unummerert eller ikke??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gullars
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 355

    #21
    Dette må det komme klare retningslinjer på.. Jeg har kjøpt 6 plasser etterhverandre, for at jeg og mine kan sitte samlet.. uansett hvem som måtte befinne seg på disse plassene når jeg kommer, så kommer jeg til å kreve plassene.

    Og tro meg, hvis andre begyner å drite i nummerering, så kommer det til å bli et Hælvete på cupfinalen. Håper dette går i orden, for dette er en dag for fest, og ikke en dag for krangling.

    Kommentar

    • pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

      #22
      Plassene er jo nummererte i utgangspunktet og da kan vel ikke bare hvem som helst si at det feltet blir unummerert fordi de ikke har klart å få billetter sammen med de de vil holde i hånda?

      Noen ganger skjønner jeg hvorfor vi har en verden full av krig!!!
      ------eLSKe-------

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #23
        Jeg har en mistanke om at hele denne konflikten først og fremst handler om en kollisjon mellom sitte- og ståfolket som samles på Ullevaal.

        Noen er vant til å sitte til vanlig på Åråsen.
        Andre er vant til å stå til vanlig på Åråsen.

        Betyr dette også at det blir en kollisjon mellom hvem som er vant til å synge og ikke, og at svært mange kommer til å være helt eller delvis tause?

        OBS! Pass på at denne tråden ikke starter å diskutere synginga, for det har vi et eget forum til.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #24
          Så vidt jeg kan se har det ikke kommet noe offisielt fra KFL ledelelsen rundt dette, og når shoppen sier det er unummert når man kjøper, hva skal man tro da?

          Tror det er veldig viktig det kommer en offisiell avklaring ut nå som kan pynte forsida.
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            #25
            Jeg tenker vel at det er offisielt nok i og med at billettene er nummererte?!?!! Det er vel ikke KFL som arrangerer denne kampen?
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • Rønnern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6690

              #26
              Både i skrivet fra KFL og LSK er det blitt poengtert at det er nummererte plasser i Cola. I skrivet som ble delt ut på Shoppen ble det poengtert at det er nummererte plasser i Cola. Petter Olafsson har i debattforumet poengtert at det er nummererte i Cola.

              Hva var spørsmålet igjen?
              Mvh Ronnie "The Runner"
              LSK for alltid

              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #27
                Hva trur dere folk bryr seg mest om. At de får sitte AKKURAT der billetten deres tilsier at de skal sitte, eller at de får stå med venner/familie? Tenk dere litt om a... Hvis folk ikke klarer å ha en innstilling neste søndag om at det skal gå an at andre får stå sammen med sine venner bare "jeg" flytter meg én plass til høyre eller venstre for den jeg egentlig skulle hatt blir jeg faen meg flau... Begynner å skjønne hvordan byråkrati oppstår :roll:
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • pondus73
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 612

                  #28
                  klart at bytting er aktuelt!! det har det vel aldri vært snakk om, jada jeg vet jeg var litt bastant lengre oppe, men at folk tar for gitt at de kan stelle seg hvor de selv føler for er noe helt annet?! Det er jo tross alt mange som har kjøpt sammen fra begynnelsen av vil jeg tro?!

                  Jeg tror at dette ordner seg veldig bra jeg!!

                  Fa.. som jeg gleder meg altså!!!!! :lol:
                  ------eLSKe-------

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #29
                    Det som er helt innlysende slik jeg ser det, er at synginga blir dårligere når det er nummerert. Det er langtifra alle som synger og med nummerering blir de som synger ikke stående tett nok.

                    Fordelen med unummerert er at de med f.eks. barn kan trekke ut mot sidene der det er lettere å se. (Gjelder blant annet de jeg skal sammen med.) I tillegg til at de som ikke synger og hopper for mye, kan stå mot siden.

                    Jeg er sikker på at vi ikke får samma trøkket når det er nummerert.
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • RoyVaadal
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 4055

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av pondus73
                      Jeg tenker vel at det er offisielt nok i og med at billettene er nummererte?!?!! Det er vel ikke KFL som arrangerer denne kampen?
                      Nei, dette argumentet holder ikke.
                      Det er også fra NFF sin side sitteplasser. Det kommer ikke til å bli respektert. Det kan jeg garantere. Og det har også KFL-ledelsen bestemt.
                      RoyVaadal.

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #31
                        Så du mener at vi alle kommer til å gjennomføre sivil ulydighet på cupfinalen da?
                        MORO!
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • Gullars
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 355

                          #32
                          Blir så sinnsykt provosert av dette, Jeg har kjøpt 6 billetter for at vi er 6 stykker som skal sitte sammen, og personlig så driter jeg i hva som skjer på resten av tribunen, men det er helt uaktuelt at vi må splitte oss for at noen andre har tatt plassene våre.. Dvs at vi kommer til å kreve våre plasser.. Så må de som har tatt våre plasser, kreve sine plasser av de som har tatt dem sine plasser, og da må jo de igjen kreve sine plasser av dem som tok dem sine plasser, og da oppstår jo et problem til.. hva skal de gjøre.. jo kreve sine plasser av de som tok.... osv osv...

                          Hvis alle bare tar den plassen de har kjøpt så ungår vi dette... Og hvis folk ikke har kjøpt billetter sammen, så er det faktisk ikke mitt problem.

                          Kommentar

                          • A.Bilet
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 808

                            #33
                            Får ikke stått sammen med pappa... Men samme det. Gleder meg helt sykt mye både til lørdag og neste søndag!
                            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                            Twitter-bruker

                            Kommentar

                            • Canaria
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Sep 2004
                              • 73

                              #34
                              Problemet for noen er jo at de ikke hadde noen mulighet til å kjøpe sammen. Når man da i tillegg får beskjed om at det ikke kommer til å bli noe problem å stå sammen selv med billetter forskjellig sted, så tok jeg det med knusende ro.

                              Jeg har full forståelse for at de som klarte å skaffe billetter sammen vil sitte sammen, men jeg tror det er en del som må stå "alene" hvis det ikke er mulig å flytte seg en meter eller 10...

                              ...men uansett så er det bedre å ha billett enn ikke... :lol:


                              Kommentar

                              • A.Bilet
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2005
                                • 808

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Canaria
                                Problemet for noen er jo at de ikke hadde noen mulighet til å kjøpe sammen. Når man da i tillegg får beskjed om at det ikke kommer til å bli noe problem å stå sammen selv med billetter forskjellig sted, så tok jeg det med knusende ro.

                                Jeg har full forståelse for at de som klarte å skaffe billetter sammen vil sitte sammen, men jeg tror det er en del som må stå "alene" hvis det ikke er mulig å flytte seg en meter eller 10...

                                ...men uansett så er det bedre å ha billett enn ikke... :lol:
                                Vet... Dama i kassa sa til meg og at man bare kunne stelle seg sammen.
                                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                Twitter-bruker

                                Kommentar

                                • Fridtjof
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2005
                                  • 2120

                                  #36
                                  Gullars.... hvis jeg og to kompiser står på tre av deres seks dyrebare plasser, samtidig som det er seks ledige plasser f.eks foran... hva gjør du da? Begynner dere å krangle eller steller dere dere der det er seks plasser?
                                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #37
                                    Min datter på 6 år skal være med meg på
                                    cupfinalen. Men på grunn av "kvoteringssystemet",
                                    jeg har sesongkort - hun er medlem av LSK (selvfølgelig
                                    er vi begge medlemmer av KFL), fikk jeg tak i to billetter
                                    på to forskjellige felt. Ikke noe problem, sa dama.
                                    De gjelder som unummerte billetter.


                                    Regner jo med at dette går i orden. På cupfinalen er vi
                                    alle EN STOR FAMILIE.

                                    Kommentar

                                    • RoyVaadal
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 4055

                                      #38
                                      -"Jeg driter i de andre så lenge jeg allerede har sikra meg plass sammen med mine nærmeste." er holdningen til flere.

                                      Makan til nestekjærlighet skal du leite lenger etter!

                                      Jeg ser helst at flest mulig får anledning til å stå sammen med sine venner og familie, inkludert de som allerede har samla nummererte plasser. Nå er det flere hundre som er fastlåst uten muligheter i et nummerert system. Men det er jo ikke så nøye for de som allerede har samla, nummererte plasser.

                                      De som er redde for ikke å stå sammen med en stor gruppe av sine nærmeste kunne oppnådd akkurat det samme bare ved å møte opp i litt god tid.
                                      RoyVaadal.

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #39
                                        Det som ingen av dere har tenkt på med tanke på nummerering:

                                        nedre billett kostet 100 mindre enn øvre. Sett det på den måten at mange som hadde kjøpt billett nede, hadde stelt seg oppe fordi det regner som et helvete på de nede. Så kommer du og blir stoppa av vakta når du skal opp på øvre med beskjeden: det er fullt, du kommer ikke opp. Hva hadde man DU da når du står med en billett til øvre cola?

                                        Ved å gå hardt ut med at det er nummerering slipper man et problem som det jeg har skrevet nå. Om folk forholder seg til nummerering eller ikke finner vi ut på cupfinalen. Om noen hadde stått på plassen min, hadde ikke det vært verdens undergang for meg. Er fortsatt 3000 andre plasser i øvre.

                                        Men det blir som man gjør det til selv

                                        Kommentar

                                        • iL
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 10771

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                          Både i skrivet fra KFL og LSK er det blitt poengtert at det er nummererte plasser i Cola. I skrivet som ble delt ut på Shoppen ble det poengtert at det er nummererte plasser i Cola. Petter Olafsson har i debattforumet poengtert at det er nummererte i Cola.

                                          Hva var spørsmålet igjen?
                                          Kan ikke huske det sto det i skrivet fra LSK, KFL skrivet fikk ingen som hadde sesongkort, skriv på shoppen så jeg aldrig noe til. Hva Petter har skrevet langt nede i en tråd er det få som får med seg.

                                          nei dette er langt fra innlysende rønnern
                                          Selv kverulanten du kan vel innse det?
                                          Bare se på hva alle sier her.

                                          Tony: Ble det ikke sagt at nedre og øvre skulle avsperres? Første gang jeg hører at det var billigere på nedre. Betalte man bare 520 der da?
                                          Kanarifugla flyr høyt i år!

                                          Kommentar

                                          Working...