Kunstgress på Ullevåll no!!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sturrock
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jul 2005
    • 16

    Kunstgress på Ullevåll no!!!!

    Katastrofe, tragisk å ikkje minst utruli flaut for norges fotball forbund. Ubegripelig at norges "stolthet" har so dåli bane, alle klubber og andre engasjerte bør legge press på NFF om å få kunstgress, FORT SOM FAEN!!!!
    Kanari & Owls
  • Kaare-J
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 334

    #2
    Tja...Hvis ikke Søpla og LYN kunne spilt på andre stadioner, og Ullevål kunne få samme betydning som Wembely at den bare brukes til landskamper og finaler så er det vel ikke nødvendig. Men det kommer aldri til å skje :cry: Så er ikke så dumt forslag det å få kunstgress på Ullevål, hvis ikke NFF klarer å rydde opp i det.
    Alt for Kongen

    Kommentar

    • fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

      #3
      riv heller ned den dritt stadionen!
      Eller...den er bra nok for søpla da :!:
      Men ellers så er det en helt for jæ*** bane!jeg var der i går oxo!
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

      Kommentar

      • McGuffy
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 5099

        #4
        Re: Kunstgress på Ullevåll no!!!!

        Opprinnelig skrevet av Sturrock
        Katastrofe, tragisk å ikkje minst utruli flaut for norges fotball forbund. Ubegripelig at norges "stolthet" har so dåli bane, alle klubber og andre engasjerte bør legge press på NFF om å få kunstgress, FORT SOM FAEN!!!!
        Kunstgress? Hvorfor i helvete vil du ha det på Ullevaal? Når man klarer og holde i stand ei gressmatte på Åråsen, så må da faen meg baneansvarlige på Ullevaal også klare og frambringe grønt gress. Kunstgress hører ikke hjemme i toppfotballen, der jeg til og med meg Uwe!

        Faen!

        Kommentar

        • kulfugl
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 256

          #5
          damefinalen burde faen ikke vært spilt på ullevaal i går
          Forza fugla!

          Kommentar

          • Sturrock
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Jul 2005
            • 16

            #6
            Re: Kunstgress på Ullevåll no!!!!

            Kunstgress? Hvorfor i helvete vil du ha det på Ullevaal? Når man klarer og holde i stand ei gressmatte på Åråsen, så må da faen meg baneansvarlige på Ullevaal også klare og frambringe grønt gress. Kunstgress hører ikke hjemme i toppfotballen, der jeg til og med meg Uwe!

            Faen![/quote]


            No blir det vel spelt litt meir kampa på Ullevåll?? Kunstgress er kommet for å bli, enten du vil eller ikkje!!!
            Kanari & Owls

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              #7
              Har kunstgress kommet for å bli ?! INGEN, det er absolutt INGEN eliteserieklubber som per dags dato har kunstgress på sin bane. Ingen.

              Jeg regner med at det kommer kunstgress på Alfheim om ikke lenge, men det må man regne med når man ser på den geografiske beliggenheten.


              NEI til kunstgress sør for Mosjøen!!

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #8
                Kamplespene og Nepeknollene i NFF har innsett at eneste mulighet Hareide og rompefreserne hans har får å slå Tsjekkia, er hvis vi spiller på en potetåker i minusgrader der en B-52 nettopp har dumpet noen tonn TNT

                Hvis det legges kunstgress på Knullevoll kommer resten av verden til å le og kalle oss samer. Det er disponeringen ov banen som er feil. Ingen burde la kokosslag som VIF og LIN slippe til på en nasjonal arena, den bør ha status som Wembley har og kun brukes til spesielle anledninger og da fremstå som den flotteste matta i landet etter Dorthe Skappels. Riktig det.

                Damefinalen skulle selvfølgelig vært spilt på Nadderud, slik at det laget som spiller mest langs bakken og har debeste og mest tekniske spillerne hadde kommet til sin rett i Herrefinalen=LSK
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                Working...