RB: (Koren) Åpner for ny kontrakt
Collapse
X
-
Re: RB: (Koren) Åpner for ny kontrakt
Opprinnelig skrevet av RoyVaadalLSK FOR GULL 2006 -
Og det er mer ved dette enn hva artikkelen tilsier: jeg har det fra troverdig hold(du veit hvem du er) at Koren ser etter leilighet i Lillestrøm!
Hipp hurra, vi vinner alt i 2006!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)Og det er mer ved dette enn hva artikkelen tilsier: jeg har det fra troverdig hold (du veit hvem du er) at Koren ser etter leilighet i Lillestrøm!TS05 - Felt CKommentar
-
Og med tanke på at han ser etter en møblert 2-roms, så tyder det vel ikke på at han skal bo der til han stryker med...
Men ny kontrakt til han derre nr. 25.. Jo takk som byr!Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Tviler også på at han skriver under ny kontrakt men det er lov å håpe. Jeg mener ihvertfall at det er bedre å bla opp noen kroner for å få Robbie til å bli enn det er å gi 10 bananer for Occean. (Hvis det i det hele tatt er aktuelt).Kommentar
-
Før kampen mot Fredrikstad observerte jeg forresten at Koren tittet på hus på Lillestrøm torv. At Koren drar til sommeren virker meget sannsynlig, og at han begynner å få det til på landslaget gjør ikke akkuratt Koren mindre attraktiv blandt klubbene rundt om i Europa. Og la han gå gratis ved sesongslutt hadde vært meget surt.Kommentar
-
Dette er veldig bra nyheter. Jeg har regnet med at Koren drar etter denne sesongen, men får vi han til å skrive ny kontrakt er det meget bra. Enig med Berg at han faktisk har ENDA mer å gå på. Da kan det være lurt å sitte med en lenger kontraktKommentar
-
Hvis Lsk klarer å signe Koren i ett år til så blir jeg mektig imponert. Sjansen er vel ganske stor for at han går til sommeren, men vi får ganske mange fler millioner hvis han har kontrakt ut 2007 sesongen enn bare ut 2006.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Kommentar