Søndag 6. november : LSK-Molde, Cupfinalen 2005

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bobbythabird
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Aug 2005
    • 115

Drit i den jævla molde tifo dritt! Faen hater det laget! Nok om det!!!

Jeg elsker Lillestrøm Sports Klubb!!! Det kommer jeg alltid til å gjøre! Uansett tap eller vinn kommer jeg til å elske klubben i mitt hjerte!

Jeg sank sammen i tårer nå dommeren blåste av finalen og jeg hørte molde idiotene. Jeg klarte ikke ta meg sammen før senere på kvelden nå kammeraten min sa: Vi tar pokalen hjem neste år. å det skal vi faenmeg gjøre!
    Vi gir ikke opp så lett! No way! Vi skal ta pokalen hjem netse år, å kanskje tar vi gull i serien å senker enga!

Fortsatt evig Lsk elsker, Takk til spillera, takk til fansen dere har alle gjort en stålende jobb! sees neste år og i RL!!!!
    Lillestrøm SK i mitt hjerte!!

Kommentar

• semper fi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 823

Tap og vinn med samme sinn? Vet da faen jeg...Turen gikk direkte hjem etter finalen for min del, men all ære til dere som møtte opp i teltet. Har ikke vært så skuffa siden semi-tapet mot Brann 1995. Demoralisert er vel det eneste dekkende begrepet jeg kommer på.

Virker som vinnerkulturen, som tidligere satt i veggene på Åråsen, har forduftet for godt? Ikke vet jeg, men det virker klin umulig å hente en tittel til Åråsen.

Optimismen og trua på framtida fikk seg en kraftig knekk på søndag. Men etter noen dager med sjelesørging og bearbeiding av vonde tanker og følelser, kjenner jeg at naiviteten og trua på gutta er på vei tilbake....

Cupfinaler er i grunnen ikke SÅ morsomt. Gleder meg til hverdagskamper igjen. Borte mot Sandefjord, og hjemme mot Stabæk. Seriøst.
      -After Dark Ultras-

Kommentar

• fjacob82
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 1509

Opprinnelig skrevet av Mr. Hopperstad
        Feire eller ikke feire? That's the question!

For min egen del var skuffelsen for stor til en ny telttur i går ettermiddag. Ville uansett ikke vært der for å feire noe sølv. Vi tapte gullet! Synes det er bra av de som møtte opp og hyllet spillerne for en vel gjennomført sesong, selv om pokalen fløy til Molde på målstreken.

Et eller annet tafatt preget oss fra første spark på ballen. Ikke bare laget, men oss i fansen også. Ble ikke det store trøkket... på tv var vi best har jeg blitt fortalt, men mot Molde SKAL vi jo være best!

Takker likevel for en prima helg! Vi reiser oss igjen og tar hjem Rl!

Kunne ikke vært mer enig. Skuffelsen var for stor til at jeg orket å dra i teltet selv.

Tror mye av grunnen til at det blei så tafatt var at vi hele tiden var på hæla, og det store spillet kom aldri, bortsett fra i begynnelsen av 2.omgang. Da var det guts i gutta...så døde det bort også desverre. Da døde litt av supportersyngingen også. Men merka meg at det var mange som stod rundt meg og såvidt klappet. Det er ikke holdbart på en cup-finale. Bak gjengen vår var det noen geriatrikere som kanskje burde satt seg på de mer nøytrale delene av tribunen og gitt bilettene sine til noen som hadde synget halsen gul og svart.

Tror også noe av svaret er at venstresiden konsekvent sang i kano....umulig å få til noe skikkelig bra noe, når hele venstresiden lever sitt eget liv. Vet ikke hvem som var forsanger der, men han bør ikke gjøre det mer ihvertfall.

Synes tifoen vår var mye kulere. tipper tornekratet hadde fått røkke til å leie inn noen øst-europere til å jobbe 24t i døgnet for å få det ferdig.

Uansett, stolt over at så mange kom seg til teltet og hyllet gutta. Kanskje litt dårlig av meg å ikke dra også, men skuffelsen var for stor bare. Hadde ikke takla å hørt den cup-sangen... Var ett helvetes bra party på lørdagen, og dette må gjentas om ett år. Regner med at vi er i finalen da også. ;-)

Takk skal du ha Uwe for å ha fått LSK til å bli ett fryktet lag igjen. Vi spillte elendig på søndag, men i RL skal vi vise norden hvem som har det beste laget. Forza fulga, og takk for allt gutta. Gleder meg til å se dere på tribunene i november... jeg flytter hjem fra sverige litt tidligere....
        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
        *Brasseberget*

Kommentar

• Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

Opprinnelig skrevet av fjacob82
          Hadde ikke takla å hørt den cup-sangen...
          Den blei faktisk kjørt en gang, men til så mange protester at den ikke kom på flere ganger.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

Håper man lærer litt av organiseringen som var nå, alle innser vel at nummerte seter ikke var en god løsning?

Jeg feks sto mutters alene, selv om jeg kjøpte 5 stykk billetter. (de var faktiskt ikke siden av hverandre).
            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• fjacob82
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 1509

Opprinnelig skrevet av iL
              Håper man lærer litt av organiseringen som var nå, alle innser vel at nummerte seter ikke var en god løsning?

Jeg feks sto mutters alene, selv om jeg kjøpte 5 stykk billetter. (de var faktiskt ikke siden av hverandre).
              Skjønner hva du mener. Det numrerte greiene fungerte ikke skikkelig bra.
              Jeg var henvist til å stå helt aleine. Det dreit jeg i og sto med gutta istedenfor, uten å ta en ekstra plass. Vi bare klynga oss litt sammen så vi stod sammen, uten å ta opp ekstra plass. Var ikke snakk om at jeg skulle stå aleine på en sånn dag.
              Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
              *Brasseberget*

Kommentar

• Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

Klag dere som fikk stå på i svingen. Hadde av en eller annen grunn fått billett på langsiden jeg, stod så jeg så rett fram på målet. På min høyre side var familien til Powell, og nærmest meg hans pene dame. Det reddet noe av cupfinalen...

Men jeg var rimelig forbannet da jeg omsider fant ut hvor jeg hadde billett hen. Burde vel sjekket billetten da jeg kjøpte den lørdag, men det tenkte jeg ikke på. Mr. Promille får ta litt av skylden. Vurderte å snike meg inn sammen med dere andre i pausen, men visste ikke hvor strenge de var på slikt. Jævlig kjipt å ikke stå sammen med dere andre...

Og ja, jeg kjøpte billetten gjennom kanarifansen! Fryktelig irriterende, og jævlig skuffende...

Men uansett, en bra helg (utenomkampen)!!
                Fra Baillsund

Kommentar

• Yiddo
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Sep 2005
                  • 41

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                  Tror også noe av svaret er at venstresiden konsekvent sang i kano....umulig å få til noe skikkelig bra noe, når hele venstresiden lever sitt eget liv. Vet ikke hvem som var forsanger der, men han bør ikke gjøre det mer ihvertfall.

Team scooter gjengen prøvde å få folk til å roe ned tempoet, men når vi hadde et åpent området nesten uten sang-villige mellom midten og venstresida, så ble det vanskelig.

Alle de syngende skulle vært samlet. Da hadde det blitt knallbra! KFL ledelsen skal uansett ha credit for at de prøvde, og det meste annet fungerte meget bra. Thumbs up :!:

Kommentar

• CLAYTONZANE
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Jul 2005
                    • 74

Jeg hadde den kjedeligste uka i hele mitt liv!

Mistet jobben på torsdag pga innskrenkninger!
                    Ble full fredag, lørdag og søndag (det var det eneste positive)
                    Lsk tapte cupen!

Nå ser jeg bare fremover til neste år og royal league! Håper på mye gøy der!

Takk til dere alle for at dere lagde den beste helgen for meg!
                    nei og nei

Kommentar

• gj
                      Seniormedlem
                      • Nov 2003
                      • 3360

Det som gnager meg fortsatt er at LSK virkelig ikke klarte å takle favorittstempelet. De fleste nøytrale hadde nok LSK som favoritt.

Både når Brann, Rosenborg, VIF og Viking har vært i cupfinalen de siste fire årene har de klart å hente pokalen hjem - slik de "skulle".

Glenn, fortsatt bitter, men ser 24.11. på kalenderen

Kommentar

• RuneK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 861

TIFO
                        Hopper litt tilbake til kommentarene om vår TIFO i finalen.
                        Jeg kan lett innrømme etter å ha sett bildene at den kunne vært bedre. Helvete tenkte jeg når folkene mistet stripesene på høyre siden, deretter LSK logoen også på høyre siden. Jeg løp som gal over til venstre siden for å ta bort den andre siden selv, sånn at det ikke skulle se helt snålt ut. Så kom spillerne inn og der hadde vi bare hoved OH igjen og vise frem.
                        Kiipt når det går sånn, men det er forferdelig vanskelig å få uvante mennesker til å utføre ting de ikke har greie på. Tekst banneret over alle stripes og OHèr kom aldrig ordentlig frem, siden noen hadde strekt OHène og stripes over til øvre cola og banneret måtte vike plassen den skulle ha foran trappene. I tillegg så glemte de personene som hadde ansvaret for storflaggene å flagge under opplegget. Hva faan er galt, er vi ikke tydelige nok ?
                        Så til slutt, hoved OH og tegningen på denne ble for liten og det visste vi allerede når vi tegnet den. Tiden vi hadde til rådighet denne gangen var 4, 5t inkludert matpause og vi klarte 3 stk OHèr. 7 kvelder etter jobb og skole, det var tiden vi hadde på oss til å sy en halv kilometer på en symaskin, tegne 3 stk OH, male alt ferdig, kappe opp stripes som skulle festes sammen og til slutt sy og male 2 nye storflagg.
                        JEG ER STOLT AV TIFO GUTTA, vi klarte det tross alt!!!

Neste år skal vi faan meg lage bedre og større, så forbanna bra at alle vipper kukken i været og klapper i orgasme.
                        Sees i 2006, store ønsker om at dere en dag får se en TIFO verdig vårt stolte LSK.

Rune K
                        Tifo-Ansvarlig
                        Støtt FuglaTifo
                        Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• Torri
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Aug 2005
                          • 34

Var ikke kanari-tv på Cupfinalen?

Kommentar

• Franken
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2004
                            • 1036

Torri: følg med på forumet så blir alt lettere K-tv gir ut en dvd i tiden før jul, med en spesial utgave fra finalen. Så da er det bare å "løp å kjøp"!

Blir nok en fin gave å ha under juletreet.
                            Fra Baillsund

Kommentar

• McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5102

Kan vi droppe "prioriteringa" på denne tråden?

Jeg blir deppa hver gang jeg logger meg inn på forumet og ser at denne ligger øverst..

Kommentar

• McGuffy
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 5102

Jeg prøver igjen..
                                Dette er en død tråd! Ingen poster her, og den er ikke aktuell lenger. Kan vi droppe pri. på denne nå?

Kommentar

• Fritz
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 1033

Enig med deg. Generelt en tendens til at "døde" prioriterte tråder blir hengende for lenge her på forumet.

Og akkurat denne tråden er det selvfølgelig ekstra kjipt å få i fleisen hver gang man logger seg på...

Kommentar

Working...