Kunne ikke vært mer enig. Så slipper vi cupfinalemas rundt omkring i sentrum. Vi kjører bydel!
Pub i Oslo sentrum søndag morgen
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av OlaJeg stemmer for følgende:
1. Collet's Cafe
2. Cafè Aabel
3. Highbury
I den rekkefølgen. Men alle tre er gode alternativer.
OsloFugl :lol:Kommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OsloFuglOpprinnelig skrevet av OlaJeg stemmer for følgende:
1. Collet's Cafe
2. Cafè Aabel
3. Highbury
I den rekkefølgen. Men alle tre er gode alternativer.
OsloFugl :lol:BølerkanarisKommentar
-
Å samles helt ute på st. hanshaugen blir litt for usentralt, sentrum er helt klart å foretrekke. Som nevnt før her, så bør vi jo sette litt farge på byen før matchen vi også.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaMen søndag formiddag er det mest rasjonelt for meg å møte på en pub i Oslo. Jeg er litt lat av meg, skal sikkert sove til 11-12, og da gidder jeg ikke ut på reisefot.hilsen pålKommentar
-
Ikke for å ødlegge for mye, men dere er klar over at utesteder må ha disp for å servere øl før klokken 12 på søndager???
Teltet åpner vel kl åtte og der er bevilningen hvertfall i orden.
Kjedelig om alle møtes f.eks på andys og må drikke lett øl og brus :P :P
Invicta
Ingen er større en klubben
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av palSove til 12??? Husk at kampen BEGYNNER 13.15!!Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Da har jeg ringt Cafe Abel ved Ullevål og Andys i Stortingsgata. Begge sa de åpna kl 12.00. Dette pga lovverket etc etc...
Cafe Abel venta fullstendig kaos pga mye folk.
Dermed er spørsmålet om det i det hele tatt er noen steder i Oslo som har disp til ølservering før kl 12 søndag morgen?
Så da blir det kanskje toget til Lillestrøm og buss til Ullevål likevel :shock:
OsloFuglKommentar
-
Er det noen som vet steder som er åpne i Oslo før 12.00 i morgen?
Vi har vel allerede konkludert med at Collett åpner 12.00.
Grunnen til at undertegnede sikter seg inn mot St.hanshaugen er:
1. En kompis bor der
2. Det bor mye fugle-folk i området
3. Gangavstand til mattaModerate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar