LSK's griskhet

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    LSK's griskhet

    Styret og administrasjonen i LSK må nå i høstmørke sette seg ned for å ta en grundig evaluering etter at trofaste LSK supportere igjennom et langt liv må "gi klubben" et beløp på 300 kroner for å kunne gå på en cupfinale. Ullevaal skal fargelegges i gult og svart uttaler LSK adminstrasjonen i et forsøk på å dekke over en intern beslutning om at dette er tiden for å tjene penger til klubbkassa på supporternes bekostning.Noe så meningsløst opplegg foran en festbegivenhet som en cupfinale er skal man lete lenge etter.LSK skyter seg selv i foten med denne prispolitikken og man må være asfaltert innvedig fra tærne til hode hvis man mener dette tjener klubben i det lange løp.
    Hvis det er blant annet dette som skal til for at LSK skal nå sine budsjettmål for 2005 eller videre satsing i 2006 er jeg meget skremt over hva som skjer på den økonomiske siden, noe jeg også har vært i lengre tid.
    Nå må LSK ta til vett,fjerne avgiften på bilettene og få solgt de siste cupfinalebiletter som ennå er å få kjøpt.
    Ingen tjener på dagens ordning,hverken klubb, supportere eller styret og administrasjonen i LSK.
  • 007

    #2
    Når det er igjen et par hundre billetter, synes jeg de kan selges på samme måte som de andre. Har jeg kjøpt/blitt påtvunget et skjerf og flagg synes jeg at de resterende også bør "kjøpe" det.

    Hvis du henger disse tingene på veggen vet alle som ser det at du var en av de som STØTTET klubben, både økonomisk og med din tilstedeværelse når LSK vant Cupen i 2005 :!:

    Legg denne diskusjonen død igjen.
    Man kan gjerne være uenig i LSK's måte å gjøre dette på, men la Supporter-alliansen ta diskusjonen på generell basis, så slipper vi den samme diskusjonen NÅR LSK kommer til Cup-finalen i 2006.... :wink:

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Hvordan har du fått tid til å skrive 47 innlegg på bare fire dager? Du må jaggu ha mye på hjertet!
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • otho
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2004
        • 183

        #4
        Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
        Hvordan har du fått tid til å skrive 47 innlegg på bare fire dager? Du må jaggu ha mye på hjertet!
        Det er ikke alle som har liv ved siden av....
        eLSKe i gode og onde dager....
        eLSKe til døden skiller oss av....
        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          #5
          Gjennom denne ganske råtne affæren tror jeg klubben har skutt seg selv i foten. Begynner det å butte imot neste år er jeg veldig sikker på at den jevne tilskuers mengde goodwill er blitt desimert. Har veldig lite til overs for at LSK skaffer seg ekstrainntekter gjennom å rævkjøre sine egne og utnytte ønsket om å se Fugla vinne en pokal som mange har til klubben på denne måten. Det stinker, ikke noe mer å si om den saken.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Det idiotiske i denne saken er at det er tvang med i bildet. Men på den annen side, når Per Berg har lagt x antall millioner i klubben, så kan jeg vel egentlig leve med å legge inn kr 600...

            Men igjen: det var ikke så forbannet smart å tvinge folk som allerede har brukt mengder av kroner på LSK til å gjøre det igjen. Det smarte hadde vært å presentere flere alternative pakker, hvorav én hadde vært kun billettene.
            Knurr...

            Kommentar

            • Lillestrøm Kirke
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2004
              • 1470

              #7
              Re: LSK's griskhet

              Opprinnelig skrevet av stiandahl
              Styret og administrasjonen ..................
              stiandahls innlegg (m/bilde) ble forvørig trykket på debattsidene i papirRB idag.
              "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

              Kommentar

              • iL
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 10771

                #8
                Re: LSK's griskhet

                Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                Opprinnelig skrevet av stiandahl
                Styret og administrasjonen ..................
                stiandahls innlegg (m/bilde) ble forvørig trykket på debattsidene i papirRB idag.
                hæ? det har dem da ikke lov til... med mindre de har spurt kfl og stian da.
                Kanarifugla flyr høyt i år!

                Kommentar

                • guldhaug
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Apr 2005
                  • 77

                  #9
                  Re: LSK's griskhet

                  Opprinnelig skrevet av iL
                  Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
                  Opprinnelig skrevet av stiandahl
                  Styret og administrasjonen ..................
                  stiandahls innlegg (m/bilde) ble forvørig trykket på debattsidene i papirRB idag.
                  hæ? det har dem da ikke lov til... med mindre de har spurt kfl og stian da.
                  Han har sikkert sendt det inn da, hvor tror du de andre innelgga på de sidene kommer fra?? Det er en side der man må sende inn innlegget sitt, også kommer det i papir rb.

                  tror du rb saumfarer hele internett for å finne innlegg på sine debatt sider??
                  ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

                  Support UFC

                  Kommentar

                  Working...