Fjøra med psykologisk spill før finalen
Collapse
X
-
Han skal skyte langt for å kunne legge presset over på Molde. Vi er vel prosentmessig ganske store favoritter. Jeg har trua og er ganske sterk i troen på seier - fordi vi er hakket bedre/vassere en Molde. -
Opprinnelig skrevet av PaddisHan skal skyte langt for å kunne legge presset over på Molde. Vi er vel prosentmessig ganske store favoritter. Jeg har trua og er ganske sterk i troen på seier - fordi vi er hakket bedre/vassere en Molde.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
200 % sjanse for at hOhr F***a kommer til prøve å legge seg innenfor 16 meteren vår, de få gangene møkkalag MFK kommer så langt opp i banen.
Håper dommeren har vært innen Krigh Optikk etter krigen, eller ligger vi tynt an
Litt drøyt av avisen å kalle hOhr for "tekniker" synes jeg. Robbie Koren er en tekniker, hOhr er en j&%¤a KYLLING !LSK Norges beste lagKommentar
-
ironisk.Det kommer i såfall ikke klart frem i artikkelen.
Men er det ikke en litt oppbrukt greie å drive å "spille opp" motstanderen?
Synes det er både kjedelig og lite smart. Det eneste som kan komme ut av dette er at motstanderen irriterer seg og dermed tar ut det beste av seg sjøl.Kommentar
-
Ironi kan være vanskelig å skjønne når det står skrevet et sted.
Vi får be VG gutta legge på et lite '' sier fjøre med et glimt i øye''
Fjøra sender vel bare et lite spark i retning kvalikk gutta i molde.
Lese tabell er en av de tingene jeg er sikker på at Fjøra kan etter et langt fotball liv 8)Skjetten gutta
Wenche Myhre,
"Muligens Hooligans" ;)
Kommentar
Kommentar