RB: - Tapte på fire feil

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    RB: - Tapte på fire feil

    Fra RB:

    RoyVaadal.
  • Trondeo
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3062

    #2
    Synd at klassespillerene fikk "panikk" eller hva de fikk, men totalt sett burde vi være fornøyde selv om det ble gjort et større antall tabber i dag, LSK har hevet seg i år, en 4. plass og sølv i cupen. Gleder meg til royal league, håper at tabbene ikke gjentar seg på noen måte...

    Kommentar

    • Bæng
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Nov 2005
      • 146

      #3
      vi burde være ganske fornøyd med dette året, vi har gjort det bedre en de fleste trodde
      Fetsund Kanris...

      Ufc www.ultrasfeltc.com

      Kommentar

      • bøllefrø
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2004
        • 462

        #4
        Kjipt i dag å tape cupfinalen, det tar nok en ukes tid før dette her er vasket vekk for min del. men når det er skjedd tror jeg at jeg er ganske happy. Bare noen "bevisstløse" kamper fra å kjempe helt inn om gullet mot et lag som har 3 ganger så stort budsjett som oss er ikke verst...

        Kommentar

        • A.Bilet
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2005
          • 808

          #5
          Opprinnelig skrevet av Bæng
          vi burde være ganske fornøyd med dette året, vi har gjort det bedre en de fleste trodde
          Enig der... De fleste "eksperter" tippet oss ca mellom nummer 5-8. Rösler har gjort det bra første sesongen sin syns jeg. Så blir det medalje neste år, og seriegull 2007! 8)
          A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

          Twitter-bruker

          Kommentar

          • heidar
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2127

            #6
            Er mine krav så annerledes enn alle andre sine??? For Lillestrøm som skal være en toppklubb, er ikke en 4.plass bra.... Og hva cupen gjelder kunne vi like gjerne ryki i kvarten for min del, da hadde vi kanskje klart å holde fokus i serien og!!! Jeg gråter meg i søvn, det er INTET å feire!!!!
            En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

            Endelig er mørketida over.

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              #7
              Lillestrøm Sportsklubb feirer ikke 2re plasser

              Trodde ikke at en klubb med vinner tradisjoner gjør slike feil som idag, tross latterlig elendig bane

              Rob Fried synes tydeligvis det er kjekt å sparke etter motspillere som ligger vergeløse på bakken, to ganger på to kamper nå...
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • theriksen
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2005
                • 123

                #8
                Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                Lillestrøm Sportsklubb feirer ikke 2re plasser
                Så det ville gått deg hus forbi dersom vi hadde tatt sølv i Tippeligaen? Du hadde bare forlatt stadion og gått hjem etterpå uten å ense bragden i det hele tatt?
                Tor H. Eriksen
                Sleeping is a form of art,
                hence am I an artist.

                Kommentar

                Working...