Molde har visst planer om å dele ut 6000 klappere til vg svingen
Klappere på cupfinalen?
Collapse
X
-
Uansett om de bruker de, så er det ingen som hører de uansett, på grunn av oss :wink:Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.com -
Hva med at vi også får oss klappere?
-okb! - som er ironiskKommentar
-
Hvorfor ikke heller prøve store cymballer?
-okb!Kommentar
-
Hvis man leser litt i linken tony la ut, ser det ut som molde gutta mener det samme som oss om klappere..
Er dette noe klubb ledelsen kjører igjennom uten å høre med fansen først?
Er glad Kfl har en god dialog med Lsk så vi slipper denne dritten.
Var det ikke ham kam som hadde klappere når vi var der?
kanskje molde burde ha fått med seg at fansen der ble rimelig forbanna...
Klapp med hva dere vil. Vi skal SYNGE høyere!!!!Skjetten gutta
Wenche Myhre,
"Muligens Hooligans" ;)
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av okbHva med at vi også får oss klappere?
-okb! - som er ironisk
Men dette er helt idiotisk.
Heldigvis er der flere på forumet dems som sier at dem ikke skal ha det med.
Klappere er VG...LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av lpk.
Var det ikke ham kam som hadde klappere når vi var der?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av lpk.
Var det ikke ham kam som hadde klappere når vi var der?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Og før noen begynner å sammenlikne tromma med klappere skynder jeg meg å si at tromma er der for å få folk til å synge mer og høyere mens klappere er der for å få folk til å slutte å synge.Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Vegar HjermundrudOg før noen begynner å sammenlikne tromma med klappere skynder jeg meg å si at tromma er der for å få folk til å synge mer og høyere mens klappere er der for å få folk til å slutte å synge.
Det er viktigst...
Men samstemte er viktig...eLSKe i gode og onde dager....eLSKe til døden skiller oss av....å eLSKe er inge hobby, det er en livsstilKommentar
-
klappere wtf haha .. det er jo bare teit jeg er ikke voksen en gang.. men klapper bedre enn de "hjelptilåklappe" tinga
fint at de beviser at de ikke er noe da.. folk kritiserer jo oss for tromma. er passe teit.. spesielt fra brann.. de skreiv drit mye dritt om tromma vår så neste tv kamp fra brann hørte jeg en tromme
alle ser opp til ossKommentar
-
-
Dere som var edru nok til å huske Briskeby og klappedritten... Elska, forhatte fikk sin dåp samma dagen. Moro å se at hamarfolket likte Forza. Var forresten en tur innom forumet til briskebybanden og kikka litt dagen etter matchen. Der kunne man lese at de sannsynligvis var mer forbanna på klappera enn oss. Vekk med dritten. La dem ha det for seg sjøl. Hadde passa bra i fredrikstad. Rosa VG-luer og klappere. Gutta på tur! klapppLever etter laga regler hipp som happKommentar
-
Opprinnelig skrevet av KratterEr ganske frustrerende... MFK mener visst at det skaper stemning :? :shock:
Krattet blir hvertfall å se uten klappere. Men ser ikke bort ifra at den kommer til å bli flittig brukt på øvre.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar