Styret og administrasjonen i LSK må nå i høstmørke sette seg ned for å ta en grundig evaluering etter at trofaste LSK supportere igjennom et langt liv må "gi klubben" et beløp på 300 kroner for å kunne gå på en cupfinale. Ullevaal skal fargelegges i gult og svart uttaler LSK adminstrasjonen i et forsøk på å dekke over en intern beslutning om at dette er tiden for å tjene penger til klubbkassa på supporternes bekostning.Noe så meningsløst opplegg foran en festbegivenhet som en cupfinale er skal man lete lenge etter.LSK skyter seg selv i foten med denne prispolitikken og man må være asfaltert innvedig fra tærne til hode hvis man mener dette tjener klubben i det lange løp.
Hvis det er blant annet dette som skal til for at LSK skal nå sine budsjettmål for 2005 eller videre satsing i 2006 er jeg meget skremt over hva som skjer på den økonomiske siden, noe jeg også har vært i lengre tid.
Nå må LSK ta til vett,fjerne avgiften på bilettene og få solgt de siste cupfinalebiletter som ennå er å få kjøpt.
Ingen tjener på dagens ordning,hverken klubb, supportere eller styret og administrasjonen i LSK.
Hvis det er blant annet dette som skal til for at LSK skal nå sine budsjettmål for 2005 eller videre satsing i 2006 er jeg meget skremt over hva som skjer på den økonomiske siden, noe jeg også har vært i lengre tid.
Nå må LSK ta til vett,fjerne avgiften på bilettene og få solgt de siste cupfinalebiletter som ennå er å få kjøpt.
Ingen tjener på dagens ordning,hverken klubb, supportere eller styret og administrasjonen i LSK.
Kommentar