Herregud jeg river av meg håret.. Hvem skulle tro at LSK's forsvar ville fremstå som totalt udugelige? Dette er jo rent trist, at laget vi elsket skulle fremstå som et gutter 95 lag, i cupfinalen 2005... Trist. at de ikke en gang prøvde.....
Hva var galt?????
Collapse
X
-
Trist kamp. Trist opptreden av laget, trist opptreden av KFL. Synes synd på Pål Strand i dag, spiller jo med null selvtillit. La den mannen være ving. Dog haddde det vel ikke hjulpet hvor han hadde spilt i dag."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Re: Hva var galt?????
Opprinnelig skrevet av eivindHvem skulle tro at LSK's forsvar ville fremstå som totalt udugelige?
Ansiktet til Daniel Berg-Hestad lyser av tenning og vilje i dag. (Usedvanlig stygt, men allikevel...)
Og gjør "Supermann" en tjeneste - finn en annen plass på banen.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
KFL var ræva. Skal ikke vi støøte laget i motgang? Piss meg i øret!
Strand må få ny plass på banen, han er absolutt ingen back. Dette var rett og slett veldig skuffende. VI produserte ikke en dritt i første omgang.
Nå venter Royal Leauge, la oss rette opp dette.Kommentar
-
Faen var ikke bra innsats dette her, men ikke bare guttas feil heller. Banen må ta litt skyld den å. Ikke lett for spillere som Robert osv som har sykt god teknikk, er ikke lett for dem å få utnytta den på en bane som ullevaal når den er sånn som den er. Men for all del vi spillte ikke bra heller :cry:Alt for KongenKommentar
-
dette var begredelig!!!!!!!!!!
pål strand spilte ikke s godt som back i dag nei!
Stakkars pål steffen,når ballen spratt over ha også etter litt klabb og babb så gikk den i mål
huff...det var mye som gikk galt i dag! :cry: :!:Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Opprinnelig skrevet av OlaFy faen så dårlig. Jeg så tidlig at dette ville gå til helvete. Enig i at Strand er ræva som back.
Kanskje trenger vi forsvarsspillere i steden for en ny spiss neste år?Kommentar
-
-
1-0 : Stoffe taper en løpsduell med Friend(!)(Hvordan i helvete kunne Stoffe tape en løpsduell mot Friend?!)
2-1 : Pål Strand står og ser på at Kounate header inn 2-1, etter at Claus var på felttur for å plukke ballen. Skjønner ærlig talt ikke tanken til Claus, men det er jo markeringsjobben til Strand som er tabben her.
3-2 : En ball som detter inn mot vårt mål, Pål Steffen har et drøss av tid til å time en enkel heading ut, i stedet sleiver han den ut på kanten, til et Molde som kommer seg rundt og legger inn. Hestad header, Claus slår ballen opp i tverligger, og er uheldig, ballen treffer under tverliggern og kommer ut igjen til Hestad.
4-2 : Alle ser jo at Pål Steffen må ha hatt tankene et annet sted enn på ballen.
Vi skulle forøvrig ikke hatt straffe, jeg så reprisen på tv under kampen, og Kihlberg blir dyttet over Kippe, ballen treffer hånda hans, og det er ingen straffe. Powell's scoring da han kommer gjennom alene var IKKE offside. Uansett var vi jo tross alt heldige som fikk spille ekstraomganger, jeg synes ikke dommer'n var no god idag, men han reddet jo skinnet vårt på slutten av kampen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Da dommeren blåste av og den stygge musikken kom på, da trillet tåre etter tåre. :cry:
Jævla Drittklubb! :evil:
Jævla Klyser! :evil:
Jævla Dommere! :evil:
LSK spilte rævva, vi tapte fortjent, men dommeren gjorde det faen ikke bedre.
Detta glemmer vi og ser frem til Royal League! :!:
Royal League skal hjem til Lillestrøm!!!! :wink:LSK FOR GULL 2006Kommentar
-
Nå som tapet har sunket litt inn, synes jeg det er viktig å dra fram de positive sidene vi finner. Snakke om de negative har vi nok 3000-4000 medlemmer som er veldig flinke til, men synes vi burde se etter noe positivt også.
1. Kahled Mouelhi! Jeg synes Kahled virkelig var god idag, teknisk god, et par dårlige pasninger, litt mye på tvers, men han jobber som en gud, viser god teknisk klasse, slår en del gode baller og scorer sitt første mål.
2. Vi kommer tilbake 2 ganger som vi ligger under. Dette er ingen dårlig prestasjon, selv om vi fikk en noe billig straffe.
3. Selv om vi taper, så er det faktisk en ting jeg virkelig bemerket meg idag. Vi starter kampen rimelig dårlig, og blir overkjørt av Molde i perioder. Men den arbeidsinnsatsen spillerne legger ned på gjørmematta idag, var imponerende. Når du ser blikket til Powell som jager og jager en ball han sannsynligvis ikke rekker, når du ser Riise løpe til krampa tar han, og fortsetter og løpe, når du ser frustrasjonen til Sundgot for hver sjanse som blir brent, da ser du en tydelig vinnervilje i laget.
4. Vi spiller dårlig på Ullevål idag. Hva er det positive med det? Vel, kanskje en tvilsom konklusjon, men jeg mener at mye av vårt spill ble ødelagt på grunn av dårlig matte. Det tyder på at vi har et lag som er interessert i å spille ball, spille gjennom midten og spille god fotball. Kantene ble litt lite brukt idag, spesielt venstre, men her trenger vi sårt Trond Olsen. Hvis Pål Strand skal fortsette som back, så MÅ vi ha Olsen frisk, jeg mener Strand burde spille kant, men om han skal spille back neste år, er vi avhengig av en god kantspiller foran han.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Dagens kamp(og andre) beviser hvertfall at vi trnger noen forsterkninger. Pål Strand holder ikke mål defensivt som back. Vi trenger en spiss som scorer mål. En bedre midtstopper enn Pål Steffen.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg mener at hovedgrunnen til den elendige høstinnspurten nettopp er at Påsan har måttet spille back. For det første har han kun vært midt på treet i den rollen ,men det viktigste er at vi har mistet kanskje vårt viktigste angrepsvåpen. Han har faktisk ikke en eneste målgivende pasning i serien i år.meningen med spillesystemet er jo at backene skal være med opp i angrep,men det skjer jo kun et fåtall ganger pr.kamp.Vi har jo to andre venstrebacker som jeg heller skulle sett på plassen og supermann opp på sin vante plass.Så hadde vi kunne rotert på de andre plassene fremover på banen,som gikk bra i vår og i sommer.Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.ClausKommentar
-
Opprinnelig skrevet av Do'hJævla Dommere! :evil:
Dommeren var meget god gjennom hele kampen med ett unntak. Og det var da han blåste straffe til LSK. Ja, det var hands, men vis meg én person som ikke strekker frem armene foran seg for å ta i mot fallet dersom man blir dyttet hardt bakfra.
Man kan skylde på mye, men dommerne kan man ikke klage på dersom man holder med LSK.Kommentar
-
Akkurat fått bitt i meg den verste skuffelsen og sett gjennom deler av kampen på video. Greit å se noen ting i reprise.
Staffa var feil, ingen tvil om at vi hadde flaks der. Powell´s mål var ikke offside, så kanskje det går opp i opp. Men det er jo ikke sikkert han hadde scora hvis ikke keeperen hadde stått som en påle etter at det ble blåst for (feilaktig) offside.
Men det som slår meg er at Molde-spillerne virker mye mer tent - særlig når jeg så repriser av f.eks. hestad etter at han scoret. Virket som de hadde mye mer stake som Hareide kaller det. Gutta våre virket litt resignerte, de var litt snille, og sånt blir det ikke alltid seier av.
Men jeg har sett dette endel ganger i løpet av året. Forsvaret vårt mener jeg ikke er så "jernhardt" som alle skal ha det til, det er ofte jeg seg Kippe og PSA tape både hodedueller og rene "kamp-om-ballen" dueller. Hvis gutta hadde vært litt mer spillende, hadde jo det vært greit, men ingen av disse er spillende stoppere, og burde spille på det de kan.
Nei, vi får vente 1 år, i mellomtiden er det RL som gjelder, så må vi bare håpe Fjøra skaffer inn noen skikkelige forsterkninger som han snakket om! Gjerne en keeper, en venstreback og en spiss. Andre forsterkninger er selvsagt velkomne, men vi får vel ikke alt vi ber om.
Tøff dag, men det er lys i enden av tunnellen. Vi elsker verdens beste fotballag, og vi kommer til å oppleve tusen ganger mer glede enn noen skarve romsdøler opplever nå. Kanskje de må slite med Adecco-liga neste år
Det er bare det at det ikke føles så godt nå. Men, mine venner, det vil føles bedre om ikke så altfor lenge.Kommentar
-
Problemet var ikke dommeren, problemet var ikke at Molde var gode, problemet var at spillerne våre hadde totalt feil innstilling. Det så ut som alle hadde tatt seg ferie idag og omtrent det samme gjaldt vel oss. Vi begynte bra, men dabbet totalt av og det virket som de aller fleste av oss var ute av stadion før gutta kom bort og takket oss for innsatsen.
Markeringsspillet sviktet, spillerne var ikke i slag, banen var rimelig grusom med tanke på at vi har fokusert mye av spillet langs banen fremfor i lufta. Kort og godt - idag strøk vi på alle områder med unntak av oppmøte. Måpte da jeg kom ut inngangen på Cola-tribunen og så hvor mange vi var. Fantastisk!
Nå får vi bare feiret sølvet, gratulere moldenserne med et fortjent gull og gjøre oss klare for kjempeinnsats mot FC København senere i november.Kommentar
Kommentar