Opprinnelig skrevet av pal
Søndag 6. november : LSK-Molde, Cupfinalen 2005
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av palPå felt J, der jeg sto, var det helt skandaløst dårlig synging. Hørte meg selv og kameraten min flere ganger som om vi var omtrent alene om å synge. Mulig "forklaring": Masse billetter til felt J ble solgt på det åpne telefonsalget til NFF. Likevel: Flaut at ikke flere gidder å gjøre en innsats i en så viktig kamp.Kommentar
-
faen ta! nå er jeg lei av å gå hjem slukøra etter viktige og store matcher. jeg er lei av å måtte se på at motstanderene og fansen dems jubler vilt. jeg er lei av å ligge oppe på natta å gråte for laget jeg elsker. nå fortjener vi snart en tittel.
for meg så betyr cupen nesten mer enn serien. det er større å vinne serien, men det er en større opplevelse å vinne cupfinalen. men vi surra det nok en gang til igjen. faenI år så tar vi altKommentar
-
faen ta! nå er jeg lei av å gå hjem slukøra etter viktige og store matcher. jeg er lei av å måtte se på at motstanderene og fansen dems jubler vilt. jeg er lei av å ligge oppe på natta å gråte for laget jeg elsker. nå fortjener vi snart en tittel.
for meg så betyr cupen nesten mer enn serien. det er større å vinne serien, men det er en større opplevelse å vinne cupfinalen. men vi surra det nok en gang til igjen. faenI år så tar vi altKommentar
-
Nok en gang, er vel en smule overdrevet?
Dette skrev jeg tidligere idag, men fikk ikke postet det pga tull om at jeg akkurat hadde skrevet et innlegg. Så det skulle vært lengre fram i tråden.
Kan si noen ord om tifoen, ettersom jeg av en eller annen grunn hadde fått billett på langsiden!!! Skandale, rett og slett!! Men nok om det...
Tifoen så bra ut, og bel vel holdt opp lenge nok forsåvidt. Synd den var nede til spillerne entret banen. Rett meg om jeg tar feil? Skal legge ut noen bilder fra kampen etterhvert, om noen er interessert?
Molde sin var nok en del bedre må jeg bare innrømme. Flott maleri de hadde fått fram på sitt gedigne opplegg.
Fikk selv veldig godt høre stemningen, ettersom jeg satt sammen med familien Powell på enden av langsiden!! (pen dame han har). Ofte to sanger samtidig. Og i tillegg en del i kano... Ikke bra, men det har vel flere enn meg sagt nok om.
Neste år er det nye sjanser!Fra BaillsundKommentar
-
Molde sin var bedre?
Haha. Sorry må le. Greit den så fin ut, men de hadde EN ting. En stor OH. Vi kunne lett lagd det med Åråsen og fått det minst like bra, men det ligger faktisk mye mer arbeid bak TIFOen vi valgte og ha. Men all honnør til krattet, den oh`en dem hadde var fin den.Kommentar
-
Trist trist jævlig trist dag i dag.... Har faen ikke hørt noe annet på jobben i dag. Må skryte av Lørdagen - det var helt sinnsykt bra.
Under kampen må jeg si meg meget misfornøy. Jeg fikk nedre billetter med noen venner - vi var i kjempe synge humør og ble stående å synge som gale. Trur dere faen ikke folkene bak meg dro meg ned å trua meg med juling og diverse hvis jeg ikke pellte meg til helvete.... JEG FIKK IKKE LOV Å SYNGE?!?! Ikke nok med det, på Lørdag rett før jeg skulle hjem så kommer det 3 karer som spør om å bomme en røyk, noe jeg desverre ikke hadde. Svaret blir da en kjempe spytte klyse midt i trynet av våre egne. Hva faen betyr det???
Trudde vi alle spillte på samme lag??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyMolde sin var bedre?
Haha. Sorry må le. Greit den så fin ut, men de hadde EN ting. En stor OH. Vi kunne lett lagd det med Åråsen og fått det minst like bra, men det ligger faktisk mye mer arbeid bak TIFOen vi valgte og ha. Men all honnør til krattet, den oh`en dem hadde var fin den.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av NordbyMolde sin var bedre?
Haha. Sorry må le. Greit den så fin ut, men de hadde EN ting. En stor OH. Vi kunne lett lagd det med Åråsen og fått det minst like bra, men det ligger faktisk mye mer arbeid bak TIFOen vi valgte og ha. Men all honnør til krattet, den oh`en dem hadde var fin den.Kommentar
-
Beklager at jeg ikke er helt inne på disse tifo uttrykkene. Hva er en OH? Overhele? Hvordan er det mer arbeid med vår tifo, når deres var større og hadde mer av den dekket, enn vår? Sorry, men dette lurer jeg på...Fra BaillsundKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenBeklager at jeg ikke er helt inne på disse tifo uttrykkene. Hva er en OH? Overhele? Hvordan er det mer arbeid med vår tifo, når deres var større og hadde mer av den dekket, enn vår? Sorry, men dette lurer jeg på...Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FrankenBeklager at jeg ikke er helt inne på disse tifo uttrykkene. Hva er en OH? Overhele? Hvordan er det mer arbeid med vår tifo, når deres var større og hadde mer av den dekket, enn vår? Sorry, men dette lurer jeg på...
Den er faktisk ikke så mye større vis du setter sammen "hoved OH`en" vår, og de to på sidene. Mer og male kan jeg bli med på at det er ja. Men selve det å male er faktisk noe av det letteste og minst jobb ved å lage TIFO. Det er oppstrekning,sying osv som er jobb egentlig. Vi måtte måle opp, og teipe alle stripsa sammen. Sier ikke at vi hadde mye mer jobb enn dem, men det er enklere og "bare" lage en OH sånn som dem gjorde enn et helt "show" som vi gjorde med flere ting; 3 OH`er, Strips på begge sider, og et tekstbanner over. Vi sydde også alt stoffet sammen ettersom vi får det i "remser" og ikke ferdig sydd. Vet ikke hvordan Molde folka gjør det der men.
Men selvfølgelig jeg syns det Krattet fikk til ble kjempefint, om enn litt kjedlig. Fint malt var det også. Detaljert og bra. Men jeg syns at det ble litt vel grått til å være i en Cup Finale. I en finale bør man ha mer enn bare en OH.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av FrankenBeklager at jeg ikke er helt inne på disse tifo uttrykkene. Hva er en OH? Overhele? Hvordan er det mer arbeid med vår tifo, når deres var større og hadde mer av den dekket, enn vår? Sorry, men dette lurer jeg på...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av NordbyMen selvfølgelig jeg syns det Krattet fikk til ble kjempefint, om enn litt kjedlig. Fint malt var det også. Detaljert og bra. Men jeg syns at det ble litt vel grått til å være i en Cup Finale. I en finale bør man ha mer enn bare en OH.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Har sett på videoopptak fra kampen igår. Greit at Molde sin var fin, men vår var kulere. Mer farger og dekka mye mer av tribuna. Er jo en del hakk bak klanen sine store arrangement, men de er vel fler folk og. De som klager, kan heller hjelpe til med å lage tifo!!VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av maurakanariHar sett på videoopptak fra kampen igår. Greit at Molde sin var fin, men vår var kulere. Mer farger og dekka mye mer av tribuna. Er jo en del hakk bak klanen sine store arrangement, men de er vel fler folk og. De som klager, kan heller hjelpe til med å lage tifo!!
En annen ting er organiseringa av TIFO på stadion. Der hadde vi en mye vannskligere jobb enn Krattet TIFO som "bare" skulle sende opp en OH, mens vi hadde 3 "små" OHer, strips, og et tekstbanner og ta oss av.
Men for vær gang jeg ser på bilder av TIFOen vår blir jeg bare mer og mer fornøyd. Jeg blir nesten stolt over jobben vi (TIFO GRUPPA) har gjort.
Alle i gruppa er iværtfall kjempefornøyd.Kommentar
-
jeg vil bare takke alle for en super helg(selvom vi tapte)
takk til KFL for et fantastisk opplegg.. det at 2000 mennesker kommer i teltet etter vi har tapt en cupfinale, for og hedre spillere og ledere er jeg stolt over.. da kan man bare tenke seg om hvordan det hadde vært hvis vi hadde vunnet..
Får håpe på en reprise til neste år... for utenom resultatet så klart..Kommentar
-
Feire eller ikke feire? That's the question!
For min egen del var skuffelsen for stor til en ny telttur i går ettermiddag. Ville uansett ikke vært der for å feire noe sølv. Vi tapte gullet! Synes det er bra av de som møtte opp og hyllet spillerne for en vel gjennomført sesong, selv om pokalen fløy til Molde på målstreken.
Et eller annet tafatt preget oss fra første spark på ballen. Ikke bare laget, men oss i fansen også. Ble ikke det store trøkket... på tv var vi best har jeg blitt fortalt, men mot Molde SKAL vi jo være best!
Takker likevel for en prima helg! Vi reiser oss igjen og tar hjem Rl!*BRASSEBERGET*Kommentar
-
GLEM KAMPEN ALT OG ALLE VAR
RRRRR ÆÆÆÆÆÆ VV VV AAA
RR RR ÆÆ ÆÆ VV VV AA AA
RR RR ÆÆ ÆÆ VV VV AA AA
RRRR ÆÆÆÆÆÆÆÆ VV VV AAAAAAA
RR RR ÆÆ ÆÆ VV VV AA AA
RR RR ÆÆ ÆÆ VV VV AA AA
RR RR ÆÆ ÆÆÆÆÆ VVV AA AA........
:x :x :cry: :cry: :cry:
Banen var ræva
spillet var ræva
De gule og svarte på tribunen var ræva
KFL var ræve
Forsangere funka ikke.
Men husk livet er ikke så verst, selv om man ligger i gjørma… Så lenge man ser oppover…
Det er i motbakke at det går oppover… og vi kan bare gå opp fra dette punktet…eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
Kommentar