unummerert eller ikke??

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #41
    Opprinnelig skrevet av iL
    Tony: Ble det ikke sagt at nedre og øvre skulle avsperres? Første gang jeg hører at det var billigere på nedre. Betalte man bare 520 der da?
    Ja, det kosta 520,- pr billett.
    Man får heller ikke sperra av nedre/øvre, da det ikke er egen inngang til øvre. Man må på nedre for å komem opp til øvre dessverre.

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4377

      #42
      Har liten eller ingen tro på at nummererte plasser kommer til å funke. Folk reiser sammen med kompisa sine, og jeg vedder på at de fleste kommer til å finne en plass, og stå der!
      ..................

      Kommentar

      • lp
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Dec 2003
        • 223

        #43
        Jeg står på plassen min. Prøv å nekte meg....
        Den er ved siden av kompisa mine denne dagen!
        Men kom ikke her å tro at vi har billetter sammen. men plasser sammen får vi :wink:

        Det er alltid nummererte plasser når vi er på tullevål og de fleste andre baner... Hva er vitsen med å forandre på et velfungerende system? alle finner en plass, så synger vi og koser oss i godt selskap....!

        Personlig er det ikke verdens undergang hvis jeg står omgitt av folk jeg ikke kjenner. er bare noen få timer av en 3 dagers fest, men å dele denne opplevelsen med folk jeg har stått sammen med i mange år har jeg veldig lyst til :!:
        Skjetten gutta
        Wenche Myhre,
        "Muligens Hooligans" ;)

        Kommentar

        • Maximus
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2005
          • 100

          #44
          Det som kanskje er mest irriterende er at hvis KFL går ut med info om at numrering skal følges hvorfor i helvette får mange da beskjed om at det ikke blir numrering når de kjøper bilettene sine. Skulle jo tro at i alle fall de som solgte hadde fått riktig info. Når det gjelder dette med og være tidlig ute og kjøpe i riktig tid så er det faktisk slik at flere av oss har måttet skaffe biletter i to runder fordi det har vært en kvotering rundt salget. da er det ikke så lett og skaffe billetter ved siden av hverandre vet du. Men siden det var rikelig med biletter igjen når restesalget startet så spurte jeg om jeg kunne få bytte inn min billet til en ved siden av den jeg kjøpte den dagen. Det var da jeg fikk beskjeden om at det skulle jeg ikke tenke på pga at numrering ikke skulle følges. Så før dere kritiserer folk som ikke har kjøpt samlet så finnes det faktisk flere grunner til det en at man ikke har tidlig ute med samlet medlemskort bunke.

          Men alt i alt så er jeg jo enlykkelig mann. Jeg skal jo tros alt på ullevåll den dagen og få se cupfinalen samme hvorhen jeg måtte stå.
          ¤Fugl i Oslo¤

          Kommentar

          • Gullars
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 355

            #45
            Opprinnelig skrevet av Fridtjof
            Gullars.... hvis jeg og to kompiser står på tre av deres seks dyrebare plasser, samtidig som det er seks ledige plasser f.eks foran... hva gjør du da? Begynner dere å krangle eller steller dere dere der det er seks plasser?
            Vi er ikke ute etter å være vanskelig, så er det andre plasser ledig, tar vi dem.. men det jeg sier er at vi ikke splitter oss for at dere har tatt plassene våre hvis vi ikke finner noe annet.

            Problemet er jo også at hvis vi tar noen andre sine plasser, og de krever å få sine, hva gjør vi da?

            Skjønner du hva jeg mener?

            Kommentar

            • Fjeller'n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 905

              #46
              Opprinnelig skrevet av lpk
              Det er alltid nummererte plasser når vi er på tullevål og de fleste andre baner... Hva er vitsen med å forandre på et velfungerende system? alle finner en plass, så synger vi og koser oss i godt selskap....!
              Her mener du vel Unummerert? Jeg får med meg "noenogtjue" kamper hver sesong og har fortsatt til gode å STÅ på et felt der noen har sett på noen nummerering.

              Stian
              "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

              Kommentar

              • lp
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Dec 2003
                • 223

                #47
                Det jeg mener:

                Det står alltid et nummer på billetten din. altså nummererte
                plasser.. dette har vi gitt en lang f**n i så lenge jeg har vært på kamper.
                har fungert veldig bra på alle kamper jeg har vært på så hvorfor begynne
                å følge nummereringa nå når vi ikke har gjort det de siste 10 åra?
                Jeg skjønner at de som vil sitte vil følge dette, men vi som står finner oss en plass å kjører på.....

                Fjeller'n.. Tror vi er ganske enige her
                Skjetten gutta
                Wenche Myhre,
                "Muligens Hooligans" ;)

                Kommentar

                • gj
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3359

                  #48
                  Hmm... Bortefeltet på Ullevaal er da definert som unummerert.

                  Kommentar

                  • Macho-Morten
                    Ikke KFL-styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2687

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av lpk
                    Det står alltid et nummer på billetten din. altså nummererte
                    plasser.. dette har vi gitt en lang f**n i så lenge jeg har vært på kamper.
                    har fungert veldig bra på alle kamper jeg har vært på så hvorfor begynne
                    å følge nummereringa nå når vi ikke har gjort det de siste 10 åra?
                    Problemet er jo her at tribunen blir FULL. Derfor blir det lettere kaotisk hvis grupper okkuperer andres plasser. Tenk for eksempel når siste KFL-buss ruller inn til Ullevaal. Tror du gjengene som kommer sammen der vil spre seg bare for å få en eller annen ledig plass?

                    For ordens skyld skulle jeg også ønske det var unummerert, men det kan bli ganske umulig å få til når det ikke organiseres på et vis.

                    Kommentar

                    • McGuffy
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 5097

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Glenn
                      Hmm... Bortefeltet på Ullevaal er da definert som unummerert.
                      Når man betaler ved inngangen og ikke får billett ja..

                      Men nå har vi billett, der det står felt, rad og plass. Hvis KFL mener at det skal følges, så følger vi det, men MED FLEKSIBILITET!

                      Samme hvor du befinner deg på Cola-tribunen, stå opp og syng det makter for Fugla!

                      McGuffy

                      Kommentar

                      • JhnY
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 975

                        #51
                        Når vi kjøpte billetter på lsk shoppen så kom alle kompisene mine i forskjellige køer, derfor står vi alle helt forskjellig :\ derfor mener jeg at vi skal få lov til å stå akkurat der vi vil.. men vi gjør som kfl bestemmer

                        Kommentar

                        • official
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Apr 2005
                          • 101

                          #52
                          fy faen jeg blir irritert på det tullet her!

                          når jeg kommer inn på ullevål med mine 6 kompiser, som har nummererte plasser ved siden av hverandre, så kan dere alle sammen banne i kor på at jeg skal ha plassen min!
                          jeg gir faen i så om det er trommetony som står på plassen min, det setet er mitt og billetten har jeg betalt for!

                          hvis meg billetten din, så skal jeg gledelig hjelpe deg med å finne den plassen DU har betalt for :twisted:

                          greit nok at det kan funke å stå i kaos på vanlige besøk til Ullevål, men neste helg er det fullt og da blir det idiotisk å tro at man bare kan stelle seg der man vil..
                          ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                          ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

                          Kommentar

                          • Gullars
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 355

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av official
                            fy faen jeg blir irritert på det tullet her!

                            når jeg kommer inn på ullevål med mine 6 kompiser, som har nummererte plasser ved siden av hverandre, så kan dere alle sammen banne i kor på at jeg skal ha plassen min!
                            jeg gir faen i så om det er trommetony som står på plassen min, det setet er mitt og billetten har jeg betalt for!

                            hvis meg billetten din, så skal jeg gledelig hjelpe deg med å finne den plassen DU har betalt for :twisted:

                            greit nok at det kan funke å stå i kaos på vanlige besøk til Ullevål, men neste helg er det fullt og da blir det idiotisk å tro at man bare kan stelle seg der man vil..
                            Veldig godt sagt, godt andre blir provosert av dette.. jeg har sagt det opp til flere ganger i denne tråden... Vi er også 6 stk som kommer til å kreve våre plasser

                            Kommentar

                            • artois
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 176

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av Gullars
                              Veldig godt sagt, godt andre blir provosert av dette.. jeg har sagt det opp til flere ganger i denne tråden... Vi er også 6 stk som kommer til å kreve våre plasser
                              Jeg bare undres litt her....
                              Det er jo mye syting og sutring, er det ikke billettpakker så er det krav om at man skal sitt sete...

                              Er det ingen som GLEDER seg til Cupfinalen ???
                              Er jo herregud bare syting og sutring over at vi har kommet til Cupfinalen virker det som....
                              Det hadde nok vært lettere for oss alle om vi ikke kom til Ullevål, da hadde vi sluppet hele greia med billettkaos, folk som ikke får, billettpakker, seter man ikke får....
                              Man får virkelig håpe det går mer enn 13 år til neste gang vi entrer Ullevål virker det som...
                              (Dette var ironi, er sikkert noen som ikke hadde fått med seg det heller...)

                              :wink:
                              Mortus vivis praecipant
                              ¤ Brigate Giallo ¤

                              Kommentar

                              • KristofferØ
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 587

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av artois
                                Opprinnelig skrevet av Gullars
                                Veldig godt sagt, godt andre blir provosert av dette.. jeg har sagt det opp til flere ganger i denne tråden... Vi er også 6 stk som kommer til å kreve våre plasser
                                Jeg bare undres litt her....
                                Det er jo mye syting og sutring, er det ikke billettpakker så er det krav om at man skal sitt sete...

                                Det hadde nok vært lettere for oss alle om vi ikke kom til Ullevål, da hadde vi sluppet hele greia med billettkaos, folk som ikke får, billettpakker, seter man ikke får....

                                :wink:
                                Satser på det er noen som er litt mer medgjørlige enn de folka her =) Jeg gleder meg ENORMT til å se Stian Hor bli voldtatt av LSK forsvaret og jeg gleder meg til å se Santa Claus og Gilbert shake hånda til kongen ;D

                                Når det gjelder plasser, så trpr det det kommer til å gå seg til veldig greit.. \/ .... Kanarifugla flyr høyt i år \/
                                I år så tar vi ostepop
                                Vi elsker Lillestrøm
                                HEI!

                                Kommentar

                                • A.Bilet
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2005
                                  • 808

                                  #56
                                  jeg og broren min har seter ved siden av hverandre... Vi vil gjerne stå sammen med en som har billett på andre siden av feltet (F). Kan noen komme med noen forslag hvordan vi kan løse dette? :oops:
                                  A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                                  Twitter-bruker

                                  Kommentar

                                  • Bakern
                                    Medlem
                                    Møteplager
                                    • Sep 2005
                                    • 91

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Gullars
                                    Opprinnelig skrevet av official
                                    fy faen jeg blir irritert på det tullet her!

                                    når jeg kommer inn på ullevål med mine 6 kompiser, som har nummererte plasser ved siden av hverandre, så kan dere alle sammen banne i kor på at jeg skal ha plassen min!
                                    jeg gir faen i så om det er trommetony som står på plassen min, det setet er mitt og billetten har jeg betalt for!

                                    hvis meg billetten din, så skal jeg gledelig hjelpe deg med å finne den plassen DU har betalt for :twisted:

                                    greit nok at det kan funke å stå i kaos på vanlige besøk til Ullevål, men neste helg er det fullt og da blir det idiotisk å tro at man bare kan stelle seg der man vil..
                                    Veldig godt sagt, godt andre blir provosert av dette.. jeg har sagt det opp til flere ganger i denne tråden... Vi er også 6 stk som kommer til å kreve våre plasser
                                    Så lenge DU,bare DU og DINE kompisser DINE 6 kompisser får stå ved siden av hverandre så gir dere faen i alle andre. Tenk hvis vi hadde unummerert og ALLE, ALLE fikk stå ved siden av venner. Blir kvalmt av en sånn usympatisk og elendig mentalitet enkelte viser.
                                    Bakern
                                    *Stolt medlem nr. 1000*

                                    Kommentar

                                    • gulf
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Oct 2005
                                      • 210

                                      #58
                                      Jeg slenger meg på disse som er FOR unummerte plasser... Svært mange har av forskjellige grunner ikke fått plasser ved siden av hverandre. Dessuten vil jeg tro stemningen blir bedre både for hver enkelt og utad...
                                      Lettere å slå seg mere løs og synge med kompisene sine rundt.

                                      Kommentar

                                      • KanariGulFugl
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 454

                                        #59
                                        Jeg er ganske enig med unummererte plasser.. jeg skal, som mange andre, ta et par øl og ha humøret på topp og gævle som aldri før, og da er det kjipt om man blir plassert ved siden av en gjeng med passive tilskuere og bli den eneste som synger på flere meter.. bedre å hatt ett "felt" hvor de syngende kan samle seg for å få ekstra trøkk + at jeg kommer ikke til å klare å sitte hele kampen.. den skal jeg love blir lei!! Men selvfølgelig er det bedre enn å se på storskjerm eller tv.. Gleder meg til å få gullet hjem til Åråsen :lol:

                                        Kommentar

                                        • King_Raymond
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 4987

                                          #60
                                          Er ikke dette blitt diskutert nok nå snart, når man kommer på Ullevål så kommer det nok til å vise seg at de fleste får stå der dem har plass/der dem vil stå og alle kommer til å kose seg med å se fugla kjører over Molde.

                                          forslag til ny sang: Bondevik og Røkke og 1 divisjon (samme melodi som: Biler og båter og 1 divisjon
                                          Ultras Felt C Lillestrøm

                                          Kommentar

                                          Working...