RB: Drømmeduo på bordet
Collapse
X
-
Får vi en av disse spillerene blir jeg veldig happy.
Vi er avhengig av en topp-keeper som kan redde oss på dårlige dager.
Og på andre siden av banen en som scorer mål ut av ingenting.
Hvis vi skulle være så heldige og få begge disse to, da er gullsjansene ganske store.Kommentar
-
Myre, Han kan erstatte Reitmaier..
Occean, trenger vi ikke vi har jo Haddad som vi kan kjøpe og Sundgot og Mifsud er ikke så værst dem heller..Kommentar
-
Veldig godt å lese slike innlegg når mørket kommer før jeg reiser hjem fra jobb. Fjøra er og blir en luring uten like.... Trur det foregår mye inne på kontoret hans om dagen. Ocean ogh Myhre er to spennende spillere, er litt mer usikker på Rushfeldt. Begynner å bli gammel og er ikke den gjennombrudhissige spilleren han var for Tromsø en gang. Det er leeenge til neste sesong så vi får bare sitte å glede oss!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fjøra sierJeg følger med på vibbene i supportermiljøet, der veldig mange navn kastes fram. Det jeg kan si til våre fans, er at vi skal ha muligheten til å handle uansett om en spiller blir tilgjengelig i november eller mars.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lpkKommentar
-
Får vi Thomas Myhre,noe jeg ikke tror,for alle spillere Lsk fronter de har lyst på går til andre klubber,så hadde vi tatt Gull neste år ,det er jeg helt sikker på og jeg er født pessimist(smart når man LSKer klubben)Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Hei du... Det skal vel diskuteres om Sundgot er bedre enn Rush. Jeg er en av de som syntes Gilbert er veldig god, men må si at Rush er hakket vassere. Men alder og lønn spiller også en viktig rolle. Rush har vel i utgangspunktet litt bedre fart og hakket vessere i muskler!Kommentar
-
Er ikke så veldig keene på noen av dem egentlig jeg. Myhre er god, men kommer til å stikke på første tilbud om å sitte på en benk i en engelsk klubb. Rushfeldt er over the top og er ganske lik Arild i spillestil og føler at vi ikke trenger en sånn type. Occean er god, men blir nok for dyr tror jeg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Hvis vi greier å stikke av med Occean og Myhre, og samtidig klare å beholde Koren og Stoffe så er vi med for fullt å kjemper om gull neste år.
Myhre er jo Norges beste keeper, og i Occean tror jeg vi kan få en spiss som scorer mål i kamper hvor vi spiller dårlig.Kommentar
-
Occean er jo en god spiss, men med Haddad, Sundgot, Mifsud og Myklebust ser jeg egentlig ikke helt hva vi skal med en til? Der har du 4 spisser som har potensiale til å bli toppscorer, Haddad og Myklebust har spesielt et stort utviklingspotensiale og kan bli farlige gode. Occean er en fabelaktig spiller, men alle som så kampen mot Molde så jo at nettopp Haddad er denne spissen som kan avgjøre en kamp på egenhånd med ekstreme mål. Mifsud er potensiell matchvinner med masse fart, Myklebust kommer til å bli god. Myhre er jeg for hvis Claus forsvinner, men ser gjerne at vi henter Jan Kjell Larsen for det, jeg tror han blir veldig god. Rune Jarstein er jo også ok :lol:Lauken er vår venn!Kommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Myhre er jeg for hvis Claus forsvinner, men ser gjerne at vi henter Jan Kjell Larsen for det, jeg tror han blir veldig god. Rune Jarstein er jo også ok :lol:Kommentar
-
Hvis Fjøra klarer å få Occean og Myhre til Lillestrøm, må han få jævlig mye skryt. :shock: Håper vi får begge. Occean er mye bedre enn Rushfeldt.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
Kommentar