Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Som om ikke vi suportere hadde det vondt,så var det en spessiel person som var extra skuffa!
Claus Reitmayer!
Han var så skuffa at han ikke ville snakke med noen! :cry:
Claus er en vinner, uansett om han ikke har vunnet et trofè. Maken til sportsmann skal du lete lenge etter. Hvor mange keepere i Norge klapper en motstander som har sparket til deg på hodet? 41 år gammel, spiller som han skulle vært 20, og når folk roser han for sin fantastiske innsats, så roser han de tilbake. En sportsmann jeg sjelden har sett maken til, i mitt syn er han like mye vinner uansett.
Er så enig så enig!Makan til sportsånd skal man lete lenge etter!
Men...noe veldig skuffende er at mange har begynt å klage på han! :shock: :? Det syns jeg man skal stoppe med!!Tenk så god han har vært i hele år og tenk så mye han har gjort for oss!!
Man skal aldri tvile på helter! :wink:
Claus i våre hjerter! Makan til sportsmann skal en lete lenge etter!
Han må hylles!!!
De som skal klage på han, urde tenke seg om 2 ganger.
Claus er en ekte helt!
Klager du på Claus har man ikke fått meg seg kampene i år.
Han har redda oss så utrolig mange ganger.
Ikke hans skyld at vi tapte. Han hadde en kanonredning til å starte med.
Forsvaret hadde en dårlig dag.
Helt enig Bobbythabird, vi burde hylle Claus. Vi burde markere han på en skikkelig måte. Han vil ihvertfall for alltid være en av de største sportsmenne i verden i mitt liv. Makan til real kar skal du lete lenge etter..
Ikke dra Claus....LSk burde kjøpe klippekort til dama hans på sol-studio. Da får hu det varmt og godt.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Jeg har så sinnsykt lyst til å lære meg litt Tysk, og skrive et laangt avskjedsbrev/innbydelse til Claus. Ikke for å gi han dårlig samvittighet eller noe sånt, men rett og slett for å vise hvor mye han har betydd for oss..
Tror han blir veldig rørt av det..
Noen som er med på å skrive brev til han i regi av Kanarifansen?
Jeg har så sinnsykt lyst til å lære meg litt Tysk, og skrive et laangt avskjedsbrev/innbydelse til Claus. Ikke for å gi han dårlig samvittighet eller noe sånt, men rett og slett for å vise hvor mye han har betydd for oss..
God idè, brotha.. Tror nok alle instanser i LSK kommer til å takke ham i løpet av måneden for det han gjorde for sportsklubben..
Isåfall bør vi skrive til hans kone. Det er hun som stopper ham. Er hun villig til å bo her med unge, så er Claus klar.
Hva med litt kaldt vann i blodet her, folkens?
Vi skal bygge et framtidig storlag. Claus har vært en fenomenal "vikar" i år, men vi har ingen garanti for hvordan han vil framstå som 42-åring neste sesong. Etter min mening er det litt gambling å tro at han skal være like god da.
Dessuten har jeg forstått det slik at han evt ikke skal være med på særlig mye fellestrening i vinter. Det gjør meg også skeptisk.
Vi må være kyniske, vi må ha en som er langt yngre og BEDRE.
Kommentar