Røsler gleder seg til Royal League og vurderer Inter-Toto
Collapse
X
-
Håper LSK velger å være med i Intertoto-cupen, det gir klubben et litt bedre rykte ute i Europa... Og det er jo noen gode lag med der.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-bruker -
Opprinnelig skrevet av Do'hHmmm Vil jeg møte drittlag ifra Norges bunndivisjoner eller topplag i europa?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Den starter vel på våren....hvordan opplegget er med kamper og grupper og sånn veit jeg ikke....men jeg leste i en eller annen avis, at de 12 beste laga i den cup'en går videre til UEFA neste år....stemmer det, så er det en fin mulighet for LSK for å være med i UEFA også.....er jo ikke akkurat de beste europeiske laga som er med der....de fleste er vel i slutten av sesongen da, og prioriterer kanskje hjemlig liga istedenfor Intertoto-cupen....
mvh
KimFLKommentar
-
Å nei du.
I Intertoto er det tre finaler der de tre vinnerne går inn i innledende runde til UEFA Cupen (runden før gruppespillet).
Før dette skal det spilles 3 runder pluss semifinale, totalt 10 kamper fra midten av juni til slutten av august.
I år var det klubbene Hamburg, Marseille og Lens som vant UEFA Cup-plasser.
Personlig skulle jeg gjerne sett fugla i Europa, men vil ikke at det skal koste mer enn det smaker. Håper klubben tar en gjennomtenkt avgjørelse.
PS: Ingen norske lag har deltatt siden Stabæk røk for Auxerre i 2. runde i 2000.Kommentar
-
Kan bli vanskelig med avvikling av Intertotto-cup for vår del på grunn av evt. VM og dermed forskyvning av kampprogrammet i eliteserien. Men det er høyaktuelt hvis Norge ikke kvalifiserer seg...
Hadde vært moro! Ingen tvil. Uansett skal vi vise Scandinavia at Lillestrøm er et topplag fra Norge!*BRASSEBERGET*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Mr. HopperstadKan bli vanskelig med avvikling av Intertotto-cup for vår del på grunn av evt. VM og dermed forskyvning av kampprogrammet i eliteserien. Men det er høyaktuelt hvis Norge ikke kvalifiserer seg...
Hadde vært moro! Ingen tvil. Uansett skal vi vise Scandinavia at Lillestrøm er et topplag fra Norge!
Altid moro med litt cup spell, og kan gi gutta litt erfaring slik at de kanskje ikke ryker på en smell som de gjorde mot 1.divisjonslaget molde.
Men, det kan også gi oss mange slitne spillere som igjen gjør at vi ikke makter å ta hjemmlig cup og serie, og det er top prioritet.
Får håpe Fjøra og Rösler tar en skikkelig vurdering av saken.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av GlennÅ nei du.
I Intertoto er det tre finaler der de tre vinnerne går inn i innledende runde til UEFA Cupen (runden før gruppespillet).Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Håper vi takker je til intertotto spill. Da møter vi litt annen motstand enn det vi gjør i Norge, i tilegg at det er vel noen kroner å tjene på denne typen cup ogKommentar
Kommentar