Opprinnelig skrevet av ChriZza
billetter til cup-teltet
Collapse
X
-
Jeg er vel en de som har vært litt kritiske her på forum da hovedsaklig ang billettsalget, men det har vel egentlig bare vært flisespikkeri fra min side da :oops: . Alt i alt syntes jeg at KFL sine tillitsvalgte har gjort en gjævlig bra jobb. Det er sisnsykt mye som skal på plass på kort tid siden det ikke er mulig og planlegge noe slikt før man faktisk har kvalifisert seg til finalen. Det vil aldri være mulig og gjøre alle til lags. Sånn er det bare. Nå nærmer vi oss helga og det er et kjempeopplegg som ligger forran oss. Detta ser ut til og bli kjempe morrro Tusen takk til alle dere som har stått på for og gjøre detta til en super cuphelg klappp¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Jeg synes dette er akkurat det samme som med obligatorisk supporterutstyr. På alle årets matcher har det vært en kanaripris på 39,-, men nå i cupfinalen har plutselig prisen gått opp 30%.
Men det er greit det. Jeg skal ikke klage, og gjør heller som folk sier her - handler:
Jeg kjøper ganske enkelt min første øl på lørdag nærmere kl. 19 enn kl. 14 som jeg først hadde foresett meg.
Forøvrig anser jeg ikke dette som kritikk mot mot noen av de ildsjelene, samt LSK, som har lagt ned masse tid i planleggingen. De tror jeg de skjønner selv også.
Det er snarere et spark til de kommerse aktørene som trykker på i bakgrunnen.
Glenn, fattig student.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Lillestrøm KirkeOpprinnelig skrevet av FridtjofBla bla, dyrt, fy, fysj, bla.........Er det virkelig nødvendig at jeg presiserer at jeg også gleder meg til helga? Virker som folk ikke skjønner dette.
Opprinnelig skrevet av GlennForøvrig anser jeg ikke dette som kritikk mot mot noen av de ildsjelene, samt LSK, som har lagt ned masse tid i planleggingen. De tror jeg de skjønner selv også.
Det er snarere et spark til de kommerse aktørene som trykker på i bakgrunnen.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Ok. Jeg har ikke lest hele tråden, sjelden jeg orker gå gjennom alle innlegg i en lang diskusjon (skyt meg!).
Hvis det er riktig at teltet koster 1,2 mill, så må man hente andre steder. Man kan jo ikke regne med at man fyller hele teltet.
Da kan jeg forstå en høyere ølpris.Kommentar
-
Som dere alle har skjønnt er ikke jeg noen taltsmann for KFL, men jeg kan vel bekrefte, ut i fra informasjonen som er offentliggjort, at ja, teltet stenger 24.00 natt til søndagIngen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennOk. Jeg har ikke lest hele tråden, sjelden jeg orker gå gjennom alle innlegg i en lang diskusjon (skyt meg!).
Hvis det er riktig at teltet koster 1,2 mill, så må man hente andre steder. Man kan jo ikke regne med at man fyller hele teltet.
Da kan jeg forstå en høyere ølpris.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fridtjof
Og så over til dagens spørsmål i økonomisk filosofi: Er øl et nødvendighetsgode?
Er det forresten noe som heter nødvendighetsgode?????------eLSKe-------Kommentar
-
SPØRSMÅL:
Har 2 smågutter (8 og 12år) som gjeeeeerne vil en tur i teltet. Er det 18års grense hele helga, eller er det mulighet å ta m smågutta innom? Skjønner at det ikke er no' særlig barnevennlig etter 20.00, men tenkte på dagen enten lørdag eller søndag..
Anyone??Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fruaSPØRSMÅL:
Har 2 smågutter (8 og 12år) som gjeeeeerne vil en tur i teltet. Er det 18års grense hele helga, eller er det mulighet å ta m smågutta innom? Skjønner at det ikke er no' særlig barnevennlig etter 20.00, men tenkte på dagen enten lørdag eller søndag..
Anyone??LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Teltet er i ferd med å reise seg på torvet nå... Dette blir knall, selv om teltduken har fargene til et visst lag som ble seriemester... :lol:
mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
.. og cupfinaleflaggene begynner å vaie oppover Alexen og alle andre steder på Romerike. Har du flagg, heng det ut NÅ!
-okb!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okb.. og cupfinaleflaggene begynner å vaie oppover Alexen og alle andre steder på Romerike. Har du flagg, heng det ut NÅ!
-okb!Kommentar
Kommentar