Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
For å gjøre det lettest mulig for oss denen gangen, så selger vi kun tur/retur. Så skal du bli med tilbake må du kjøpe bussbillett på forhånd
Jeg bor i Sverige og kommer ikke til flisbyn før seint fredag.
Hvordan blir det med bussbillett da?
Er vel ikke så vanskelig det Fredrik, få en i brasseberget til å kjøpe til deg da, Breast eller Bakken for eksempel. Trenger ikke tenke som en svenske bare fordi du bor i Sverige :lol:
hehehe.....tror du de gutta har organisasjons sans nok til det eller.....
:lol:
Men det er klart, man blir jo litt påvirket her. kan ikke nekte på det. Jeg prøver å så godt å unngå det, men faen meg ikke lett.....
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Vinner vi, og en eller annen tar rennafart og knekker beina til Stian hor så er jeg happy!! Den kødden seiler mer og mer opp som en av de spillerne jeg hater mest!!
Vi skal pisse på Molde, vi skal knuse det ynkelige tornekrattet
Nå som vi har dominert, ja nesten rundspilt Molde i to ligkamper, og fått fem poeng ranet vekk, er det på tide å se litt på taktikken, og ikke minst konentrasjon i sluttminuttene. Molde har scoret på overtid i begge matchene, og fått poeng de ikke fortjente. Det er viktig at spillerne opptrer taktiskt klokt i kampen, setter sjansene også hvis vi leder med ett mål, og ikke minst sovner mot slutten. Har vi den beste taktikken, vil vi garantert vinne, da 2*90 min med fotball mot dette laget så langt i år har vist oss at vi har de beste spillerne og det beste spillet.
På tide å sette sjansene og mose Molde ettertrykkelig. Knakk de så ille at de ikke har noe futt igjen mot Moss, og rykker ned endelig!
Bitter kalles detta kjære venn Dokker rundspilte oss akkurat ikje i Molde da.....
Molde hadde ikke noe eget spill i den kampen, mulig du ikke så den men bare scoringene på sporten kanskje. hOrh la seg og fikk straffe omtrent på første angrepet Molde hadde i kampen, deretter hadde LSK alt som var av konstruktivt spill til dere kontra inn 0-2 rett før slutt med han svartingen. Dommeren ov en usportslig spiller ødela på mange måter kampen. Det og vår egen inefektivitet. Så nå vet du hva som skjedde i den kampen, før du uttaler deg veidere.
I 2-2 kampen ble dere rundpurt så det holder gjennom hele kampen, til Reitmeier dreit seg ut på en av mange MFK-poleballer og Friend stjal ett poeng på overtid.
Jeg er rolig foran finalen. MFK er et dårlig lag, og skal normalt ikke vinne. På tribunen har vi alt vunnet, MFK-fansen er ei gjeng med KYLLINGER. Hjem og sokke kua!
Gæææd, nå begynner sommerfuglene og strømme på for fullt her.. Gleder meg fælt til denne arbeidsdagen er over og å kunne dele spenningen med andre fugler på martins og i teltet i helgen.. Noen som har oversikt over hvor mange helgpass som er igjen? jobber heeele denne dagen så rekker visst ikke å kjøpe før imorgen..
Akkurat som før semifinalen mot Vålerenga, er jeg rimelig sikker på at LSK vinner denne kampen. Når Rösler setter seg et mål, tror jeg han når det. I serien var målet en 4. plass, og da var verken 1. plass eller 7. plass noe alternativ. Seier i cupen har vært målet hele tiden. Eneste usikkerhetsmoment er Rob Friend. Jeg er ikke redd for at han skal gjenta scoringene fra Åråsen, snarere tvert imot. Jeg tror han helt bevisst går ut i mediene nå for å tiltrekke seg mest mulig oppmerksomhet, for derved å skape mer rom for de andre Molde-spillerne. Håper ikke LSK-spillerne går på denne finta. En fokusert Frode Kippe eller Pål Steffen Andresen vil ikke ha noe problem med å ta seg av Rob Friend på egen hånd.
Vi kliner til og blir med på kongesangen i år. Teksten blir trykket opp på sangflyere og kampflyere samt dratt i gang i teltet i løpet av lørdagen.
Gud sign vår konge god!
Sign ham med kraft og mot
sign hjem og slott!
Lys for ham ved din Ånd,
knytt med din sterke hånd
hellige troskapsbånd
om folk og drott!
For de som av en eller annen grunn ikke skulle kjenne igjen melodien, ligger den på denne siden:Kongesang
Gud sign vår konge god!
Sign ham med kraft og mot
sign hjem og slott!
Lys for ham ved din Ånd,
knytt med din sterke hånd
hellige troskapsbånd
om folk og drott!
Finnes denne i livssynsnøytral utgave for meg og andre hedninger?
Ellers registrerer jeg at Jan Werner Danielsen får 25000,- for å synge nasjonalsangen før kampen - jeg er sikker på at Rønnern hadde gjort det (nesten) like bra for 5000,-.
Kommentar