INFORMASJON OM CUPFINALEN 2005 !

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #21
    Siste info før cupfinalen

    Busser på søndagen

    * Bussbilletter kan kjøpes frem til kl. 16.00 på lørdag på LSK-Shopen, Martins og i cupfinaleteltet. De som ikke har kjøpt innen da, er ikke sikret plass på bussene. De må bestilles på forhånd og man vi ta utgangspunkt i antall solgte bussbilletter.



    * Cupvorspiel på Martins fredag kveld fra kl. 20.00. Gratis inngang frem til kl. 22.00, billig drikke frem til midnatt. Ca. kl. 20.00 blir cupfinalen fra 1985 vist på storskjerm. I tillegg blir det diverse konkurranser og vakre mennesker i cupfinalepsykorus. LSK-Shopen vil også ha stand der det selges utstyr, helgepass, bussbilletter osv.



    * LSK-Kafé lørdag fra kl. 11.00 til kl. 14.00. Servering av varm mat, bagetter, kaffe, brus, kaker, vafler osv. Uwe Rösler og spillera spiser sammen med supporterne etter treninga. Viktig å møte opp. Uwe har personlig ringt KFL og sagt at han håper så mange som mulig kommer for å gire opp spillera.



    * Cupfinaleteltet. Husk å kjøpe billettpass på forhånd, ikke gå glipp av festen på søndag etter kampen. Med seier på Ullevaal blir det fort noen tusen ekstra som vil inn i teltet, så sikre deg inngang nå! Helgepass eller dagspass kjøpes på Martins, Jekyll & Hyde, Klimt, Peppes Pizza, LSK-Shop og Strømmen Storsenter.



    Kampen

    * KFL håper folk ikke legger seg for seint på lørdag og har en moderat oppvarming på søndag. Det er lagt opp til en knallbra organisering og det er viktig at folk følger løpesedler, oppfordringer og forsangerne. Nå har vi sjansen til å lage tidenes stemning på Ullevaal. Vi skal synge så høyt at vi blir like oppblåste i huet som Sponheims sjølbilde.



    Husk at dette skjer etter kampen:

    * Ved seier kjører bussene til Spikersuppa (nedenfor slottet, like ved Nationalteateret). Derfra går vi i samla tropp gjennom Karl Johan og ned til Oslo S, der vi går på bussene igjen. Bussene går deretter til Lillestrøm for feiring eller gravøl i teltet. Ca. kl. 19.30 kommer spillera til Stortorvet på Lillestrøm og da møter vi for å hylle våre helter. Skulle det skje at vi taper, går bussene rett til Lillestrøm etter kampen, spillerne møter for hyllest uansett resultat.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • King_Raymond
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4987

      #22
      Re: Cupfinalefesten

      Opprinnelig skrevet av Torolf
      Jeg har en kollega som er Molde-supporter. Han var på Martin's forrige helg og stortrivdes. Nå får han selvfølgelig besøk av en gjeng sambygdinger i cupfinalehelga. Han har lyst til å ta dem med til Lillestrøm på lørdag for at de skal få oppleve litt ekte fotballkultur. Mitt spørsmål er: Er Molde-supportere velkomne i teltet, eller er det forbeholdt Lillestrøm- og Strømmen-supportere?
      Høres ut som en sørgelig gjeng som heller vil være sammen med tusener av motstanderlagets fans enn å være sammen med sine egne. Jeg for min del ser helst at dem ikke kommer i teltet, men det er ikke jeg som bestemmer dette (tror jeg)..
      Ultras Felt C Lillestrøm

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4380

        #23
        Skulle gjerne vært på treninga i morgen, men noen må jo jobbe også! Er derimot rimelig klar for teltet på kvelden!
        ..................

        Kommentar

        • Kef1r
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 730

          #24
          jeg håper seriøst det blir en ordning i teltet ! jeg som er 15 år ! får faen ikke vært i det telte 1 minutt etter hva jeg har hørt og lest ! hva faen er dette for et opplegg ? det er VEELdig mange ivrige fans på alderen 10-17 år.. de får ikke være med å feire i telte ! skal vi stå uten for å se på det er så DÅRLIG .. jeg måtte bare få posta det et sted !


          :evil: :cry: Skuffet kanarifugl :cry: :evil:


          utrolig teit !

          Kommentar

          • Cruz
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 398

            #25
            Skuffelsen over å ikke komme inn i teltet kan jeg godt forstå.
            Men for all del ikke ta sinnet ut over KFL, LSK og de øvrige arrangørene... For å kunne gjennomføre et slikt arrangement og få det til å gå rundt er det helt nødvendig med skjenkebevilling og da er det norske lover og ikke "(det faens..) opplegget" som setter en stopper for deg og alle andre under 18... Jeg skulle gjerne sett det annerledes ved anledninger som denne, men slik er reglene per idag. Dessverre!

            Det er etter min mening også, så godt det lar seg gjøre, lagt opp til at alle uansett alder skal kunne ta del i cupfesten, blant annet ved at hyllesten av spillerne etter kampen ikke foregår inne i teltet.

            Jeg oppfordrer deg til å ikke la alderen din og Norges Lover legge en demper på finaleopplevelsen din, det vil du bare angre på. Dra på treningen i formiddag, følg toget tilbake til sentrum og føl på den forventningsfulle stemningen. Søndag drar du tidligst mulig til Lillestrøm og bare nyter sommerfuglene i magen og nervene. Og etter kampen vil du kunne vandre sammen med tusenvis av fugler gjennom Oslo, tro meg!! Deretter vil hele Fuglabyen være en stor fest og der kan ingen nekte deg å være...

            God cuphelg! Og forhåpentligvis tar det ikke 13 år til neste gang... Mitt tips er at vi ihvertfall er i finalen igjen i 2008 og da ses vi i teltet!!
            Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

            Kommentar

            • Kef1r
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 730

              #26
              joa .. men det er jo greit da jeg gleder meg som unge jeg er tenker på de folka i tifo ikke alle er over 18 der.. syns synd på de som må bli holdt "utenfor" teltet.. de er jo trosalt på ALLE kamper ! syns de skulle hatt av grensninger inne i teltet akkuratt som på konserten på Vigernes jordet. med Kent..

              men om det blir tap så blir det jo ikke like morro men vi vinner GARANTERT ! 8)

              Kommentar

              • _Fugl_
                Medlem
                Hoffnarr
                • Apr 2005
                • 42

                #27
                Vil det være noen mulighet for å få kjøpt bussbillett før avreise i morra? Kan se ut som jeg sliter med å få kjøpt før 4 i dag...

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #28
                  Tolket jeg Arild riktig i teltet i ettermiddag så var det utsolgt for bussbilletter, men jeg er ikke helt sikker. Kanskje mulig å få kjøpt noen ved teltet i kveld.
                  Uansett blir det 20 leddbusser og 18 vanlige busser....

                  mvh
                  Gammer`n
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • gulf
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Oct 2005
                    • 210

                    #29
                    Jeg vet om flere som trenger billetter til bussene, det må da være åpent for å kjøpe billett på kampdagen?

                    Kommentar

                    • ErikB
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 360

                      #30
                      Det er jo dette turgruppa sliter med hver jævla gang!
                      Hvordan skal man vite hvor mange busser som må bestilles hvis alle kommer på avreisedagen og skal kjøpe billett??
                      Hvis man vet man skal være med er det vel ikke så vanskelig å kjøpe på forhånd.
                      Og er det vanskelig å få kjøpt, er det alltid mulig å ta en telefon.

                      -erik
                      Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                      Kommentar

                      • gulf
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Oct 2005
                        • 210

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av ErikB
                        Det er jo dette turgruppa sliter med hver jævla gang!
                        Hvordan skal man vite hvor mange busser som må bestilles hvis alle kommer på avreisedagen og skal kjøpe billett??
                        Hvis man vet man skal være med er det vel ikke så vanskelig å kjøpe på forhånd.
                        Og er det vanskelig å få kjøpt, er det alltid mulig å ta en telefon.
                        Ser absolutt poenget ditt, men til en kamp av dette kaliberet vil jeg tro det kunne gå an å hyre inn noen ekstra busser i tillegg til de forhåndskjøpte billettene.

                        Kommentar

                        • Franken
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1036

                          #32
                          Jaja, det ble faen meg tap. Uansett har jeg hatt en bra helg, noe som KFL kan ta mye av æren for. Flott telt og proft opplegg hele helgen gjennom. Takk til dere alle som har stått på for å gjøre helgen til en fest. At spillerene ikke ville være med på festen, får stå på deres regning.

                          Og med det samme vil jeg komme med en liten utblåsing. Denne karen som fikset billetter til oss som kom langveisfra, klarte faen meg å gi meg feil billett. Eller, om det var feil vites egentlig ikke, uansett havnet jeg på langsiden! Ja, jeg skulle lest på billetten da jeg kjøpte den, men trodde han hadde kontroll. Så da fikk jeg bar sitte på øvre Postbank, og se ned på dere som sang. Jævlig trist faktisk!
                          Heldigvis hadde jeg dama til Powell ved min side. (regner med det var henne). Hun var såpass pen og ivrig Fuglafan, at det ble et lite plaster på såret... Men ja, det var kjipt å ikke få stå sammen med dere!!

                          Takk for en bra helg, tross alt!
                          Fra Baillsund

                          Kommentar

                          Working...