Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
At LSK suspenderer Baron for dette skal jeg se før jeg tror noe på. Sportsklubben har tidligere holdt ham igjen når det gjelder deltakelse på landslaget, husker i hvertfall VM 2002. Hvorfor skal den nå plutselig straffe ham etter en henstilling fra den sør-afrikanske landslagsledelsen?
eeeh...var det ikke akkurat det han gjorde?
Det er FIFA som kan suspendere Baron. I FIFAs retningslinjer heter det at spillere som er tatt ut på landslaget i offisielle kamper kan bli suspendert fra klubbkamper dersom de ikke møter opp til landskamper.
eeeh...var det ikke akkurat det han gjorde?
Det er FIFA som kan suspendere Baron. I FIFAs retningslinjer heter det at spillere som er tatt ut på landslaget i offisielle kamper kan bli suspendert fra klubbkamper dersom de ikke møter opp til landskamper.
Jo, visst pokker gjorde han det.. :oops:
My bad.. Leste litt fort..
Emilie Baron blir suspendert mot Stabæk.. OG mot Hønefoss!! Sjekk ut Romerikes Blad. Han er visst i lagt fem dagers karantene! Sportsklubben har likevel én mulighet til å få'n spilleklar: Da må Stuart Baxter slutte med sutringa innrømme hva Baron/Fugla er blitt fortalt pr. telefon... vi får krysse fingra!
tror det går bra med misse(det fant jeg på akkurat nå) i goal..
eneste jeg har å utsette på han er feltarbeidet.. han må være mer sjef i feltet! er alltid redd når vi får corner og frispark imot når misund står.. ellers er han er glimrende keeper
Sorry, jeg leste et innlegg tidligere på VG-netts debattforum (tror jeg) og gikk god for det som sto der om at Sør-Afrikas landslagsledelse hadde anmodet LSK om å sanksjonere mot Baron. Mitt lille innlegg her var farget av det... :oops:
Men jeg hadde egentlig rett da, på en måte, i at klubben ikke kommer til å suspendere Baron :P
Men, uansett er det synd at Baron ikke skal stå, for jeg føler meg langt fra like trygg på Misund. Skulle egentlig bare mangle, Baron er tippeligaens beste keeper.
På ettermiddagen i dag kom faxen som Lillestrøm-ledelsen håpet skulle gjøre Emille Baron klar til kveldens kamp. Faxen kom, men innholdet var svært kontroversielt.
Kommentar