Banner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pal
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 422

    Banner

    Ble det markert på noen måte i gårsdagens kamp mot Molde?
    hilsen pål
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    #2
    Opprinnelig skrevet av pal
    Ble det markert på noen måte i gårsdagens kamp mot Molde?
    Ikke det jeg fikk med meg! Var derimot et kult og digert banner med "Arild Sundgot - levende legende" på. Tror muligens det var Vestfold Kanaris sitt verk. Big up til dem som lagde det, uansett hvem det var. Nederst på feltet (dette så jeg ikke før Kanari-TV) var det et banner i sort, rødt og gult med "DANKE CLAUS!" på, muligens tifo-gruppa sitt verk. Regner med begge de involverte spillerne satte pris på markeringa!
    TS05 - Felt C

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #3
      Opprinnelig skrevet av andee
      Opprinnelig skrevet av pal
      Ble det markert på noen måte i gårsdagens kamp mot Molde?
      Ikke det jeg fikk med meg! Var derimot et kult og digert banner med "Arild Sundgot - levende legende" på. Tror muligens det var Vestfold Kanaris sitt verk. Big up til dem som lagde det, uansett hvem det var. Nederst på feltet (dette så jeg ikke før Kanari-TV) var det et banner i sort, rødt og gult med "DANKE CLAUS!" på, muligens tifo-gruppa sitt verk. Regner med begge de involverte spillerne satte pris på markeringa!
      Var VK som sørget for at den ble holdt oppe, men tror det var Rune og tifo gruppa som hadde lagd den...
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Opprinnelig skrevet av King_Raymond
        Opprinnelig skrevet av andee
        Opprinnelig skrevet av pal
        Ble det markert på noen måte i gårsdagens kamp mot Molde?
        Ikke det jeg fikk med meg! Var derimot et kult og digert banner med "Arild Sundgot - levende legende" på. Tror muligens det var Vestfold Kanaris sitt verk. Big up til dem som lagde det, uansett hvem det var. Nederst på feltet (dette så jeg ikke før Kanari-TV) var det et banner i sort, rødt og gult med "DANKE CLAUS!" på, muligens tifo-gruppa sitt verk. Regner med begge de involverte spillerne satte pris på markeringa!
        Var VK som sørget for at den ble holdt oppe, men tror det var Rune og tifo gruppa som hadde lagd den...
        Nei,Petter og Fritz som fikset dette. dette var trylt opp, mens den i front til Claus var LSK-Tifo sin.
        Uansett gledelig å se at tifoene begynner å holdes lenge nok oppe!

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Opprinnelig skrevet av Tony
          Nei,Petter og Fritz som fikset dette. dette var trylt opp, mens den i front til Claus var LSK-Tifo sin.
          Er det Petter eller Fritz som kan trylle? :wink: Neida, men var derfor jeg antok at det ikke var tifo-gruppa sin greie, i og med at den ikke var hand made. Men kanskje farlig å anklage VK for trykte tifoer, for der i gård'n blir vel ting ordentlig gjort!

          Opprinnelig skrevet av Tony
          Uansett gledelig å se at tifoene begynner å holdes lenge nok oppe!
          Ja, sånn kan det gå når man hyrer inn c-feltet.
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          Working...