INFORMASJON OM CUPFINALEN 2005 !

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    INFORMASJON OM CUPFINALEN 2005 !

    CUPFINALEN 2005
    LSK-MOLDE
    SØNDAG 6/11
    KL 1315 PÅ ULLEVÅL STADION

    Endelig er det klart for den STORE kampen på Ullevål stadion. Kanari-Fansen gir deg programmet for hele cupfinalehelga. Etter alt maset rundt finalen er det nå på tide å få fram positiviteten rundt det som skjer i og rundt KFL og LSK. Gled dere, kanaris !

    KAMPBILLETTER : Det kan være noen restbilletter igjen. Kontakt LSK-Shopen på tlf 64845630 for mer info.

    TRIBUNEORGANISERING PÅ ULLEVÅL :
    -LSK har som kjent fått hele Cola-svingen. Man bruker inngang 4, 6 og 8. Se på billetten hvilken inngang man skal bruke.
    -KFL har mellom 50 og 100 tribuneverter i svingen på kampdagen. Disse er delt inn i fem forsangerfelt på øvre og nedre del av Cola-svingen. Forsangergruppene er ansvarlig for starting av sanger, vi må for all del IKKE ha hundre klovner som skal starte hver sin sang. Les nøye hva som står på løpesedlene som blir delt ut når folk kommer på tribunen.
    - Det er NUMMERERTE plasser i hele svingen. Dette SKAL følges. KFL og LSK har organisert tribunen på et meget bra vis, sånn at man unngår store blanke felter der ingen synger. Folk kan være enige eller uenige i dette , men her må man følge opp det styret i LSK, styret i KFL, sanggruppa og Tifogruppa har blitt enige om.
    - Det er KUN ståplasser i øvre del av Cola-svingen. I nedre del av Cola-svingen håper vi også at alle står, men på en cupfinale må man ta noen flere hensyn enn vi vanligvis gjør på bortebane. Når kampen er i gang er det opp til oss alle å lage sånn stemning at alle blir med. Brann-fansen hadde få problemer med dette i fjor.
    - Ta med alt av utstyr på kampen, her må vi vise fram at vi er gule og svarte. Sangene skal uansett drønne fra vi kommer til vi drar.
    HAR DU NOEN IDEER TIL HVORDAN VI KAN FÅ BRA SYNGING 6. NOVEMBER ? Da kan du ringe Arild Myklebust på tlf 97531931. Anonyme innlegg på forum etc er til ingen nytte, bare så det er sagt.

    TRANSPORT : Det blir satt opp busser med avreise kl 1100 fra Alexander Kiellands gate i Lillestrøm 6/11. Bussbillettene kjøpes på følgende måte :
    - LSK-Shopen fram til kl 2000 fredag 4/11
    - Standen til LSK-Shopen på Martins fredag 4/11 fra kl 2000-2400
    - Standen til LSK-Shopen inne i teltet lørdag 5/11 og søndag 6/11.
    VIKTIG !!! Man må kjøpe bussbillett fortest mulig, en eller annen gang må vi jo bestille riktig antall busser. Vi håper flest mulig gjør unna bussbillettkjøpet før helga.Ring Tony Johansen på tlf 95028453 for mer info.
    Det er ikke salg av øl og brus på bussene.

    TIFO : Folket i LSK-Tifo jobber knallhardt for at det skal bli en bra Tifo på finalen.Man trenger spesielt mye hjelp på onsdag, torsdag og fredag før finalen.Ring Rune Kvalheim på tlf 93416133 for mer info.

    CUPFINALEFESTEN I LILLESTRØM FREDAG 4/11 TIL MANDAG 7/11 !!!
    Her er det bare å gjøre seg klar til TIDENES fest i Flisbyen. Privatfester er forbudt denne helga, her skal hvert sekund nytes sammen med tusenvis av andre fuglafans. Programmet er som følger :

    FREDAG 4. NOVEMBER : CUPFINALEVORSPIEL PÅ MARTINS FRA KL 2000-0300 !
    - Vi smeller i gang den store festen nøyaktig kl 2000 med en rungende SKÅL for fugla.
    - Det blir gratis inngang til kl 2200. Fra kl 1400-2400 er det billig halvlitere på Martins.Aldersgrensa er 18 år.
    - Fra kl 2000-2200 viser vi cupfinalen fra 1985 på storskjerm. Hvem kan vel glemme 4-1 over laget hele Norge nå hater ?
    - LSK-Shopen har en stand med salg av utstyr og bussbilletter.
    - Det blir fuglamusikk, visning av LSK-videoer,lydfiler med kanarisanger, konkurranser mm.
    MØT OPP TIDLIG PÅ MARTINS 4/11, FREDAGEN ER OGSÅ EN VIKTIG DAG I CUPFINALEHELGA !!!

    LSK-KAFE PÅ ÅRÅSEN LØRDAG 5/11 FRA 1100-1300 : Her blir det en spesialutgave av LSK-kafeen. Vi serverer gryterett, baguetter, vafler, brus og kaffe. Klokka 1200 er det duka for den siste treninga før finalen. La Uwe og gutta få merke støtten fra fansen på treninga dagen før dagen, kult med syngende fans på treninga. Etterpå går vi i samla flokk fra trening og ned til teltet.

    LØRDAG 5/11 OG SØNDAG 6/11 : STORT FESTTELT PÅ STORTORVET !
    Kanari-Fansen, LSK, Team Strømmen, Martins, Peppes, Klimt og Jekyll and Hyde har gått sammen om å lage DEN beste festen i Flisbyen noensinne. Her er noe av det som skjer disse to dagene :

    - Lørdag 5/11 åpner teltet kl 1300. Teltet er et oppvarma sirkustelt med plass til tusenvis av mennesker.Salg av øl, vin, brus, kaffe og mat. Langbord, ståbord og god plass. Aldersgrensa er 18 år.
    - Det blir en innsamlingsaksjon til inntekt for LSK-Unified. Gi så det monner til et lag som fortjener støtte.
    - LSK-Shopen har en egen stand inne i teltet. KFL vi ha stand både inne i teltet og like utafor. Her selger vi medlemsap i KFL for 2006 og cupfinaleutgaven av Humbug og Kanari.
    - Gjennom hele helga blir det vorspielmusikk ala Martins , lydfiler med kanarisanger, konkurranser, intervjuer, videoer på storskjerm etc.
    - KFL kårer årets spiller i LSK. Du kan stemme på en av standene våre fra kl 1400-2000 lørdag 5/11.
    - Klokka 1400 på lørdag er det klart for LSK-quiz.Denne quizen handler om LSK`s cupinnsats de siste 30 åra. Påmelding i teltet.
    - Fra kl 1600-1800 er det Team Strømmen-Asker på storskjerm
    - Fra kl 1800 blir det et stor LSK-show med intervjuer med gamle spillere, konkurranser, sanger mm.
    - LIVE : Øivind og Egil. Allsangkongene de luxe !
    Postgirobygget v Arne Hurlen. Fuglafan Hurlen veit hvordan man skal få i gang et publikum.
    Jahn Teigen. ENDELIG er kongen her. Når Optimist kommer er det bare å synge så høyt at folk hører oss i Rælingen !
    Farbror Flesk. Svensk partyband som får stemninga i taket.
    - Teltet stenger kl 2400. En aldri så liten søvn før søndagen er ikke å forakte.

    Søndag 6/11 åpner teltet kl 0800. Før bussavreise kl 1100 blir det livemusikk fra Øivind og Egil+ gutta bak cupfinalelåta.
    - Etter kampen er ferdig på Ullevål drar vi ca kl ?Ja, som man skjønner er det ikke helt enkelt å forutsi når bussene ramler hjemover til Lillestrøm denne dagen. Noe differensiert opplegg blir det ved seier kontra tap
    SEIER TIL FUGLA : Bussene kjører ned til Oslo sentrum ca ved Saras telt. Der vil vi marsjere en gedigen hær ned Karl Johan mens sanga skyller over hovedstaden. Vi går på bussen igjen ved OSLO S ( sjøsida ). Framme i Lillestrøm skal gutta etter planen kjøre i buss gjennom Storgata, for så å bli hylla på stortorvet i en åpen dobbeldekkers buss. Dette fordi ALLE da får muligheten til hylle gutta, ikke bare de i teltet. Dette skjer ca kl 1930.
    Hvis det skulle gå gærnt, som det f... ikke skal gjøre, blir marsjen gjennom Karl Johan og bussen gjennom Flisbyen kutta ut. Uansett skal gutta hylles på stortorvet ca kl 1930, ikke glem hvor kult det var på sølvfesten i 2001.
    - Etter kampen spiller bandet Blodsbrødre på scenen.Ryktet forteller om et band som leverer varene så det holder.
    - Spillera kommer til teltet utover kvelden.
    - Teltet stenger kl 2400. Festen fortsetter på Martins til kl 0300 mandags morgen. Da er det natta for de fleste.

    BILLETTPASS TIL BEGGE DAGER KOSTER KR 300,-. PASS FOR EN AV DAGENE KOSTER KR 200,.
    BILLETTPASS KJØPER DU PÅ MARTINS, LSK-SHOPEN, KLIMT, JEKYLL AND HYDE OG PEPPES PIZZA I LILLESTRØM.
    KJØP BILLETTER FORT, HUSK AT KFL KAN TJENE BRA PÅ TELTET HVIS DET BLIR EN SUKSESS.

    ALLE MED HJERTE I LSK BØR HA MØTEPLIKT I TELTET BEGGE DAGER. DETTE HAR VI VENTA PÅ I 13 ÅR !!!


    " LILLESTRØM I GULT OG SVART "
    LSK, Kanari-Fansen , LSK-Shopen og Lillestrøm Næringsråd ønsker å farge byen gul og svart under cupfinalehelga. Vi har delt ut et stort antall flagg til leiligheter i sentrum og Alexen, i tillegg har shopen gått rundt og solgt skjerf og flagg i butikkene i byen. Vi oppfordrer også alle til å flagge med LSK-flagg hele helga, enten man bor i Lillestrøm eller ei. Det er også viktig at folk går med LSK-effekter hver dag på skoler, arbeidsplasser, kjøpesentra mm. ALLE i området skal merke at Romerikes superlag er i finalen for første gang siden 1992.

    HUMBUG OG KANARI : Vi kommer ut med en meget bra spesialutgave av Humbug og Kanari cupfinalehelga. Her det stoff om fuglas cupbravader gjennom tidene. Den koster kr 20 og selges på KFL-standene i og utenfor teltet lørdag og søndag.

    -------------------------------------------------------------------------------------------

    MEDLEMSKAP I KANARI-FANSEN 2006
    Kanari-Fansen starter allerede nå medlemskapet for sesongen 2006. Vi skal har REKORDMANGE medlemmer i 2006.Gjennom hele 2006 blir det satt et helt annet fokus på medlemsarbeidet i KFL enn det har vært gjort før. Følgende ting er verdt å vite :

    HVA KOSTER DET ?
    - Medlemskapet koster kr 200 for de over 16 år og 100 kr for de under 16 år. Man kan også ha et såkalt familiemedlemskap til kr 400,-. Da kan man melde inn hele familien, forutsatt at alle bor på samme adresse. Navnene på ALLE må føres på innbetalingen.

    HVILKE FORDELER HAR DU AV ET MEDLEMSKAP ?
    - Du har mange fordeler med å være medlem i KFL 2006. Billigere inngang på Kanari-Feltet, billigere varer på Sportshuset, billigere turer med KFL, Humbug og Kanari gratis tilsendt noen ganger i året, billig drikke på Martins på kampdager mm. Vi kan også nevne at KFL får flere sponsorer enn noengang til neste år, noe som antagelig gjør fordelsmengden enda større.Den største fordelen av dem alle er at man er prioritert ved store kamper. KFL vil også neste år prioritere dem som betaler medlemskapet TIDLIGST på året hvis vi når store kamper. Når man tenker på kjøret rundt semifinalen og finalen er man vel rimelig ute og sykler hvis man venter med betalinga av medlemskapet i KFL.
    HVORDAN BETALER MAN MEDLEMSKAPET I KANARI-FANSEN ?
    - Du kan betale inn over nettbank, post eller bank. Husk å skrive navn og adresse med tydelige bokstaver.
    - Kanari-Fansen sender ut et cupfinaleskriv i uka før finalen. Der er det også med en innbetalingsblankett til KFL 2006.
    - Du kan betale kontant på LSK-Shopen i åpningstida.
    - Ring Jan Jensen på tlf 41020689 for mer info.

    VI VIL HA DEG SOM MEDLEM I KANARI-FANSEN 2006 INNEN CUPFINALEHELGA ER SLUTT !!!

    Før salget av billetter til finalen starta sendte vi ut et skriv til de medlemmene i KFL som fikk billett på KFL-kvoten. Et av kriteriene for å få billetter var at man meldte seg inn i Kanari-Fansen for 2006 INNEN cupfinalehelga var over. Man kan enten da bruke de "vanlige" metodene som nettbank etc eller melde seg inn KONTANT på følgende steder cupfinalehelga :
    - LSK-Shopen i åpningstida til Sportshuset fredag og lørdag.
    - KFL har to medlemsstander i Lillestrøm. Den ene ligger inne i teltet, mens den andre er like utafor teltets inngang. Standene har åpent fra teltet åpner til det stenger begge dager.
    KFL vil ikke drive noen sjekk på hvem som betaler medlemskapet i KFL av de som fikk billett på vår kvote. Dette tar vi som en tillitssak mellom organisasjon og medlemmer.
    - Vi håper selvsagt at alle andre utenom de som fikk billett til KFL-kvota melder seg inn innen cupfinalehelga.Få med alle fuglafans du kjenner inn i fanklubben vår.
    MELD DERE INN I KANARI-FANSEN NÅ !
  • guldhaug
    Medlem
    Møteplager
    • Apr 2005
    • 77

    #2
    Fy f... for et sinnsykt bra opplegg. SINNSYKT bra jobba av alle ildsjelene i KFL. Gleder meg til marsjen ned Karl J
    ..::TEAM SCOOTER::.. "Always Hardcore"

    Support UFC

    Kommentar

    • lp
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2003
      • 223

      #3
      Meget bra opplegg dette. Ser igjen ut til at dere har gjort en MEGET
      god jobb :!:

      det eneste jeg har å ''klage'' på er at denne infoen ble lagt ut litt sent.
      Hadde sluppet mange tråder av typen: ''nummererte plasser eller ikke''
      og '' Kan jeg kjøpe to pølser i et brød på finalen?''

      Men har forståelse for at det tar tid å sette sammen et såpas detaljert program.

      Så tusen takk for et meget bra program.
      Stå på gutta
      Skjetten gutta
      Wenche Myhre,
      "Muligens Hooligans" ;)

      Kommentar

      • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
        Utestengt
        • Sep 2005
        • 768

        #4
        Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Jeg gleder meg så sinnsykt til helga at jeg bare går rundt å skjelver!!
        Etter å ha lest dette programmet gleder jeg meg bare enda mer... Jeg bøyer meg i KFL støvet deres og sier bare: Fy F*** for en fest dette kommer til å bli

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Re: INFORMASJON OM CUPFINALEN 2005 !

          Opprinnelig skrevet av petter
          HUMBUG OG KANARI : Vi kommer ut med en meget bra spesialutgave av Humbug og Kanari cupfinalehelga. Her det stoff om fuglas cupbravader gjennom tidene. Den koster kr 20 og selges på KFL-standene i og utenfor teltet lørdag og søndag.
          Det er vel bare en ting og si, nemlig løp og kjøp. Mye press på folk for å bruke spenn på diverse ting om dagen, men dette nummeret bør du faen meg unne deg.

          Fritz sin redaktørering (bra ord!) er alene verdt 20 spenn, sleng på artois, ulfpulf, kvaliktetstida, RAS, Ronnie "The Runner" og alle de andre bra skribentene jeg har glemt, så skjønner dere tegninga.

          Blir bra oppvarming til medlemsnummeret som kommer i postkassa før jul.
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            • Nov 2003
            • 3360

            #6
            Advarsel: Jeg skal feste på lørdag'n!

            Søndag må jeg "jobbe"

            Kommentar

            • Franken
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2004
              • 1036

              #7
              Du verden! Mr. Mykle ringte akkurat for å forsikre seg om at jeg har ting klart til helga. For en service!
              Flyet går fra Værnes på fredag, faen som jeg gleder meg!

              Sees på fredag! Hilsen en som blir alene der nede... Så gjerne slå av en prat om du ser en stakkars som står å henger alene 8)
              Fra Baillsund

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av Franken
                Sees på fredag! Hilsen en som blir alene der nede... Så gjerne slå av en prat om du ser en stakkars som står å henger alene 8)
                No prob, ingen blir alene. Se etter den mest eplekjekke, breiale fyren i teltet, gå bort og si du heter Franken, da har du i hvert fall kontakt med meg.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Gullars
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2005
                  • 355

                  #9
                  Hei, jeg har lenge tenkt på å kjøpe et LSK balkongflagg, men bestemte meg nå for å ordne dette, kjørte ned på LSK shoppen, men de sa at de ikke hadde, og at de ikke hviste om de fikk inn igjen??? noen som vet noe om dette?

                  Man oppfordrer jo alle til å flagge, så det burde vært tigjenglige flagg?

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #10
                    Re: INFORMASJON OM CUPFINALEN 2005 !

                    Opprinnelig skrevet av petter
                    La Uwe og gutta få merke støtten fra fansen på treninga dagen før dagen, kult med syngende fans på treninga.
                    Det går rykter om at Husmor-Kanaris stiller med egen OH. 30x30 cm med sirlige broderinger. Prince Mild sørger for røykshow!

                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    livstidsdiktator for Husmor-Kanaris
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

                      #11
                      oooh knall opplegg!

                      men petter du nevnte ikke cirka tider for når band går på, på lørdag?
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av iL
                        oooh knall opplegg!

                        men petter du nevnte ikke cirka tider for når band går på, på lørdag?
                        Det er ikke offisielt ennå med tidende. Må vente i spenning. Men alt skjer jo fra 18-23,24 tiden med banda

                        Kommentar

                        • e.d
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2005
                          • 688

                          #13
                          glimrende opplegg. håper mange kommer på treninga på lørdag.
                          synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                          Kommentar

                          • A.Bilet
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 808

                            #14
                            Selges Humbug & Kanari på ullevaal???
                            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                            Twitter-bruker

                            Kommentar

                            • heidar
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2127

                              #15
                              Bergenkanaris venter bare på å fly hjem, eksamen forbigås i stillhet i år!!!!!
                              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                              Endelig er mørketida over.

                              Kommentar

                              • Bekkis
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 441

                                #16
                                Hvor mye koster ølen i teltet??

                                Kommentar

                                • Franken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2004
                                  • 1036

                                  #17
                                  50 NOK
                                  Fra Baillsund

                                  Kommentar

                                  • JhnY
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 975

                                    #18
                                    LSK-KAFE PÅ ÅRÅSEN LØRDAG 5/11 FRA 1100-1300 : Her blir det en spesialutgave av LSK-kafeen. Vi serverer gryterett, baguetter, vafler, brus og kaffe. Klokka 1200 er det duka for den siste treninga før finalen. La Uwe og gutta få merke støtten fra fansen på treninga dagen før dagen, kult med syngende fans på treninga. Etterpå går vi i samla flokk fra trening og ned til teltet.
                                    synes alle mann skal til åråsen å synge ut ehhh hvem? jaja alle mann til siste trening før finalen

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av JhnY
                                      LSK-KAFE PÅ ÅRÅSEN LØRDAG 5/11 FRA 1100-1300 : Her blir det en spesialutgave av LSK-kafeen. Vi serverer gryterett, baguetter, vafler, brus og kaffe. Klokka 1200 er det duka for den siste treninga før finalen. La Uwe og gutta få merke støtten fra fansen på treninga dagen før dagen, kult med syngende fans på treninga. Etterpå går vi i samla flokk fra trening og ned til teltet.
                                      synes alle mann skal til åråsen å synge ut ehhh hvem? jaja alle mann til siste trening før finalen
                                      Deeilig, synge på treninga. Blir konge. Tipper det tenner dem rimelig mye. :-)
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • Torolf
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 9574

                                        #20
                                        Cupfinalefesten

                                        Jeg har en kollega som er Molde-supporter. Han var på Martin's forrige helg og stortrivdes. Nå får han selvfølgelig besøk av en gjeng sambygdinger i cupfinalehelga. Han har lyst til å ta dem med til Lillestrøm på lørdag for at de skal få oppleve litt ekte fotballkultur. Mitt spørsmål er: Er Molde-supportere velkomne i teltet, eller er det forbeholdt Lillestrøm- og Strømmen-supportere?

                                        Kommentar

                                        Working...