Opprinnelig skrevet av Rønnern
Bør Kanari-feltet være sitte- eller ståplasser?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariOpprinnelig skrevet av Rønnern(KFL eller) LSK er ikke tjukke i huet.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernSå lenge plassene selges som ståplasser, så blir det ikke begrenset av antall seter.
Det hevdes hardnakket at all-seater ikke er et krav i kamper arrangert av NFF, dvs Tippeligaen og cupen. Da gjenstår i så fall Royal League. Det er mulig RL har turneringsbestemmelser som forbyr ståplasser, men skal man virkelig gå til et slikt skritt av hensyn til tre hjemmekamper midtvinters? Mitt tips er at det vil bli plass til hver eneste sjel som vil på Royal League på Åråsen selv om kanarifeltet stenges til akkurat de kampene. Akkurat i de tre kampene kan man stå bak mål, og la feltet være intakt til resten av sesongen.
Jeg ville bli oppriktig glad hvis noen kunne forklare meg hva som er begrunnelsen for å sette opp setene.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av 10.09.50Jeg ville bli oppriktig glad hvis noen kunne forklare meg hva som er begrunnelsen for å sette opp setene.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kjempebra med sitteplasser slik at vi slipper og ha en svett rygg/nakke 5 cm. foran deg og se kun få minutter av kampen!! Det er helt elendig å betale over hundre kroner for muligens å se kun en brøkdel av kampen fordi det står 3 rekker med mennesker på hvert trinn!
SITTEPLASSER HVOR VI STÅR!!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av tyren2000Hvis det blir satt opp stoler på Åråsen til neste år så blir antallet som kan stå på feltet halvert, det er ikke lov til selge flere biletter enn det feltet tar så da blir det kun 946 ståplsser på felt A & BKommentar
-
Fjerner de da de rød setene og får gule/svarte på hele langsiden?
Betaler forøvrig gladelig en 50-lapp eller mer for å kunne se hele kampen...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tyren2000Da kan vel du Runner fortelle hva som blir gjort på alle stadioner i tippeligaen der det selges stå plasser der det senter?????????
Forøvrig bør jo hintet være greit i forhold til at LSK ikke har tenkt å øke billettprisen for Kanari-Fansen. De selger vel ikke sitteplasser til gi bort pris?Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernOpprinnelig skrevet av tyren2000Da kan vel du Runner fortelle hva som blir gjort på alle stadioner i tippeligaen der det selges stå plasser der det senter?????????
Det er sikkert fristende for dem å lage et enkelt regelverk der kapasiteten skal være én person per sete, uavhengig av om folk står ved sete eller ikke.RoyVaadal.Kommentar
-
Håper ikke det blir sitteplasser på feltet. Kommer til å bidra til dårligere stemning da det er mange som kommer til å sitte, i løpet av få år har vi stemning som i England, Jippi...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHåper ikke det blir sitteplasser på feltet. Kommer til å bidra til dårligere stemning da det er mange som kommer til å sitte, i løpet av få år har vi stemning som i England, Jippi...
Problemet for de som sitter blir da at de ikke kommer til og se noen ting fordi alle andre står.. :P
Men jeg må si at jeg likte ideen med og ha avtagbare seter på feltet...
Da kan vi ha det som i dag i alle seriekampene og sette på seter når dette kreves for og bruke feltet...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondHåper ikke det blir sitteplasser på feltet. Kommer til å bidra til dårligere stemning da det er mange som kommer til å sitte, i løpet av få år har vi stemning som i England, Jippi...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av FuglaOpprinnelig skrevet av King_RaymondHåper ikke det blir sitteplasser på feltet. Kommer til å bidra til dårligere stemning da det er mange som kommer til å sitte, i løpet av få år har vi stemning som i England, Jippi...
Sitteplasser, nummerering og mye av disse "ordnung"-reglene fører gjerne med seg mindre spontanitet og stemning.RoyVaadal.Kommentar
-
Jeg tror ikke det kommer til å ha noe å si. KFL står så sterkt, så tror ikke vi kommer til å sette oss ned. Ingen som vil det...
Det må aldri skje!!!!A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av LSK_LFC_91Jeg tror ikke det kommer til å ha noe å si. KFL står så sterkt, så tror ikke vi kommer til å sette oss ned. Ingen som vil det...
Det må aldri skje!!!!Forza fugla!
LSK for evig og alltidKommentar
-
Overalt i Norge der det er seter der sup.. står er det en mann pr sete
og når man setter opp seter på A & B feltet må nødvenigvis bli mindre plass
selv om LSK selger unummerete biletter så blir det nesten bare 1 mann pr sete og vips så er kapasiteten på KFL feltet halvert og da hjelper det lite med ett halvt C felt på 'stor kamper'
Så jeg er spent på av KFL styret gjør med detteKommentar
-
Mener jeg har lest ett eller annet sted at A-B-C feltet tilsammen blir ca 1700 seter. Blir ordninga som i år der KFL kun disponerer A og B pluss ca 3/4 av C feltet, snakker vi om vel om kun 1500 plasser til KFL....
Løsninga MÅ derfor bli at KFL i det minste også disponerer hele C-feltet neste år. I tillegg bør vi prøve og få til et felt med med stående/syngende fans på ROBO på stormatchene.
OsloFuglKommentar
-
Kan være det er blitt nevnt før, men når det blir seter på kanarifeltet kan man også diskutere om man skal flytte kanari-fansen til en litt mer sentral plass på tribunen. Alle vet jo at uten Kanari-fansen så vil det bli en trist stemning på stadion, så om man kunne komme fram til at f.eks 2000 seter midt på den nye tribunen ville bli satt av til KFL ville det vært det beste for alle parter etter min mening.
Problemet er jo selvsagt om det lar seg gjøre, men når man ser at Klanen blir prioritert på Ulleval så kan jeg ikke skjønne hvorfor ikke vi kan bli prioritert. Men dette må evt bestemmes før sesongbillettene legges ut for salg så klart..Kommentar
Kommentar