To dager igjen...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5099

    #21
    Opprinnelig skrevet av Glenn
    Snakkes på mandag!
    Jasså, skal du bort i helga ?

    Kommentar

    • Supermann
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 433

      #22
      Er vel jobben han kobler ut helt til Mandag vil jeg tro, eller, vil jeg håpe!
      Ultras Felt C
      www.ultrasfeltc.com

      Kommentar

      • Cruz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 398

        #23
        Snart bare et døgn igjen...

        Nervene ligger tjukt utenpå meg, men overtro gjør meg sikker på seier. Etter å ha overvært semifinalene både mot Brann, Bryne og Lyn ringside er det noe som sier meg at jeg har dårlig innflytelse på Fugla i cupen... Men jeg kan berolige dere alle med at jeg i år befinner meg fastlåst i de forente amerikanske stater (var ikke på Åråsen mot Søpla i semin heller, hvilket styrker overtroen..).

        Er max misunnelig på dere som får oppleve finalen på kloss hold, men trøster meg med at jeg ser på vinnersjansene som vesentlig større når jeg oppholder meg her. Kampen skal følges på en skrøpelig nettlinje klokken 6.15 om morgenen og jeg tipper jeg er ganske alene om å være gulkledd og full og synge "Pokalen skal hjem" klokken 8 søndag morgen!!
        Gleder meg som en unge...

        Lykke til alle sammen og nyt helgen!
        Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

        Kommentar

        • Chessheim-kanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1022

          #24
          Opprinnelig skrevet av Cruz
          Snart bare et døgn igjen...

          Nervene ligger tjukt utenpå meg, men overtro gjør meg sikker på seier. Etter å ha overvært semifinalene både mot Brann, Bryne og Lyn ringside er det noe som sier meg at jeg har dårlig innflytelse på Fugla i cupen... Men jeg kan berolige dere alle med at jeg i år befinner meg fastlåst i de forente amerikanske stater (var ikke på Åråsen mot Søpla i semin heller, hvilket styrker overtroen..).

          Er max misunnelig på dere som får oppleve finalen på kloss hold, men trøster meg med at jeg ser på vinnersjansene som vesentlig større når jeg oppholder meg her. Kampen skal følges på en skrøpelig nettlinje klokken 6.15 om morgenen og jeg tipper jeg er ganske alene om å være gulkledd og full og synge "Pokalen skal hjem" klokken 8 søndag morgen!!
          Gleder meg som en unge...

          Lykke til alle sammen og nyt helgen!
          det er godt å høre at du tar den helt ut, selv om du ikke får være med akkurat der det skjer da! du får det nok moro ravende rundt på egenhånd også du :lol:

          jeg skal følge ditt eksempel når jeg starter på mine tre år i nederland!
          mvh Lsk's nye fysioterapeut

          Kommentar

          • Cruz
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 398

            #25
            Hvor enn man er i verden, hjertet vil alltid være i Lillestrøm!!
            Fra legenden Tommy Lund til legenden Arild Gilbert Sundgot - 1000 kamper i toppen

            Kommentar

            • Supermann
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 433

              #26
              Synd for deg at rettighets havende kanal for finalen er TV2, da deres webspiller presterte svært dårlig i mitt favør under seriekampen mot Kamma tidligere i høst :\

              Håper på det beste. Unner ingen å gå glipp av denne kampen!
              Ultras Felt C
              www.ultrasfeltc.com

              Kommentar

              • LSK-forever.tk
                Medlem
                Hoffnarr
                • Sep 2005
                • 48

                #27
                Jeg gleder meg jeg!!

                Kommentar

                Working...