. Vi er faktisk i cup-finalen og muligheter for Royal League.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• 50 Kent
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Jun 2005
                                  • 55

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Men tror du ikke han har fått med seg kritikken?
                                  I veldig liten grad, i følge ham selv. Og så lenge han nyter stor tillit fra kapasiteter og legg merke til ordet kapasiteter, som Uwe, Gunnar og sine medspillere, så burde det spille mindre rolle hva nolduser på tribunen mener.

I tillegg har en stor del av KFL vært flinke til å støtte oppunder Arild, selv om det finnes noen idioter der også.
                                  He he, alltid med skarpslipt penn, det er bra det! :wink:

Men dersom dette er tilfelle så er jo ingenting bedre enn det! Dette var jo ingen kritikk av Sundgot som fotballspiller (folk er hissig på den debatten ser jeg), mer tanker rundt en eventuell overgang.
                                  Sundgot er Sundgot, på godt og vondt. Statistikken taler for seg selv.
                                  -Zlatan-

Kommentar

• Mr. Hopperstad
                                    Juniormedlem
                                    Bøffel
                                    • Aug 2005
                                    • 28

Kjære alle Sundgotkritikere.

Når en spiller gjør en feil på banen må han støttes. Når en spiller gjør noe bra på banen må han hylles. En spiller som scorer 11 mål i løpet av en sesong har lov til å gjøre noen feil. Sundgot er ikke alene om å gjøre feil i Lillestrøm, og jeg synes det er ufortjent kritikk som gis av enkelte(spesielt dere som sitter bak spillerbenken). Ta en spiller som Kasey. Han har vært god i år, men har hatt en del tversoverpasninger som får ambulansepersonellet på Åråsen til å gjøre klar hjertestarteren. Hvorfor hører man ingen kritikk fra dere om dette? Svaret er enkelt. Høstens tjukke tåke på Romerike ligger som bobleplast rundt hodene deres og svekker all vurderingsevne som dårlig sprit på et dårlig nachspiel på Grønland.

Rydd ut av eget hus før dere kritiserer andre. :x

Salg av Sundgot er uaktuelt og et ikke-tema!
                                    *BRASSEBERGET*

Kommentar

• Loddet
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2004
                                      • 325

Før jeg blir bindt fast med tau og dratt etter en bil, vil jeg si følgende: Jeg er imot enhver form for piping på egne spillere, selv om de spiller dårlig og driver med usportsligheter som for eksempel filming. Det skal man ikke gjøre, men det må være lov til å mene noe om eget lag.

Og jeg mener noe.

Jeg mener at vi nå kanskje har fått årets første, og kanskje fineste mulighet. Vi kan selge Arild Sundgot. Og dere kan sette igang med å mase om tidenes toppscorer i Lillestrøm, men som jeg har sagt tidligere på en annen tråd: vi trenger IKKE Arild Sundgot. Han er INGEN spesielt god fotball spiller. Han scorer en del mål (dog ingen han "lager" på egenhånd), men han er for treg, for dårlig teknisk, for klønete osv. De senere år har LSK hatt flere spillere som har vært outstanding i forhold til Sundgot f.eks Diallo, Zane og Rösler. Sundgot er ikke i nærheten av nivået til disse gutta.

Jeg vil derfor at vi skal selge Sundgot. Får vi 5 mill så er ihvertfall jeg kjempefornøyd. Så gir vi Hadad ny kontrakt, og signer Suffo.

Først da kan fugla begynne å synge om gull...

Kommentar

• hoyt
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2004
                                        • 2850

Hvis du mener at vi har en fin mulighet i det å selge Sundgot, så må du se i historiebøkene dine. Arild sundgot er Lsk`s mestscorende spiller gjennom alle tider! Hvis du mener vi bør selge toppscoreren vår så må du drikke litt mindre og få opp øya.

Greit nok, du sier Sundgot ikke er noen spesielt god fotballspiller, at han er for treg, for dårlig teknisk og for klønete osv.. Det er mulig han ikke er lynrask, har zlatant-teknikk osv, men Arild Sundgot har en kvalitet som alene gjør han til en spiller lsk bør gjøre alt for å beholde. Han er lojal!
                                        Husker du i 2001? Lsk henta inn Zane, som ble en hit, og danna spisspar med powell store deler av sesongen? Begynte Arild å sutre og klage da, som hulsker og andre hadde gjort? Nei! Han satt rolig på benken, og putta som faen når han fikk sjansen. Det er sånne folk topplag trenger.

Hvis det å være toppscorer for, og lojal mot klubben i ditt hjerte ikke er nok, så får du tenke deg om en gang til..
                                        "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                        - Nosa

Kommentar

Working...