Opprinnelig skrevet av King_Raymond
unummerert eller ikke??
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Jeg ringte til LSK-shopen lørdag og samtalen gikk omtrent som følger:
Jeg: Har dere billettpakker igjen til cupfinalen?
LSK-shop: Ja.
Jeg: Hvor mange har dere igjen?
LSK-shop: 4 stk.
Jeg: Er de samla?
LSK-shop: Det er på Cola øvre.
Jeg: Ja, men er de samla?
LSK-shop: Det er ståplasser!
LSK-shop: Vi har fått beskjed om at det er ståplasser og at nummereringa ikke skal følges på Cola øvre.
Jeg: I flg. Kanari-Fansens ledelse så er det ståplasser, men nummereringa skal følges.
LSK-shop: Det er ikke den beskjeden vi har fått.RoyVaadal.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalJeg ringte til LSK-shopen lørdag og samtalen gikk omtrent som følger:
Jeg: Har dere billettpakker igjen til cupfinalen?
LSK-shop: Ja.
Jeg: Hvor mange har dere igjen?
LSK-shop: 4 stk.
Jeg: Er de samla?
LSK-shop: Det er på Cola øvre.
LSK-shop: Det er ståplasser!
LSK-shop: Vi har fått beskjed om at det er ståplasser og at nummereringa ikke skal følges på Cola øvre.
Jeg: I flg. Kanari-Fansens ledelse så er det ståplasser, men nummereringa skal følges.
LSK-shop: Det er ikke den beskjeden vi har fått.
En sånn beskjed fikk jeg og. Trodde på det jeg, men faen heller.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hNå blir man bare forvirret :?A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Opprinnelig skrevet av Do'hNå blir man bare forvirret :?
Jeg står fortsatt på mitt, og kommer til å kreve å få stå sammen med kompisene mine. Så det så.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FridtjofJeg står fortsatt på mitt, og kommer til å kreve å få stå sammen med kompisene mine. Så det så.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Det er nok nummererte. Sikkert bare Shopen som har fått feil informasjon.TS05 - Felt CKommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av FridtjofJeg står fortsatt på mitt, og kommer til å kreve å få stå sammen med kompisene mine. Så det så.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Det kan altså bli riktig trivelig på Ullevaal?
Full uenighet om praksisen og masse folk som nekter å flytte seg, og masse folk som ikke får stå sammen med kompiser og familie?
Alt ligger til rette for at vi sammen kan lage tidenes stemning, eller?RoyVaadal.Kommentar
-
Det her er en helt håpløs debatt!! Det må da være mulig å overvære en 90 minutters fotballkamp uten å være i umiddelbar nærhet av bekjente?? selv om du er dritings og vil skrike høyt bør dette være mulig....alle på denne tribunen vil være fugla-supportere så hvis noen er redd for å havne ved siden av noen de ikke liker kan de vel trøste seg med at de iallfall heier på samme lag
I en perfekt verden får alle det som de vil, men denne verdenen finnes nok ikke. Har du kjøpt billetter sammen med kompiser ser du matchen sammen med kompiser...har du ikke det, vel da ser du den fra den plassen du har kjøpt. Hvis alle skal ha det som de vil denne dagen blir det et kaos uten like. Jeg foreslår at folk konsentrerer seg om å få med seg matchen og heie fugla fram til seier!! Etterpå kan folk plassere seg akkurat hvor faen dem vil i teltet og feire seieren sammen med akkurat hvem de vil....tror nemlig ikke det er nummererte seter i teltetKommentar
-
Jævlig enig med siste mann her ! Drit nå i å diskutere alle mulige problemer som kan dukke opp. Slike ting ordner seg helt sikkert. Vi er da kompiser alle mann, er vi ikke ????
Tipper folk kommer til å være blide og i kanonform denne dagen, jeg !!!
Tidenes stemning i en cupfinale, -GARR... :twisted:Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Hallo...
Kanari-Fansen, som vi er medlemmer av alle sammen :!: :?: Opplyser jo at numereringen gjelder :!:
Og. Står du på plassen som jeg har betalt 620,- spenn for, så må du flytte deg.. på samme måte som du må flytte deg hvis du har tatt plassen min på KFL-feltet :twisted:
-
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Sant nok det, men da er det vel også litt dumt at det er folk (som er fra KFL hvis ikke jeg er helt på jordet ) som solgte billetter som sa at numreringen bare var og drite i på cola øvre.
Men uansett så er det vel nå gjort klart at det er numrering som gjelder så da er vel egentlig denna diskusjonen død. Det blir match på oss alle uansett hvor vi står så vi får bare gjøre det beste ut av det og synge det vi er gode for alle mann. Riktig så morro skal detta bli¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Jeg har enda til gode å se noe offisielt fra KFL.
Men jeg tror dette vil skje:
Vi vil følge nummeringen så godt det lar seg gjøre, alle vil utøve en viss fleksibilitet, og vi vil alle være glade fugler!
feks 6 kompiser har kjøpt sammen, plassene deres er blitt litt forskjøvet, men so what, de får fremdeles stå sammen ved å flytte seg en par plasser.
Dette tror jeg vil gå tilnærmet smertefritt!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av iLDette tror jeg vil gå tilnærmet smertefritt!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
TRIBUNEORGANISERING PÅ ULLEVÅL :
-LSK har som kjent fått hele Cola-svingen. Man bruker inngang 4, 6 og 8. Se på billetten hvilken inngang man skal bruke. -KFL har mellom 50 og 100 tribuneverter i svingen på kampdagen. Disse er delt inn i fem forsangerfelt på øvre og nedre del av Cola-svingen. Forsangergruppene er ansvarlig for starting av sanger, vi må for all del IKKE ha hundre klovner som skal starte hver sin sang. Les nøye hva som står på løpesedlene som blir delt ut når folk kommer på tribunen.
- Det er NUMMERERTE plasser i hele svingen. Dette SKAL følges. KFL og LSK har organisert tribunen på et meget bra vis, sånn at man unngår store blanke felter der ingen synger. Folk kan være enige eller uenige i dette , men her må man følge opp det styret i LSK, styret i KFL, sanggruppa og Tifogruppa har blitt enige om.
- Det er KUN ståplasser i øvre del av Cola-svingen. I nedre del av Cola-svingen håper vi også at alle står, men på en cupfinale må man ta noen flere hensyn enn vi vanligvis gjør på bortebane. Når kampen er i gang er det opp til oss alle å lage sånn stemning at alle blir med. Brann-fansen hadde få problemer med dette i fjor.
- Ta med alt av utstyr på kampen, her må vi vise fram at vi er gule og svarte. Sangene skal uansett drønne fra vi kommer til vi drar. HAR DU NOEN IDEER TIL HVORDAN VI KAN FÅ BRA SYNGING 6. NOVEMBER ? Da kan du ringe Arild Myklebust på tlf 97531931. Anonyme innlegg på forum etc er til ingen nytte, bare så det er sagt.
Her er hva som er KFL's offisielle info :Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
På finaledagen er alle gule og svarte i familie....
Så kos dere og ikke tenk på hvor dere står/sitter.
Nei bli med å syng og lag dette til en fest.
Den beste finalen gjennom tidene.
La oss lage det beste - På tribunen og På banen...eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
Kommentar