Hvorfor skal en så marginalt interessant kamp som cupfinalen i damefotball få lov til å herpe matta på Ullevål dagen før den ordentlige cupfinalen? Sitter og titter litt på kampen, og med drittværet som er i Oslo nå er det snart bare et digert gjørmehøl igjen midt på banen. Og vi er enda ikke ferdige med første omgang. Jeg våger ikke tenke på hvor ræva banen kommer til å være i morra. Hvorfor kunne de ikke spilt denne kampen på Bislett eller en annen bane?
Med fare for å virke som en sjåvinistisk dust:
Collapse
X
-
skulle heller ha hatt tufte på ullevål og jentene innendørs..
.. men de stygge enga folka hadde vel ødlagt matta merVi skal til cup-finale
og ta pokalen hjemKommentar
-
Jeg fåreslår at finalen flyttes til Fort Åråsen!
Har allerede vist min frustrasjon i dette temaet, og må si jeg er dypt skuffet.
Håper stallen vår har knotter av stål!
(Ja, jeg vet det rimte! :lol: )
Supermann, som starter oppladningen om få timer, Skål!Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Supermann Skrevet: 21:15 - Lørdag 05 Nov 2005 Tittel:
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg fåreslår at finalen flyttes til Fort Åråsen!
Har allerede vist min frustrasjon i dette temaet, og må si jeg er dypt skuffet.
Håper stallen vår har knotter av stål!
(Ja, jeg vet det rimte! )
Supermann, som starter oppladningen om få timer, Skål!
hehe... jeg tror det kanskje blir litt liten plass :wink:
dytte inn 25.000 på en vårt lille fort :roll:
fritt for og velge damene som skal stå foran meg først 8)Kommentar
-
Kamplespene og Nepeknollene i NFF har innsett at eneste mulighet Hareide og rompefreserne hans har får å slå Tsjekkia, er hvis vi spiller på en potetåker i minusgrader der en B-52 nettopp har dumpet noen tonn TNT
Damefinalen skulle selvfølgelig vært spilt på Nadderud, slik at det laget som spiller mest langs bakken og har debeste og mest tekniske spillerne hadde kommet til sin rett i Herrefinalen=LSKLSK Norges beste lagKommentar
-
Hadde NØFF hatt litt vett, så hadde de enten lagt dame- og herre finalen til 2 forskjellige helger, eller aller helst på 2 forskjellige stadioner..
Banen i dag var en skam - og dette skal liksom være nasjonalarenaen vår?LasseNKommentar
-
Cupfinalen kvinner - Bislett stadion lørdag.
Cupfinalen herrer - Ullevaal stadion søndag.
Det kan da umulig være vanskelig å få til noe sånt?!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av theriksenCupfinalen kvinner - Bislett stadion lørdag.
Det kan da umulig være vanskelig å få til noe sånt?!
Men i disse likestillingstider, vet du
Hipp hurra for sosialdemokratiet.......... :roll:Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariDamefinalen skulle selvfølgelig vært spilt på Nadderud, slik at det laget som spiller mest langs bakken og har debeste og mest tekniske spillerne hadde kommet til sin rett i Herrefinalen=LSKMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Eksil-kanariOpprinnelig skrevet av theriksenCupfinalen kvinner - Bislett stadion lørdag.
Det kan da umulig være vanskelig å få til noe sånt?!
Men i disse likestillingstider, vet du
Hipp hurra for sosialdemokratiet.......... :roll:
NEI TIL KJERRINGFOTBALL PÅ ULLEVAAL!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hOpprinnelig skrevet av Turbo[b--->Jenta<---[/b]]NEI TIL KJERRINGFOTBALL PÅ ULLEVAAL!!Kommentar
-
Føler ikke at skylden skal legges på Team-Strømmen og Asker når det gjelder baneforholdene på Ullevaal. Vi legger istedenfor all skylda på de helvetes Vålerenga- og Lynspillerne som ikke klarer å bygge sin egen stadion og derfor skal ødelegge for alle andre!!!
Må være kjipt å være i en klubb uten eget hjem! Glad vi har Fort-Åråsen!
Så forresten at Vålerenga vurderer stadion ved Østbanehallen, kan de ikke bare si at de vurderer Plata??!! :shock:*BRASSEBERGET*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. HopperstadSå forresten at Vålerenga vurderer stadion ved Østbanehallen, kan de ikke bare si at de vurderer Plata??!! :shock:
Plata Plaza
Plata Stadium
Hvilket navn velger dem ?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. HopperstadFøler ikke at skylden skal legges på Team-Strømmen og Asker når det gjelder baneforholdene på Ullevaal. Vi legger istedenfor all skylda på de helvetes Vålerenga- og LynspillerneKommentar
-
-
Opprinnelig skrevet av TurboJentaOpprinnelig skrevet av Mr. HopperstadFøler ikke at skylden skal legges på Team-Strømmen og Asker når det gjelder baneforholdene på Ullevaal. Vi legger istedenfor all skylda på de helvetes Vålerenga- og LynspillerneKnurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. HopperstadFøler ikke at skylden skal legges på Team-Strømmen og Asker når det gjelder baneforholdene på Ullevaal. Vi legger istedenfor all skylda på de helvetes Vålerenga- og Lynspillerne som ikke klarer å bygge sin egen stadion og derfor skal ødelegge for alle andre!!!
Må være kjipt å være i en klubb uten eget hjem! Glad vi har Fort-Åråsen!
Så forresten at Vålerenga vurderer stadion ved Østbanehallen, kan de ikke bare si at de vurderer Plata??!! :shock:
Men det er fare for at dette kommer til å gjenta seg i noen år fremover, med cup-finalen midt i beste høstvær-tid. Er som å be om å få litt regn.
NFF burde ha skjønt det her for mange år siden.
Men selv om matta var ræva, så trenger ikke spillerne våre gi opp og spille ræva også.
Mener å ha lest noe om at NFF ikke kan kjøpe inn nytt ferdig gress flere ganger i løpet av året, slik som store internasjonale klubber, på grunn av måten de har lagd banen....vel, dårlig planlegging og dårlig unnskyldninger spør du meg.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
Kommentar