Reis opp for Fugla!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

Reis opp for Fugla!

I morgen kl. 19.00 smeller det på Åråsen. LSK møter Stabæk og her er det obligatoriske kampskrivet fra Myklebust:

- Martins åpner til vorspiel kl 1400. Billig drikke for alle KFL-medlemmer i hele åpningstida.

- Det er mulighet til å kjøpe medlemskap i KFL på standen vår vis a vis Feltet.

- Glem ikke å ta med skjerf til fuglahymnen fem minutter før kampstart.

- Til slutt mye om det viktigste, nemlig OPPMØTET og SYNGINGA på Kanari-Feltet og resten av Åråsen.

- OPPMØTET på Feltet har jo vært veldig bra i år, selv til storkamper å være. Det som var mest gledelig var at folk møtte opp så bra mot bånnlaget Sogndal. Et ellers glissent Åråsen ble lyst opp av et velfylt Kanari-Felt. Jeg sier det nok en gang :
    DET ER MINST LIKE VIKTIG Å MØTE OPP Å SYNGE PÅ DE SÅKALTE SMÅKAMPENE SOM MOT VIF OG RBK
    Et stabilt oppmøte på feltet er alfa og omega for om stemninga blir bra på resten av stadion.

- SYNGINGA har variert veldig mye i år, kanskje ikke så rart med tanke på hvor mye rart vi har fått servert på banen. Toppen kom mot RBK , mens bånn blei nådd i andre omgang mot bydelslaget.Stikkordet framover må her være på enkle sanger med trøkk. De som mener vi må variere mer har egentlig ikke skjønt en dritt. Vi må tørre å hamre videre og videre på sanger som VIRKELIG trøkker. Den nye " Kjempe, stolte LSK " er f.eks en kjempedrager av en sang som blir bedre og bedre jo lenger man drar den. På mine to besøk på derby i Roma og Stockholm det siste halvåret har jeg sett at her bruker man enkle sanger om igjen og om igjen.

Til slutt er det viktig å få fram hvilket ansvar som spesielt ligger på oss som ikke akkurat er 18 år lenger. Vi må dra opp stemninga sånn at de mange nye i KFL kommer skikkelig med på tribunen. En person kommenterte på VG-debatt at han vurderte å slutte å stå på Åråsen på grunn av " tøffe fjortiser" i KFL. For noe jævla nonsens. De problemene vi har hatt på bussene, puben og Åråsen i år har KUN vært forårsaket av folk på 25 år pluss. Jeg vil heller hylle de mange yngre som gir jernet for KFL i Tifo-gruppa, på kampene og også utenom i sine lokalmiljøer. Det er faan meg vi gamle grisene som må gå foran å synge. Undertegnede har nettopp fylt 33 år og jeg kan garantere at ALDRI kommer til å slutte å stå å synge på Åråsen. Leve lidenskapen på tribunene, til helvete med likegyldighet og sutring.
    KNUS STABÆK PÅ TRIBUNEN MANDAG 7. JUNI !!!

Vennlig hilsen Arild Myklebust !

PS ! HVIS NOEN HAR SKAFFET SEG GRATISBILLETT GJENNOM NORDEA ER DET MULIG Å BRUKE DENNE PÅ KANARI-FELTET
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Kristoffer
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 172

Det som også er jævlig viktig i morgen er at vi klarer¨å holde en sang gående i mer en to ganger. Jeg veit at det ikke er gjort i en sving, men prøv i allefall! Sanger som "Lillestrøm er de beste, heia heia heia kanaris!" burde bli hold kun inne på feltet i en slik kamp som denne i morgen. Og for guds skyld prøv og hold den lenge
    Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

Kommentar

• *LILLESTRØM SK*
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 166

Nå må vi dra i gang den der "Hammarby sangen", vis ikke er det noen sotnisser som gjør det før oss.
      Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

Kommentar

• Kristian
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2004
        • 690

Enig med at vi må holde på en sang lengre. Men ikke slik at det blir stress(?).

Anyway, så har jeg vært på ALLE hjemmekampene hittil i år, uten sesongkort :shock:

Kommentar

• Christer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 388

Opprinnelig skrevet av Kristian
          jeg vært på ALLE hjemmekampene hittil i år, uten sesongkort :shock:
          du er ikke alene om det..

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

J har vøri på ælle j å! dog med sæssongkort!
            ..................

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

sitter nå her i gult på jobben med ett gult skjerf som pryder monitorene mine i kontorlandskapet

sees på martin's snart folkens!
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Terje84
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Nov 2003
                • 127

Jepp, ses på martins kl 15.00 SENEST!
                Terje Bekkelund
                ----------------------
                For alle Kanaris i Bergen sjekk ut: