synd at dere ikke banka møkkalaget idag, noe som dere hadde gjort enkelt på en god dag. vil bare gratulere kanari fansen med en glimrende sesong. i alle kampene jeg har sett i år så har dere vunnet på tribunen... kjempegjeng gleder meg til å se dere vinner royal league. gleder meg også til å se dere på melløs neste år. da skal vi finne ut hvem som er den ENE fuglen i norge :? etter at vi har send møkkalaget ned i adecco. GRATTIS kanari... flott sesong
grattis
Collapse
X
-
Takk for støtten Mossekompis !!! Den varmet faktisk litt på en dag hvor man ellers har hørt mye dritt. Syns ikke vi var spesielt bra i går (trøkket var bare bra i enkelte perioder av kampen). Virket som om resultatene kjempet i mot oss, slik at vi aldri liksom "tok helt av". Etter 1-1 i tarten på 1. omg. begynte det å skje noe, men det virket som det var for tøft for folk å mobilisere etter å få en ny trøkk i trynet
Uansett så har vi bedret oss stort i år, og håper på større gul-svart dominans i norsk toppfotball neste sesong....Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
Kommentar