Lite cupstoff i media

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hoyt
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 2850

    Lite cupstoff i media

    Jeg legger merke til at i norges 2 største aviser, VG og Dagbladet er det kun en reportasje om cupen, enda det kun er 3 dager til finalen. Har også gjort en notis om at det ikke vil være noe cupfinaleshow på tv denne helga. Synes det er for dårlig foran en så publikummsretta kamp.
    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
    - Nosa
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    #2
    Helt enig, men jeg tror at det ikke har vært noe cupfinalshow de siste årene...
    Det var vel når NRK sendte finalen at dette var en tradisjon...?

    Ellers altfor lite stoff i media...
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no

    Kommentar

    • gj
      Seniormedlem
      • Nov 2003
      • 3360

      #3
      Synes vi er på tv hver dag, jeg!

      Kommentar

      • kulfugl
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 256

        #4
        var hvertfall en artikkel om khaled mouelhi i tv2-sporten i dag hvor det var fokusert på at han fikk nok næring nå før finalen - i og med at han nettopp hadde hatt ramadan
        Forza fugla!

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #5
          Cupen er dessverre ikke like populær som den var for noen år siden. Tilskuertallene i cupen er synkende, og media skriver mindre om den.

          Molde er jo heller ikke det mest sexy laget som kan spille i en finale akkurat...
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Dette understreker bare VG og Blabladets rolle som rompeslikkere og propagandaorgan for et visst jævla bydelslag som ikke en jævel som kan noe om fotball bryr seg en dølt om. Men uteliggere trenger jo tabloid som soveunderlag og tennmateriale, så hvorfor da ikke en avis full av stoff om Kålenga Norges søpleklubb nr. 1 og Oslos skam til å tørke seg bak med?

            1-2 dager kommer de allernådigst til å gi finalen omtale, for å selge noen blekker mer i Akershus og Møre/Romsdal.

            Var det noen som hadde forventet en god og fyldig dekning av fotballkamper i disse blekkene?? Glem det.

            Les Aftenposten evt Romerikets Blad
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #7
              Aftenposten er jo mye mer enga-avis enn VG!!

              Kommentar

              • pondus73
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 612

                #8
                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                Molde er jo heller ikke det mest sexy laget som kan spille i en finale akkurat...
                Det er nok ikke vi heller i øynene på de fleste andre enn oss som eLSKer klubben vår. Det må vi bare innse at er sånn, iallefall en stund til?!
                :lol:
                ------eLSKe-------

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7080

                  #9
                  Irriterende, men ikke uventet at cupfinalen blir boikottet av rennesteinspressa fra hovedstaden. Hadde det vært Vålerenga-Molde ville vi hatt fire-fem helsider daglig i uka før kampen. Latterlig. Tabloidpressen er ikke kvalifisert til å tørke meg bak.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • christoffer
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2004
                    • 326

                    #10
                    Vil bare si at 70 % av sports-journalistene i Aftenposten og Vg har Lillestrøm som sitt lag...

                    Det er ikke så rart Enga for flere spalte-sider enn oss? DEm har ligget på toppen i hele år, mens vi har ligget jevnlig 5-6 poeng etter..

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av christoffer
                      Vil bare si at 70 % av sports-journalistene i Aftenposten og Vg har Lillestrøm som sitt lag...
                      For en latterlig påstand!!

                      Kommentar

                      • McGuffy
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 5099

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av christoffer
                        Vil bare si at 70 % av sports-journalistene i Aftenposten og Vg har Lillestrøm som sitt lag...
                        Mange vil vel mene at jeg tar for hardt i nå, men nå MÅ jeg få lov til å kalle deg en idiot!

                        Kommentar

                        • Marianne
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 179

                          #13
                          Mediene skriver om det som gir flest lesere/seere, og i år er faktisk ikke det cupfinalen, LSK-Molde er ikke så altfor interessant for folk flest... Den er forferdelig interessant for oss som holder med ett av lagene og helst hadde sett det ikke ble skrevet om noe annet i avisene i det hele tatt for tiden, men den er nok fryktelig uinteressant for veldig mange andre. Det er vel ikke tilfeldig at de har så store problemer med å selge ut sponsorbillettene som de har hatt i år. Helt vanlig er vel ikke det?

                          Kanskje hadde det vært mer stoff om det hadde vært Vif-Molde, men da ville det faktisk også vært interessant for mange flere, hvor irriterende det enn er å måtte innrømme det...

                          Kommentar

                          • Flisby`n
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 312

                            #14
                            Prosentandelen er jeg usikker på, men tidligere undersøkelse i avisredaksjonene har faktisk vist at det er en overvekt av Lillestrømsupportere i de ulike sportsredaksjonene i oslo-avisene.

                            At dette ikke slår ut en haug av positiv LSK omtale er vel for at dette nærmest funker motsatt. De blir mer kritiske i sin skriving for ikke å bli mistenkt for skjult agenda.
                            En kjeeempescoring av tommy!!

                            Kommentar

                            • fotball_marthe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1069

                              #15
                              Må bare få lov til å su at noen av komentarene her var kjempe morsomme!! 8) :!:
                              Kjempe bra beskrivelse av møkkalaget fra en drittbbydel i oslo!
                              P.S jeg bor ikke så langt unna,men kunne øsnke jeg ikke gjorde det!Oslo er en møkka by!
                              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                              Kommentar

                              • MoBee
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2004
                                • 958

                                #16
                                TV2sporten

                                Det ble vist et refreng av videoen på slutten av sporten på TV2 nå. Molde har jo bare brukt en reklamesang... "knekke nøtter" fra AKER-gruppen. Syns uansett at det er viktig å ha noe orginalt jeg da, uansett om det er superkvalitet på videoen eller ikke...

                                Kommentar

                                • Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av christoffer
                                  Vil bare si at 70 % av sports-journalistene i Aftenposten og Vg har Lillestrøm som sitt lag...

                                  Det er ikke så rart Enga for flere spalte-sider enn oss? DEm har ligget på toppen i hele år, mens vi har ligget jevnlig 5-6 poeng etter..
                                  Så det du mener er att den engasleikinga i media er noe som har begynt etter at søppla havnet i toppen? Mener å huske at det laget har fått overdreven oppmerksomhet fra media uansett hvor på, og på hvilken(1. div, hahaha) tabell de har figurert.

                                  Når det er sagt synes jeg tv2 har hatt en del bra lsk stoff denne uka.
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

                                  Even Nordlien

                                  Kommentar

                                  • Hamburg & Kanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 3006

                                    #18
                                    Kålenga Jo-Jo og kokoss lag blir jo dynget ned med omtale uansett hvor ræva de spiller. Det har ikke med sport å gjøre, men en ultrateit myte om all den søpla og innflytterne som bor i møkka-bydelen som ikke joina BUL men som landet i rennesteinen i stedenfor
                                    LSK Norges beste lag

                                    Kommentar

                                    Working...