Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg synes denne duden er helt genial. Makan til driblegeni har LSK aldri hatt på spissplass. Gi ham en hel vinters trening, så har vi finni gull på topp. Han var vel bare tilfeldigheter unna to scoringer i dag og skapte flerfoldige livsfarligheter helt på egen hånd.
Haddad til Fugla på langtidskontrakt!
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Haddad er en av spillerne som gjør det gøy å se på.
Når du ser han river av seg 3-4 Molde spillere så får du... En følese jeg ikke kan beskrive.
Bommet Haddad i det hele tatt på mål igår?
Jeg synes denne duden er helt genial. Makan til driblegeni har LSK aldri hatt på spissplass. Gi ham en hel vinters trening, så har vi finni gull på topp. Han var vel bare tilfeldigheter unna to scoringer i dag og skapte flerfoldige livsfarligheter helt på egen hånd.
Haddad til Fugla på langtidskontrakt!
Håper det jeg og, han har kommet til store målsjanser i alle kampene han har spilt i år. Beholder vi Haddad har vi et sinnsykt luksusproblem på topp men... 8)
Kunne ikke vært mer enig. Denne mannen er jeg helt sikker på at vil gi oss magiske øyeblikk fremover... Enormt god med ball, førstetouch, driblinger, dragninger etc. - herlig å se på.
Var så digg den situasjonen før han ble felt(?)og skadet seg, da han bare sto ved sidelinja og gjorde bevegelser, mens Moldespillern bare stod og så på, før Haddad tok ballen litt oppover siden, vendte slik at Moldespillern tryna, gikk forbi enda en, og ble tatt. Og dobbel-luka til Koren. Mye god fotballteknikk idag
Kommentar