RB: Kjenner lukta av sagmugg

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: Kjenner lukta av sagmugg

    RB skriver i dag at Bjarmann vil bli trener:

    RoyVaadal.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Utrolig trist at han ikke har en støøre rolle i lsk en ndet han har nå
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • JhnY
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 975

      #3
      Real Fetsund søker trener så dette passer bra =P

      Kommentar

      • 007

        #4
        Trenger ikke andre-laget vårt ny trener på heltid :idea:

        Da får han jo startet på et litt lavere nivå, samtidig som han blir i LSK

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #5
          RB skriver i dag at Bjarmann vil bli trener:
          Jeg gjetter at Bjarmann neppe ville gått ut på denne måten dersom han ikke hadde noe på gang. Mitt tips er at han blir med Solbakken til FCK, selv om han henviser til det som en fleip. I norske aviser holdes det åpent hva Solbakken skal foreta seg etter sesongen, men det er ikke tilfellet i Danmark. BT skrev forrige mandag om Solbakken i ikke indre enn to artikler, hvorav den ene var et fyldig intervju med avtroppende FCK-trener Hans Backe. I begge artikler ble det reservasjonsløst presentert som et faktum at Solbakken overtar i vinterpausen. Backe ble intervjuet om hva han skulle videre i karrieren, og det var tydelig forutsatt at alle var innforstått med at hans dager var omme og at Solbakken skulle overta. Når vi samtidig vet at Solbakken og Bjarmann er bestekompiser (var ikke Bjarmann omtrent førstemann som besøkte ham i Køben etter hjertestansen?), setter jeg mye på at Bjarmanns mulige rolle i FCK er mer enn slarv mellom gamle kolleger.

          God tur, Torgeir. Heller dette en annen norsk klubb. Og så kan du heller ta med deg Ståle og komme hjem etter at dere er ferdige med å øve i Køben.

          Kommentar

          • 007

            #6
            Legg gjerne ut disse to linkene, så slipper vi alle og lete.....

            Ellers er jeg helt enig i at Bjarmann ønskes lykke til, sammen med Ståle, i København. Surt hvis han går til en annen norsk toppklubb, og gjør det bra... (gjelder også Ståle...).

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              #7
              Jeg leste begge artiklene i sportsbilaget til papirutgaven (de utgis ennå) forrige mandag, og finner ingen linker. Men her er et annet intervju med Hans Backe fra torsdag der det ikke akkurat tas forbehold:



              Der heter det nettopp:

              "Det er ikke optimalt, fastslår Hans Backe, der i parentes bemærket ikke står i spidsen for FCK, når man den 5. marts næste år skal til Brøndby for at spille kvartfinale.
              Som det flere gange er fastslået, har Ståle Solbakken overtaget tøjlerne til den tid."

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                Ja ønsker Bjarmann all mulig lykke til i FCK. Jeg var ganske sur i fjor da Gud ikke ville komme og trene Fugla, men surheten la seg ganske raskt da Uwe viste seg som en meget kompetent herremann. Men vi skal jo være klar over at Uwe på sikt har større ambisjoner enn TL. Kanskje Bundesliga eller Premier League. Og da er det viktig at vi har alternativer. Vi vet at både Bjarmann og Gud har hjerter som banker for LSK, og er det en mann jeg tror kan overtale Ståle til å komme til oss den dagen vi trenger en ny, så er det Bjarmann. Og så ville de jo forsterket 3. laget til LSK, som nå må finne en ny midtstopper

                Kommentar

                • fugla_4_ever
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 467

                  #9
                  Uten at jeg på noen måte skal si at jeg vet alt om hva Grønlund foretar seg på jobben, kunne jeg gjerne sett Bjarmann ta over den stillingen i klubben. Grønlund har hatt en del glipper de siste par årene, også etter at Bjarmann la opp, og jeg tror ikke jeg er på veldig tynn is når jeg sier at Bjarmann trolig ville gjort jobben minst like bra. På en annen side har ikke Grønlund gjort seg veldig forjent til sparken, det er altså for sent nå, men Bjarmann skulle vært hentet inn allerede da det nye "regime" tok form...

                  Kommentar

                  Working...