50p: Fredrikstad - LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    50p: Fredrikstad - LSK

    LSK skulle og burde ha kjørt på etter 1-0 og ødelagt et nervøst og dårlig organisert FFK-lag uten selvtillit. I stedet legger vi alt i forsvar og slipper FFK inn i kampen. Til slutt har vi flaks som får ett poeng og gulldrømmen er endelig begravd for i år.

    *Reitmaier 8 - Redder ett poeng i stormløpet vi får mot oss. Stor redning fra Wests stupheading. Sikker og trygg. For en mann. Minus for litt slurv i feltet. Årets spiller?
    *Stoffe 3 - Er i dårlig form. FFK skapte massevis på hans side i andre omgang. Offensivt bidro han knapt nok med noe. Har sjelden sett ham svakere.
    *Psa 5 - Stort sett trygg. Mistet Enerly et par ganger i første omgang og hadde flaks at det ikke ble konsekvenser av det.
    *Kippe 5 - Bestemann i forsvaret. Sterk og god. Men Hoås var muligens hans mann ved utlikningen.
    *Strand 5 - Synes Pål var god. Har tilpasset seg backrollen fint og var uheldig som måtte gå av.
    *(Rambekk 3 -) Elendig start. Selger seg unødvendig i en takling som kunne gitt en raskere spiss enn Hoås fritt leide inn mot mål. Slurvet mye i andre omgang også.
    *Kiko 5 - Kjempegod i første omgang. Datt nedpå i andre omgang da han ble sliten. Men jeg ser allerede nå at han vil bli en stor spiller for oss.
    *(Stefanutto 4 -) Tja. Et par fine raid som det kunne blitt noe av. Ellers så jeg lite til Shane. Hadde henda fulle med å holde venstresiden rein. Men har en entusiasme som jeg gjerne skulle sett mer til hos resten av gutta.
    *Koren 5 - Jeg forventer meg mer av Koren, selv om han igjen var den største offensive drivkraften vår. Et kjemperaid i andre omgang kunne endt med scoring, men marginene manglet. Virket litt sliten.
    *Søgård 3 - Datt nedpå etter noen positive uker. Men jeg ser at Espen er i utvikling som spiller likevel. Stadig sikrere med ballen, men tok ikke tak defensivt da FFK fikk ta over kampen etter vår scoring.
    *Riise 4 - Av og på, av og på. Tidvis strålende frem til 1-0, men holdt ikke mer enn en time.
    *Sundgot 4 - Scorer og tar tittelen fra Tom Lund. Vinner endel på hodet, men virker utover det tung. Burde absolutt ha satt 2-1 på Haddads kjemperykk og innlegg i andre omgang. Bare den bommen i seg selv trekker ned ett poeng.
    *Myklebust 3 - Frustrerende å se på Magnus spille i går. Tendensene er der, men det blir bare NESTEN hele veien. Kan i etterkant hevde at Haddad kanskje burde startet i stedet for Mykle, som etter mitt syn fremdeles ikke er stabil nok til å starte så viktige kamper i Tippeligaen.
    *(Haddad) - Spilte bare ti minutter men skapte alene mer enn resten av laget gjorde de foregående førti minuttene. Kjemperykk og innlegg til Sundgot burde avgjort kampen. Ser at han tidvis sliter med plasseringsevnen, men er suverent god med ballen. Jeg vil se Haddad i LSK i 2006!

    *Uwe 3 - Nok en gang blir Uwe i overkant feig etter at LSK tar ledelsen på bortebane. Jeg er overrasket over at han ikke selv ser at det er mye bedre for LSK å hølje på og få den andre scoringen enn å legge seg bakpå, gi bort ballen og la det andre laget få eie kampen. Uwe må ta kritikk på de taktiske valgene i går, som ikke for første gang i år kostet oss poeng mot en i utgangspunktet mye svakere motstander.

    *Kanarifansen 8 - Jeg sto sammen med fansen og sang sjøl; dermed får man jo ikke det største grunnlaget for å bedømme volumet på synginga objektivt, men vi var ganske mange, sang stort sett uavbrutt og hadde fin variasjon. FFK-fansen var ålreite de også. Bra stemning og mye nerver. For Fredrikstad venter nok en brown trouser day i Kristiansand og de kan ikke være helt fornøyde med ett poeng i går.

    Ellers: Håper Fredrikstad holder seg. Fotballkulturen oser av hjemmepublikummet der, men fytti rakkern for en gjennområtten stadion. LSK har ikke spesielt bra flyt, er i en formmessig nedtur nå og må ta noen grep foran cupfinalen.

    Kveldens sitat, fra kiosken i pausa: "Selger dere pølse i kaffe?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    #2
    Lest 181 ganger, og ingen kommentarer. Sukk. Dette går utover egoet mitt. Og tro meg, egoet mitt har behov for jevnlig foring...
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      hehe hva vil du vi skal si?

      Hvis man er enige i betrakningene dine, og ellers synes det er grei lesning, så holder man som regel kjeft
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • 007

        #4
        Er enig i stort sett alt du skriver (kanskje alt..)

        Dette med Uwe har jeg kommentert før, og er jævlig irriterende.... :x
        Håper han lærer av dette, og at vi ikke gjør de samme feilene i noen av matchene mot Molde (og ikke i det hele tatt i 2006...)
        Vi får antagelig en enda bedre stall i 2006, som vi håper og tror at Uwe og Halle utnytter enda bedre enn i år.

        Tredjeplass og Cup-gull 2005 (+RL),
        og THE DOUBLE 2006 :!: :!:

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          Lest 181 ganger, og ingen kommentarer.
          Jeg gidder ikke å krangle nå. :wink:

          Der fikk du min kommentar
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          Working...