Søndag 6. november : LSK-Molde, Cupfinalen 2005

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
    Stian Hohr har lært seg å være mediakåt i Kålenga, og stiller for spørsmål som en annen "stjerne". Jau...

Bombarder denne klysa med spørsmål om hans håndverk, som i første rekke omfatter, dykk, svalestup, filming, syting og annen faenskap.

Jeg sendte denne meget velfortjente meldinga, send deres egne og se hvor mange sensuren slepper gjennom.

Temaet kan ikke unngår, det er dette mannen er mest kjent for filming, så kan de jo ikke slette alle spørsmål som berører temaet heller.

"I årets første kamp mellom lagene skaffet du ditt lag et ufortjent overtak ved å stupe til 10 i stil. Kan du være bekjent av å gjøre det på nytt i en cup-finale (og muligens assossieres enda mer med denne type spill etter karrieren) eller vil du prøve å holde deg på beina denne gang for en avveksling ?"
    Stian hOhr kom seg ikke gjennom spørrerunden uten å unngå spørsmål om varemerket hans, som er filming:

Trening
    Innsendt av: Rolf, 03/11 - 2005 kl. 10:05

Hvordan trener du på å stupe på fotballbanen? Er det Peter Rudi som er "markør" på treningsfeltet?
    Hvorfor må du ALLTID protestere på dommeravgjørelser? Hvis du tror du er bedre en alle dommerne, hvorfor ikke bytte jobb? Håper dere rykker ned."

Jeg stuper bare når jeg blir taklet, og Petter Rudi er ikke markør. Satser på en dommerkarriere etter fotballkarrieren. Not

Hilsen Stian
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

Ref. Rob Friens spark etter Søgård. Hvis en MFK mot formodning skulle klare å spille så bra at han kan markere en LSK-spiller ut av kampen, så er det helt OK hvis den LSK-fuglen sparker etter den MFK-kyllingen og dommeren skal da heller ikke gi noe kort siden denne type oppførsel er akseptert i Molde og av diverse blind mus kledt i sort...

Ja, ja, god bedring Rob Friend....
      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

Spørrerunden, Stian hOhr: "Jeg stuper bare når jeg blir taklet"

Smak litt på den uttalelsen...jeg stuper bare hvis jeg blir tacklet.

Konklusjon: det er ikke tillatt å tackle i fotball, eller hvertfall ikke Stian hOhr, fordi da vil han prøve å stupe.

Hva f..n er det for en uttalelse egentlig?? Tacklinger er en vakker del av sporten, og uten tacklinger, hvordan kan man stoppe en motspiller? Bite han i øret ??

Stian hOhre har tydeligvis etter 25 år ennå ikke fattet, at det er tillatt å prøve å tackle en motspiller, og at det er forskjell på å tackle rent, og å tackle urent og lage frispark/straffe. Stupe er noe man ALDRI gjør, fordi man da ødelegger kampen for en motspiller som ikke har gjort noe galt. Falle til bakken som følge av at man har blitt foulet, taklet stygt, er noe annet. Og da faller man, man stuper ikke.

Stian hOhr er j&%¤a ludder. Denne uttalelsen sier alt om en nokså elendig innstilling til sporten, og manglende respekt for sine motstandere. Kyllingen skal få svi i form av et bittert finaletap.
        LSK Norges beste lag

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

Opprinnelig skrevet av iL
          artig at Molde tror vi fortsatt er bare ett slå langt og dødball lag http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295620 det blir deres bane tror jeg, når koren fletter igjennom midtbanen dems.
          Jeg synes faktisk LSK har slått mer langt den siste halvdelen av sesongen enn den første, men er fortsatt av den oppfatning at LSK har utviklet seg som lag. Jeg så deler av treninga i dag, blant annet spill på relativt små flater, og kan ikke huske å ha sett LSK være så trygge og hurtige i ballbehandlingen noen gang før. Laget har alle forutsetninger for å spille hurtig langs bakken og dermed bli uforutsigbare, dersom laget tør da. Ønskes det å spille på lav risiko kan en fortsette å mæle ballen ut. Og en ting til mens jeg har ordet, jeg oppfatter ikke midtstopperne våre (Kippe, Andresen) som typisk spillende midtstoppere som kan spille seg ut av situasjoner, eller tre smarte stikkere gjennom til midtbanespillerne. Ønsker midtbanespillerne å få ballen når Kippe/Andresen har kula må de gjøre seg lett spillbare. Takk for meg, ses på kafeen i morra!
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• Steinhardt
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Feb 2004
            • 18

Kommer drekkameratene i teltet på lørdeg?..fuglaband over alle...

Kommentar

• King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

Hvis det utenkelige skulle skje på Søndag og vi taper kampen så håper jeg at vi alikevel blir igjen etter kampen å synger for dem. Tror det hadde hjulpet gutta til å reise seg fort igjen etter ett så surt tap hvis det eneste mann hadde hørt når Molde får pokalen er at Kanari-Fansen synger.

Men nå kommer vi uansett ikke til å tape, så dette blir ingen aktuell problemstilling (håper jeg).
              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

ja det er en fin måte å markere at LSK fansen er landets klart beste i 2005. Stå igjen og skrål av full hals uansett hvordan pokkern det gikk i kampen!
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• Do'h
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 1891

Jeg har ikke vært mentalt forberedt på tap, jeg har gått rundt å skryti over at LSK vant cupen helt siden forige uke. :lol:

Taper vi så...

Nei, det kan ikke skje.
                  LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Cruz
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 398

Tips: 2-1 til Fugla

1-0: Gilbert
                    1-1: En eller annen EideRindaMøsteRøbergøy eller no...
                    2-1: Søgård --> Første og eneste for året i det 89. minutt. Tenk den feiringa... Ååh, gåsehud!! \/ \/
                    Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

Kommentar

• otho
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2004
                      • 183

Plei stemmen.... nå er det ikke lenge igjen.....

Og da skal ALLE synge og skrike med....

Bli med å hoppe, hoppe for fugla...
                      eLSKe i gode og onde dager....
                      eLSKe til døden skiller oss av....
                      å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• woody
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 374

Begynner å bli redd baneforholdene kan bety en del i morra. Husker med gru da LSK glei rundt på glatte knotter mot Tromsø på 80-tallet.

Har switcha innom dame cup finalen - og det er i ferd med å bli rein gjørme flere steder. Hjelper ikke spesielt mye at det blir ekstraomganger (og straffer ?) i damekampen.

Er vel ikke helt optimalt av fotballforbundet å legge to så viktige kamper etter dagen etter hverandre ?
                        woody

Kommentar

• otho
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2004
                          • 183

Eller tenkt tilbake, måtte gud forby til finalen mot Enga 1980.
                          Hvor banen var grunnen til tapet.

Ikke ment som forakt for damefotballen, men man kan ikke kjøre to kamper på en helg i denne årstiden på samme bane…

Håper bare at dette ikke vil være til Moldes fordel...

Nervøs og spendt, nå er det ikke lenge igjen.
                          eLSKe i gode og onde dager....
                          eLSKe til døden skiller oss av....
                          å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

Kommentar

• Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

Opprinnelig skrevet av woody

Er vel ikke helt optimalt av fotballforbundet å legge to så viktige kamper etter dagen etter hverandre ?
                            For NFF er det optimalt. De prepper banen før play off-kampen mot Tsjekkia.

Kommentar

• woody
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2005
                              • 374

he he - men det er vel ikke favorittdekket til Koren
                              woody

Kommentar

• hahahahahahahahahaha
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Nov 2005
                                • 1

beste laget vant.. ikke engang et feildømt straffespark hjalp lsk med seieren.. de spilte jo fotball på niva med 1.divisjon, så var jo ikke no mer å vente etter første omgang.. jaja..
                                cupsangen av meget utmerkede morten remberg og en random til var jo bra, men passet dårlig.. kan jo brukes om igjen om noen år:P

jaja.. snx nuss nuss<3

nå skal pokalen til åråsen! vi skal ta cupen hjem igjen
                                nå drar vi seiern i land så stå på alle mann, her lukter det gull! :P
                                hahaha..

Kommentar

• Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

Opprinnelig skrevet av hahahahahahahahahaha
                                  beste laget vant.. ikke engang et feildømt straffespark hjalp lsk med seieren.. de spilte jo fotball på niva med 1.divisjon, så var jo ikke no mer å vente etter første omgang.. jaja..
                                  cupsangen av meget utmerkede morten remberg og en random til var jo bra, men passet dårlig.. kan jo brukes om igjen om noen år:P

jaja.. snx nuss nuss<3

nå skal pokalen til åråsen! vi skal ta cupen hjem igjen
                                  nå drar vi seiern i land så stå på alle mann, her lukter det gull! :P
                                  hahaha..

Altså siden du nevner cupsang, vil ikke si jeg er begeistret over den sangen deres...altså det virker ikke som om dere er så fantasifulle.

Men for all del fint at du tar deg tid til å stikke innom kanari-fansen sin nettside.

Får vel innrømme at fugla spilte ikke no god fotball i dag, molde var litt mer motiverte virker det som, men jeg mener at mye av det som skjedde i dag var tilfeldigheter ettersom slik gressmassa var, det var jo nesten ikke mer gress igjen, nesten bare gjørme klomper som gjør at ballen stopper alt for tidlig, men for all del...

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3845

Opplegget med delte forsangerfelt fungerte mindre bra i dag. Hva skjer når laget ligger under? Trodde forsangerne skulle dra igang sanger, men dette var for dårlig! 5 minutters pauser i en cupfinale - hallo! :evil:
                                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                    Mr.Jordbakke

Kommentar

• Yiddo
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Sep 2005
                                      • 41

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                      Opplegget med delte forsangerfelt fungerte mindre bra i dag. Hva skjer når laget ligger under? Trodde forsangerne skulle dra igang sanger, men dette var for dårlig! 5 minutters pauser i en cupfinale - hallo! :evil:

Etter min mening må nummererte plasser ta mye av skylda.

Når den harde kjerne blir spredt rundt mellom gamle kjerringer og familier, så er det ikke like lett å lage bra trøkk.

Det ville funka mye bedre om folk kunne få stå sammen med kompisene sine, og ikke bli forvist rundt omkring.

Kommentar

• Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

Jeg synes ikke svingene kom med skikkelig, virket hvert fall ikke slik fra min possisjon helt i midten. En god del sanger ble startet, men døde fort pga dårlig trøkk. Hendte ofte det ble startet sanger på midten samtidig som det ble startet på siden. Vi hadde også problemer med å holde takten, folk begynner faen meg og pipe og banne på egne spillere når de gjør det dårlig. Fortjener ikke Mouelhi en applaus en gang, når han jobber beina av seg og presser ballfører til innkast? Hvorfor står vi og holder kjeft i stedet for å backe opp det gode spillerne våre gjør? Jeg blir ikke mindre irritert over at folk skylder på forsangerne som etter min oppfatning faktisk gjorde en god jobb(Tommy, Tony, og en kar til.) Det ble dratt opp mange sanger, de oppfordret folk til å dra i gang sanger, men ikke 1/3 av feltet gidder å synge en gang, de bare står og sutrer og banner til egne spillere. For en holdning! Molde-fansen virket gode idag, og det var ikke fordi de var gode, men fordi vi var dårlige. Av bekjente som har sett kampen på TV, ble Tornekrattet hørt best. Og da nytter ikke unnskyldninger om at mikrofoner er plassert nærmere eller lignende. Vi har noen få sanger vi får til trøkk på, vi trøkker bra etter egne scoringer, men med en gang det går en i ræva, så slutter vi. Kritikk til Kanari-Fansen, ikke forsangerne!
                                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• Bakern
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • Sep 2005
                                          • 91

Den store feilen var nummerering av plassene. Helt for jævlig.
                                          Bakern
                                          *Stolt medlem nr. 1000*

Kommentar

Working...