I Fotballextra på TV2 på lørdag hadde Davy Wathne flere DVDer fra sesongen 2005. En av disse DVDene var med Lillestrøm. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan få tak i denne filmen?
Lillestrøm DVD
Collapse
X
-
-
Hvis ikke jeg husker helt feil så var det 5 DVDer han hadde i studio. Det var VIF, Start, Lyn, LSK og AaFK.
Har leita på nettet, men finner ikke noe info om dette. Håper noen kan hjelpe meg, for denne DVDen vil jeg veldig gjerne haFødt i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!Kommentar
-
-
Ettersom jeg forsto så var dette en DVD med høydepunkter fra serien. Og ettersom det var en premie i en konkurranse i Fotballextra, så regner jeg med at filmen er ferdig og at de da ikke legger til flere ting på den.Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennHåper da virkelig de tar med cupfinalen på den DVD'en!Kommentar
-
Siden den sendingen ble kalt: "Høydepunkter fra Tippeligaen 2005" så har jeg vanskelig for å tro at det blir noen cupfinale på plata.
Dessuten..
Så virket det som DVD'ene var farlig ferdigproduserte, så blir vel heller vanskelig å få inn køppfnalen der også... :wink:Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Opprinnelig skrevet av McGuffyEn Tippeliga-DVD er vel naturlig nok, uten cupfinalen..
At TV2 ønsker å markedsføre videoene på siste Tippeliga-sending er jo naturlig - effekten ser vi jo her allerede. Tror folket forresten at VIF-DVD'en var ferdig på søndag med gullfeiringen?
Niks. Coveret er nok ferdig, men filmen kommer vel om en måned. Så å få med mål og feiring fra cupfinale, regner jeg også med får sin plass. Ikke minst fordi det er TV2 som i år sender cupen.
Men som folk nevnte her kommer KTV også med DVD - som garantert er med cupfinalestoff, så jeg er ikke redd for å at den ikke blir dekketKommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennOpprinnelig skrevet av McGuffyEn Tippeliga-DVD er vel naturlig nok, uten cupfinalen..Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennOpprinnelig skrevet av McGuffyJeg regnet med det var en Tippeliga-DVD, i og med at Wathne sa det var en DVD med høydepunkter fra Tippeligaen.
(Noen som har peiling på hva de snakker om? Det har i alle fall ikke vi!)Kommentar
-
Jeg har sjekket opp litt mere rundt denne DVDen. Og har funnet ut at det ifjor ble laget tilsvarende filmer med VIF, Brann og Rosenborg. Og på de platene er det høydepunkter fra både serie og cup.Født i Oslo, oppvokst på Lørenskog, bor i Molde, og eLSKer Lillestrøm!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av eLSKeHva er det du snakker om?
Dette er en DVD med høydepunker fra LSKs sesong, ikke en samlet for alle lagene. VIF har sin egen DVD de.
Akkurat som sendinga TV2 hadde på søndag, skulle lissom være høydepunkter for tippeligaen 2005, men hva fikk man se? 90% enga (og start)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar