RB: Wehrman mister finalen
Collapse
X
-
F***s kjipt.. Kasey har jo vært god i hele år! Utrolig kjedelig for han (Og oss!)
Hva gjør de da? Flytter Strand opp på venstreflanke, Koren og Søgård i midten og Riise på høyre, da?-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt. -
FAen og. Kasey fortjener å være med på finalen. for noe dritt.
Da blir det nok mouheli istedenfor ja.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Fra RBs sak:Mot Bodø/Glimt en uke senere holdt han kun 35 minutter.
– Jeg må ta selvkritikk for at jeg ikke tok symptomene på alvor med en gang, innrømmer Kasey Wehrman.
Husker også Rösler ble overrasket da han plutselig hørte om Kaseys plager rundt Glimt-kampen. Hadde ikke spilleren fortalt treneren sin om problemene som oppsto etter Ålesund-kampen nesten 14 dager tidligere...?
Vår kjære mann fra down under har tidligere slurvet med egen form, f eks da han kom tilbake fra ferie uten å ha trent en dritt.
Jævlig synd, særlig hvis dette kunne vært ungått. Kasey er viktig for oss, og pr i dag mer verdifull for laget enn Kiko.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Men etter hva jeg har hørt, så er det litt mer komplisert.. han har et reelt problem, som han selv ikke har skyld i.
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Skjønner ikke hvorfor han nevner at han "fortjener å spille".
Antageligvis som at han synes det var dumt/trist/leit at han ikke får spille. Han sier jo, jeg har jo vært med å spille laget til finalen. For meg er det også dumt/trist/leit at han ikke får spille, fordi han har vært god i år. Han hadde fortjent bedre enn å bli skadet før finalen!Kommentar
-
Ryktene skal ha det til at Kasey er gravid! Tror ikke laget blir noe særlig svekket av at vi får inn Kiko på midten istedenfor Kasey. Kasey har vært litt under pari de siste kampene, mens Kiko har vist lovende takter...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariKasey har vel nok kamper til å bli eventuelt cupmester uansett?Kommentar
Kommentar